Mitä erikoista olet tehnyt?

218 posts, 11 pages, 35,891 views

Avatar
#141 • • R Guest
-sain ensin parkkisakon ja paluumatkalla ylinopeudesta sakkoo..
-tiputin puhelimen pönttöön,jonne olin juuri ..pissiny
-juonu tiktakin "bäkkäribisset" ja häröilly keikkabussissa.
Avatar
#142 • • Bio Guest

-sain ensin parkkisakon ja paluumatkalla ylinopeudesta sakkoo..



mä sain viikkoa ennen auton lopullista hajoamista yli 100 euron sakot!
prkl.. :angry:
Avatar
#143 • • tempest Guest
Säätöö pankkiautomaattien kans:

Onnistuin muutama viikko sitten, saman viikon sisällä, painaan tunnuslukuni väärin 3 kertaa eri kortin kanssa, eli kolme eri korttia jäi automaattiin sisälle :) Tossa pari päivää sitten tuli itseasiassa se viimenenkin kortti postissa kotiin :D

Mitä tästä opimme... emme ainakaan tunnuslukuamme :D
Avatar
#144 • • okiru Guest

Säätöö pankkiautomaattien kans:

Onnistuin muutama viikko sitten, saman viikon sisällä, painaan tunnuslukuni väärin 3 kertaa eri kortin kanssa, eli kolme eri korttia jäi automaattiin sisälle :) Tossa pari päivää sitten tuli itseasiassa se viimenenkin kortti postissa kotiin :D

Mitä tästä opimme... emme ainakaan tunnuslukuamme :D



Kuinka känäs sää olit oikein? :eek:
Avatar
#145 • • Taedium Guest
Hain tavarat Irlannista.

Vinkki: Kartta voisi olla fiksu veto ostaa joskus, mutta tylsaahan se olisi.

Torstaina lahdettiin farkkuautolla Hook Of Hollandiin. Sielta yolautta illalla Harwickiin, mutta tietty sitten jain suustani kiinni joidenkin brittien kanssa siella lautalla, joten jai nukkuminen sitten silta yolta pariin tuntiin. No Harwickista laksimme sita A120 tieta lanteen, ja olimme varanneet aikaa ruhtinaalliset 6 tuntia ajaaksemme koko Englannin ja Walesin lapi. Matkaa siis 512km, ja puolet siita pikkuteita. (Ainakin se reitti kun me menimme.)

Birminghamin kohdalla tuli kiva sade. Olin sita motaria lasketellut kivaa (valitettavasti ylinopeutta ko oli kiirus) bauttiarallaa 150kmh vauhtia. (*ttu ko ei ollu se Audi, vaan joku vuokra Volvo V40... ja heikkotehoinen bensakone = kierroksia piti olla niin perhanasti, etta liikku se auto.) No se sade iski. Oli ku ois ajanu vesiseinaan. En ole elaessani nahnyt mitaan vastaavaa. Siis nakyi ok, yhtakkia nakyvyys tippui alle bussinmittaan. (Olin ohittamassa bussia.) Ja sitten ajoimmekin 60-80kmh hetken aikaa.

Sade lakkasi ja tuli kuiva asfaltti vastaan. ??

No tuulta oli sen verran, etta lautallakin oli kaikissa vessoissa sellainen haju, etta on herra Oskari kaynyt useammallakin kylassa. On se kumma ku ei ihmiset osaa pitaa ruokaansa sisallaan. Eka ostaa kalliilla ruokaa ja sitten laittaa sen suustansa maahan, eika edes sulattele sita. Ehka se tuuli oli just tuonu niita sadepilvia.

