MÄ AJATTELIN HOMMATA TÄLLÄSEN TATUOINNIN JOTTA VOISIN EROTTUA JOUKOSTA!
(lisäksi ajattelin ottaa vartalooni kiinalaisen merkin joka tarkoittaa suomeksi onnea) :heart:
127 posts, 7 pages, 18,176 views
(lisäksi ajattelin ottaa vartalooni kiinalaisen merkin joka tarkoittaa suomeksi onnea) :heart:
Unohtamatta sitä amis-Corollaa + poppipolkkaa
Suosittelen myös sellasen "piikkilangan" hankkimista hauiksen kohdalta käden ympärille. Ne o iha törkee siistei! :happyroll:
Niinpä! Suosittelen myös sellasen "piikkilangan" hankkimista hauiksen kohdalta käden ympärille. Ne o iha törkee siistei! :happyroll:
Suosittelen myös sellasen "piikkilangan" hankkimista hauiksen kohdalta käden ympärille. Ne o iha törkee siistei! :happyroll:
Jätkä on kyl asian ytimessä! Tollanen oli seuraava vaihtoehto!
Btw, kuka lähtee messiin astangajoogatunnille?
Tribaalitatuointien lisäksi kehotan ottamaan lävistyksen kieleen ja jättämään lihan pois ruokavaliosta.
Btw, kuka lähtee messiin astangajoogatunnille?
Oot ajasta jäljessä, nyt kuuluu
soittaa Benny Benassin Satisfactionia.
Se on kato yhtä KINKY ja TWISTED ku
noi tribaalitatskatki :scared:
Niinpä! Suosittelen myös sellasen "piikkilangan" hankkimista hauiksen kohdalta käden ympärille. Ne o iha törkee siistei! :happyroll:
Älä dissaa :mad:
(Nojoo, ehken mä enää ihan samaan ratkasuun päätyis, vaikken kuitenkaan osaa hävetäkään).