Miten eksyit ensimmäisen kerran tamppaus bileisiin?

85 posts, 5 pages, 20,793 views

Avatar
#1 • • AMOG Guest
Minä siis eksyin ensimmäistä kertaa joihinkin Unityn bileisiin noin 8 vuotta sitten tovereitteni kutsusta, sitä ennen en ollut kiihkoisa mielinen bileistä tai rafloissa ravaaja ollenkaan. Oikeastaan olin aika sisäänpäin lämpiävä nörtti siihen aikaan (siis noin 18 vanhana). Tunnustetaan, että olin aikamoisen turistin näköinen ensimmäisissä bileissä, mutta jäin heti koukkuun. Ikään kuin olisin antanut pikkusormeni ja se vei koko ruumiin. Tamppaamisesta tuli minulle kamaa :scared: , jota oli toistettava aina vaan useammin. Vieläkään en ole täysin päässyt eroon tästä "kamasta" vaan kävin viimeksi Hallmark 4v bileissä heiluttamassa jalkaa.

Mikä on sinun tarinasi?
Avatar
#2 • • . Guest
tapahtui lahdessa kesällä -92

otin pari liftaria kyytiin n klo 3a:m. siin oli yks puoltuttu joka kysy et heitänkö ne yksiin bileisiin saksalan teollisuusalueelle.
aattelin sit käydä sisällä kurkkaamas et mitä ja häh?

no siel oli ravit.. baby katossa ja mikkihiiri piirrettyjä. ja hassusti
pukeutuneit ihmisiä aika hassussa kunnossa.

oltiin siel hetki ja sit liftarit rupes väsyy ja heitin ne himaan. just ajoissa koska miehet sinisissä kurvas paikalle. eikä ollu vaikee löytää; keskellä maantietä paukku strobo.

kun olin saanu väsyneet himaan mentii tän puoltutun kans kattoo oliks hallilla enää mitään säpinää ja kas kummaa. sinitakkien lähdettyä teknopojat oli pistäny bileet taas pystyyn.

bileet oli saksala II:set

kiitti sile, laQ & muut
Avatar
#3 • • J-P Guest
"tamppaamisesta" en tiedä, mutta itsellä teknobile-neitsyys meni v.1992 tampereen mindfuck -bileissä Finlaysson:in varastohallissa.
aika jännä kokemus 15-vuotiaalle maalaispojalle ;)
Avatar
#4 • • djsakke Guest

"tamppaamisesta" en tiedä, mutta itsellä teknobile-neitsyys meni v.1992 tampereen mindfuck -bileissä Finlaysson:in varastohallissa.


hohoho ma olin viikkoo (tai kahta) aikasemmin samas tilassa jarjestetyis pileissa, olikohan pumppareiden jarkkaamat. mindfuckissakin olin tietty.
Avatar
#5 • • Tapsa Guest

..v.1992 tampereen mindfuck -bileissä Finlaysson:in varastohallissa..



Keksittäis jo se aikakone.

Nimim. Ekaa kertaa raveissa vasta ~98- 99 . .
Avatar
#6 • • climate Guest

..v.1992 tampereen mindfuck -bileissä Finlaysson:in varastohallissa..



Keksittäis jo se aikakone.

Nimim. Ekaa kertaa raveissa vasta ~98- 99 . .


pöh, mitä sen välii. +10 vuoden päästä tulee jengii jotka ois halunnut olla niissä legendaarisissa ~98 bileissä jossa SÄ olit :excellent:
Avatar
#7 • • climate Guest

Mikä on sinun tarinasi?


Hitsi kun ei muista tarkalleen mikä oli ensimmäinen bile. Heittäiskö nyt vaikka tän tai tän hyvänä arvauksena.
Musiikki oli aivan erilaista mitä olin missään muualla kuullut aikaisemmin. Samoin se että tanssia saattoi missä halusi, milloin halusi ja miten halusi.
Avatar
#9 • • xybo Guest
Täytyy sanoa, että en muista mitkä ois ollu ekat bileet.
Sen muistan että USVA:n bileitä mainosettiin paljonkin
purkeissa (bbs) jossain vaiheessa....