No tietty eksyimme oikeista risteyksista, kun ei ollu karttaa. Ja sitten loysimme kuin loysimmekin A5 motarin (moottoriliikennetien siis), jota sitten laskettelimme eteenpain. No briteilla on sellanen hassu tapa, etta kaikkihan tietaa koko Britannian ulkoa, etta ne kyltit on vain naon vuoksi. Eli eihan joka paikassa tarvii niita kyltteja olla. Loppui nimittain A5 kyltit yhdessa kylassa kokonaan. Siis yhtakkia A5 niminen tie muutti nimeaan eika opasteita ollut jatkoon.

No tiesin, etta pohjosemmassa on A55 tie, joka menee sitten Holyheadiin kans liittyen A5 tiehen. Joten sitten Witchchurchia kohti... Ja sielta sitten jatkoimme A55 tielle ja sita piti pistaa kans talla pohjassa, etta kerkee, no olimme jo Witchchurchissa silleen, etta laiva lahtee vartin paasta. Kaveri halusi luovuttaa, mutta mina en. Ajattelin, etta tuulen takia keretaan kyl. Ihan jarmasti.

Yhden liittyman kohdalla muuten huitasin poliisiauton ohi 160kmh... Oli onneksi poistumassa motarilta, joten ei tullu peraan. Olimme kaikenkaikkiaan tunnin myohassa, mutta niin oli laivakin. Ajoitus oli siten, etta olimme Holyheadissa, ajoimme (bensahuuruilla, tankki ihan tyhja ko ei kerenny ees tankkaa, eika Englannissa kannatakkaan, ku ne kiskoo siita bensasta aika suolasta hintaa) suoraan luukulle, suoraan tullin lapi ja suoraan laivaan. Laiva lahti joku vartti sen jalkee ku oltii sisalla... Jos ois tankattu, ei ois keretty.

No sit Dublinissa tankille ja auto pois, ku mun ja sen kaverin tavarat haettaisiin vasta lauantaina.

Pari kaveria oli, joiden luulin olevan kadonneen iaksi. Yks ranskalainen tytteli oli loytanyt itselleen espanjalaisen miehen, ja muutti Espanjaan reipas vuosi sitten. Eika mulla ollu hanen kontaktejaan. Ja sit yks puolalainen oli muutanu viime kesana Kreikkaan, eika senkaan muuta kontaktia ollu ku irkku kannykkanumero... jota varmaan Kreikassa kaytetaankin...

No menin yhteen pubiin, jossa kuvittelin ehka muutaman kaverin olevan. Oli. Yksi tan ranskalaisen kaveri kertoi, etta tama ranskalainen on muuten Dublinissa! Ja ehka mahtoollisesti saattaa olla, etta maybe prehaps, han on Hogansissa. No mina Hogansiin jossain vaiheessa.

Vasytti hieman, ku olin tauotta ajanu Harwickista Holyheadiin ja lautallakaan ei paljo nukuttu, ku se oli pikalautta joka ajoi 99 minuutissa sen lahden yli. Join siis useamman kuin yhden Red Bullin matkan aikana ja pubissa. :D

No Hogansissa oli paitsi se ranskalainen ja hanen poikaystava, oli myos sen ranskalaisen sisko, joka asuu Belgiassa ja kolme muuta espanjalaista, seka yksi suomalainen tytto. Oho... se tytto tuns mut. ?? Mita helv... Mista? Oli kuulemma tavannu mut kaks vuotta sitten Dublinissa. Olivat kaikki tuleet kaymaan Dublinissa lomalla neljaksi paivaksi. No vaihdoin tietty sitten kontaktit.

Ja huvin vuoksi sille puolalaiselle tekstasin. Kokeillen, josko olis sama tsaga, etta olis lomilla Dublinissa. Soitto tuli noin 1min tekstarin lahettamisen jalkeen. Se oli muuttanu takas Dubliniin.
Avatar
#146 • • Taedium Guest
(jatkuu ku on pitka)

Olin lahtenyt matkalle siten, etta se kaveri oli jarkannyt itselleen joku yomestan jostain, mutta mina en ollut. Ja sinne mestaan mahtui hankin juuri ja juuri. Eli mun piti kehittaa jostain yomaja. Se puolalaisen soitto tuli oikeaan aikaan. Paasin yoksi johonkin, eika edes sohvalle tarvinnu menna. ;)

Aamusta hakemaan auto ja kamat, niin satoi kaatamalla ja oli pilveton sinitaivas vuoron peraan. En ollu paljo tollasii tuulia nahnyt, joten kaippa se tuuli vie just niita pilvia sellasta haipakkaa. Omat kamat autoon ja se kaveri oli eksynyt ryyppaamaan sillo perjantaina ku tultiin perille. (Eli lauantaina takasin.) No sitahan piti metsastaa jostain ja loysinkin. Heitimme sen kaverin jonku kaverin kotiin ku ne oli ollu jossain kotipippaloissa ja sit taa mun kaveri halus suihkuun ja kello alko olee jo paljo ja neljalta piti laivan lahtee ja varttii yli kolme piti olla satamassa... Ja mun piti viela toisesta mestasta hakee omia tavaroita. No sit se oli kayny suihkus ja mentii hakee sen toiselta kaverilta tan kamoja.

Silla oliki enemman kamoja ku olin laskenu... Mun piti sit jarkata se auto kondikseen, etta mahtuu. (Kaveri on nainen, joten ei ole leikkiny pienena Lego-palikoilla, siksi piti mun jarjestella...) Sain tavarat, mutta sille toiselle kaverille mun piti jattaa yks mun laatikko ku ei mahtunu. Sain pakattua siella toisella mun kaverilla mun tavarat muuten viela sinne sekaan. Auto oli lattiasta kattoon taynna. Ja kello oli 15:20 ku olin saanu pakattua. Onneksi oltiin Blackrockissa, ja laiva lahti Dun Laoghairesta (lausutaan Dun Lieri) ja siis olimme 15:24 checkinissa ja lautta lahti ajoissa.

Sit oliki lepposaa ja se kaverikin ajo vaha vajaa 100km Englannissa ku tultii takas sinne. Lautta nimittain laksi tana aamuna kello 10:40. Eli ny oli aikaa reilusti... Olimme sitten Harwickissa yota autossa ja aamusta lauttaan ja nyt taalla Amsterdamissa taasen.

Piti tulla kirjoittaa tanne jotain, ku alko henki loppumaan. Internetkahvila siis alakerrassa, ja kolmet portaat ylakertaan. Kaveri lahti palauttaa autoa ja mina kantaa tavaroita. Pumppu meinaa pettaa... pitaa lopettaa tupakointi vissiin. Nyt meenkin kattomaan onko kaveri tullu takasi vai kannako loputkin tavarat yksin ylakertaan.

Moikka...
Avatar
#147 • • Mantis Guest
Kokeillut käytännössä kumpi tippuu nopeammin, ihminen vai räkäklimppi.(Harrastan lakuvarjohyppäämistä)
Avatar
#148 • • Kaum Guest
Nää on melko huonoja, mutta:

.Mennyt kuuden kaverin kanssa alasti ravintola Siilinpesään kysymään tarjooko ne bisset kun ollaan alasti
.12-vuotiaana oksentanut ampumakilpailussa kiväärien päälle, joten niiden omistajat eivät pystyneet osallistumaan kilpailuun
.käynyt intin runkkaamatta siellä kertaakaan
.sanonut kympin uutisissa: "Aerosmith ei oo hyvä, se on paras!" (8v)
.saanut Tukholmassa McDonald's perheravintolassa 6 ilmaista Big Mac-burgeria puhumalla suomea
.olen yrittänyt pokata naisen kertomalla olevani Porvoosta
.minua luultiin naiseksi, enkä korjannut asiaa koska sain helvetisti ilmaista juotavaa känniseltä sedältä
.vittuillut pääministerille päin naamaa (6v)
Avatar
#149 • • Funkatronik Guest