-- xybo
Avatar
#10 • • jUSSi Guest

16.9.1995 Members of Mayday @ Vanha

http://www.damicon.fi/fri/1995/flyers/mom-95.txt

Oli helvetin hauskaa. :heart:



mä täytin 18 vuotta kyseisenä päivänä :hearts:

mut bileneitsyys meni '92 ruisrockin Typpihappo-kemuissa. Livenä Utah Saints ja The Shamen sekä levyjä kääntelemässä hyperdelic housers.
Avatar
#11 • • Edited SAMi Guest
Itse eksyin 95 tammikuussa kaverin johdatuksella Smile-Klubille. Parhaat kokemukset löytyy samalta vuodelta The Clubilta, ihanat tanssitytöt, sisäpiha ja aamupala Sociksessa. :)
Avatar
#12 • • jUSSi Guest

Itse eksyin 95 tammikuussa kaverin johdatuksella Smile-Klubille. Parhaat kokemukset samalta vuodelta The Clubilta, ihanat tanssitytöt, sisäpiha ja aamupala Sociksessa. :)



:heart: :heart: :heart:

The Club oli jotain mitä ei saa ikinä takasin :)
Avatar
#13 • • Tapsa Guest

..bileissä jossa SÄ olit..



Juu, kylkyl.
Tais saada sellasen kuvan et oisin vähätelly noita vuosia,
ei, EI, EI missään tapauksessa.
Aivan huippukemuja oli ne :hearts:
Ois vaan niiin siistii ollu kokee noita vanhoja kunnon hallikemuja !

ps. Ketäs tohon Mighty Rubberboots kokoonpanoon kuului/ kuuluu ?
Avatar
#14 • • J-P Guest

Mikä on sinun tarinasi?


tän hyvänä arvauksena.


\o/ mahtibileet! jaydeen soittama plastikdreams - plastikman spastik -yhdistelmä oli illan voimasoitto (tuli sekä pää areenalla, että klubin puolella).
jos muistat 2 nuorta huutamassa tämän johdosta (huomattavasti muita kovempaa), ne olivat minä ja shuffle :D

Saunderson:n soittama size 9 - i'm ready (siitä se 5min snareroll -remix) nostatti kyllä fiilistä :)

*meemöriiiis*

edit: pikku törttöilyä
Avatar
#15 • • da_chef Guest

mut bileneitsyys meni '92 ruisrockin Typpihappo-kemuissa. Livenä Utah Saints ja The Shamen sekä levyjä kääntelemässä hyperdelic housers.



Noihin olisin halunnut mennä mutta äiti ei päästänyt :(
Avatar
#16 • • Edited da_chef Guest
Ihan ensimmäiset teknojumputusbileet oli varmaankin siinä 94 dbtl. Oliko sellainen paikka Turussa siihen aikaan kuin Krakova, siellä Proffan, TVO:n ja S-Osiksen lähellä. Siellä kumminkin Amalgam 5 paukutti ihan järjetöntä nyrkkipanoa, tais olla Irwinin ja Sassen projekti? Muistaakseni Irwin taisi riisua itsensä alasti ensimmäisen biisin aikana. Pari tyyppiä heilu kaasumaskit naamalla jne.

En tiedä oliko tuon syytä vai minkä, mutta seuraavan kerran eksyin teknojumputusbileisiin Factoryyn siinä 97. Siitä eteenpäin olinkin sitten ns. menetetty sielu.

edit: kesä oli sittenkin 1995, koska nuo bileet olivat nämä
Avatar
#17 • • climate Guest

Factoryyn


Loistomesta
Avatar
#18 • • oddi Guest
Ekan kerran pääsin bileisiin asuessani Havaijilla. Oltiin ilmaisissa biitsireiveissä milleniuumina, joissa oli ainakin Carl Cox soittamassa kun vuosituhat vaihtui, hauskaa riitti 6:00pm - 6:00am. Sitä ennen olin kyllä kuunnellut jonkun verran konemusaa ja etenkin junkkaa ja katsonut Groove-leffan. Suomessa tais olla sit seuraavat kemut Labyrinth 2001 ainakin hytky Reunionit jäi mieleen!
Avatar
#19 • • mekaanikko Guest
5.12.1992 Destroit 4 Kaapelitehtaalla, pääesiintyjänä tais olla SL2.

Noilta alkuajoilta legendaarisimpina muistuu mieleen Q- ja Maa-klubit, varsinkin Maa-klubin vikat bileet jotka poliisit ratsas henkilöresursseja säästämättä.. =) Mut kyllä mun mielestä ehkä so far parhaat bilevuodet itselle on ollut 1998-1999, silloin vielä house kuulosti houselta. =) Esim. Tiistain tanssi-illan bileet Semifinalissa, Housecollectiven kemut Wäiskissä, Skillsters Motissa, oma Pohjois-Suomen "minikiertue", joitain ihan vitun legendaarisia yöbileitä (esim. junkkabileet Lauttasaaren paskiksella), Unity 2 vee, Helsingin kahdet parhaat (vaikka itse sanonkin) Street Partyt...
Avatar
#20 • • Ana-- Guest
evm.. jossain assemblyjen vessareiveissä varmaan. Tosin tamppaaminen
ei kyl maistu.