.Mennyt kuuden kaverin kanssa alasti ravintola Siilinpesään kysymään tarjooko ne bisset kun ollaan alasti



No, tarjosivatko? :D
Avatar
#150 • • Kaum Guest


.Mennyt kuuden kaverin kanssa alasti ravintola Siilinpesään kysymään tarjooko ne bisset kun ollaan alasti



No, tarjosivatko? :D



Valitettavasti ei. Ilkeä portsarisetä sano vielä ettei me saada juoda vaikka itse maksettaisiin. Mitä vikaa alastomuudessa? Tai no, olihan meillä kengät ja lippikset...
Avatar
#151 • • Digital Beat Guest
Pöllin teini-ikäsenä kavereiden kanssa myöhään illalla pienen rautasen ristin hautausmaalta hioin ruosteet pois ja maalasin sen kämpillä mustaksi spray maalilla. Mun yks kaveri joka oli satanisti laitto sen sitten myöhemmin kämppänsä seinälle väärinpäin. Koristi mukavasti kahvipöydän vierustaa :laugh:
Avatar
#152 • • Zapa Guest

Pöllin teini-ikäsenä kavereiden kanssa myöhään illalla pienen rautasen ristin hautausmaalta hioin ruosteet pois ja maalasin sen kämpillä mustaksi spray maalilla. Mun yks kaveri joka oli satanisti laitto sen sitten myöhemmin kämppänsä seinälle väärinpäin. Koristi mukavasti kahvipöydän vierustaa :laugh:



allrighty then. ihan kiva temppu, burn muthafucka burn
Avatar
#153 • • JussiS Guest

Pöllin teini-ikäsenä kavereiden kanssa myöhään illalla pienen rautasen ristin hautausmaalta hioin ruosteet pois ja maalasin sen kämpillä mustaksi spray maalilla. Mun yks kaveri joka oli satanisti laitto sen sitten myöhemmin kämppänsä seinälle väärinpäin. Koristi mukavasti kahvipöydän vierustaa :laugh:


Öh, joo. Toi onkin niin siistii et kannattaa kehua tolla :scared:
Avatar
#154 • • Digital Beat Guest

Pöllin teini-ikäsenä kavereiden kanssa myöhään illalla pienen rautasen ristin hautausmaalta hioin ruosteet pois ja maalasin sen kämpillä mustaksi spray maalilla. Mun yks kaveri joka oli satanisti laitto sen sitten myöhemmin kämppänsä seinälle väärinpäin. Koristi mukavasti kahvipöydän vierustaa :laugh:


Öh, joo. Toi onkin niin siistii et kannattaa kehua tolla :scared:


ei sillä voikaan kehua :eek:
Avatar
#155 • • Ana-- Guest

Pöllin teini-ikäsenä kavereiden kanssa myöhään illalla pienen rautasen ristin hautausmaalta hioin ruosteet pois ja maalasin sen kämpillä mustaksi spray maalilla. Mun yks kaveri joka oli satanisti laitto sen sitten myöhemmin kämppänsä seinälle väärinpäin. Koristi mukavasti kahvipöydän vierustaa :laugh:



Joo, hautarauhan rikkominen on kyllä yksilön ylväimpiä saavutuksia. Heh,
muokin alko ihan naurattamaan kun ajattelin niitä omaisia, joitten rakkaan
viimeinen leposija oli turmeltu jotta joku ahdistunut vesipääteini saa kahvi-
pöydännurkalleen koristeen, jolla voi shokeerata vanhempiaan.

Mitä te vekkulit seuraavaksi keksittekään? :hearts:
Avatar
#156 • • Digital Beat Guest

Pöllin teini-ikäsenä kavereiden kanssa myöhään illalla pienen rautasen ristin hautausmaalta hioin ruosteet pois ja maalasin sen kämpillä mustaksi spray maalilla. Mun yks kaveri joka oli satanisti laitto sen sitten myöhemmin kämppänsä seinälle väärinpäin. Koristi mukavasti kahvipöydän vierustaa :laugh:



Joo, hautarauhan rikkominen on kyllä yksilön ylväimpiä saavutuksia. Heh,
muokin alko ihan naurattamaan kun ajattelin niitä omaisia, joitten rakkaan
viimeinen leposija oli turmeltu jotta joku ahdistunut vesipääteini saa kahvi-
pöydännurkalleen koristeen, jolla voi shokeerata vanhempiaan.

Mitä te vekkulit seuraavaksi keksittekään? :hearts:



tämä kuuluisi paremmin kategoriaan, mitä tyhmintä olet tehnyt :panic:
Cutoff

Posts: 14

#157 • • Cutoff

Pöllin teini-ikäsenä kavereiden kanssa myöhään illalla pienen rautasen ristin hautausmaalta hioin ruosteet pois ja maalasin sen kämpillä mustaksi spray maalilla. Mun yks kaveri joka oli satanisti laitto sen sitten myöhemmin kämppänsä seinälle väärinpäin. Koristi mukavasti kahvipöydän vierustaa :laugh:



Joo, hautarauhan rikkominen on kyllä yksilön ylväimpiä saavutuksia. Heh,
muokin alko ihan naurattamaan kun ajattelin niitä omaisia, joitten rakkaan
viimeinen leposija oli turmeltu jotta joku ahdistunut vesipääteini saa kahvi-
pöydännurkalleen koristeen, jolla voi shokeerata vanhempiaan.

Mitä te vekkulit seuraavaksi keksittekään? :hearts:



tämä kuuluisi paremmin kategoriaan, mitä tyhmintä olet tehnyt :panic:



...ja ei kai satanisteja noi ristit kiinnosta. Saatananpalvojia ehkä enemmänkin?
Avatar
#158 • • Hempp@ Guest
Viime kesänä Kuopion satamassa vieraillessa tiputin vahingossa aurinkolasini järveen.
Eipä muuta kuin lompakko ja kännykkä sekä autonavaimet kaverille ja laiturilta hyppäsin aurinkolasien perään kiroillen :D

Ne oli hienot aurinkolasit, taisivat maksaa peräti 12€ :hah:
Avatar
#159 • • kilobitti Guest
Olen
-ajanut maastopyörällä 72 km/h polkua pitkin
-hiihtänyt vaatteet päällä avantoon... tahallani (mutten vapaaehtoisesti)
-palelluttanut sormenpäistä tunnon pois moneksi viikoksi
-viettänyt uuden vuoden kamiinattomassa teltassa Nuuksiossa(-20C) ilman viinaa, ja mennyt n. 23.30 nukkumaan
-laulanut kvartetin kanssa tv:ssä pariin otteeseen
-laulanut useaan otteeseen keikalla primavistana ilman nuotteja.
-juossut 3190 m coopperissa
-vaihtanut vaatteet keskellä avoinna olevaa museota Ranskassa
-pelännyt kummituksia
-ollut kolme päivää metsässä syöden sinä aikana 5 perunaa, pari silakkaa ja pari pientä palaa lihaa
-esiintynyt yhdessä suomen merkittävimmistä muotinäytöksistä alushoususillani
-tallonut 4-vuotiaana pallomereen sammuneen miehen naaman päälle
-murtanut käteni
-syönyt aamupalaksi kuumaan teehen liotettuja corn flakeseja.
-nukkunut parkkipaikalla kirja tyynynä.
-poistanut juhlissa puhelinnumeroni minuun ihastuneen tytön puhelimesta tämän huomaamatta (tyttö tuli ja käpertyi kainalooni, jolloin kurkotin kännykän käsilaukusta)
-valehdellut X3M:n radiohaastattelussa
-kätellyt Saksan liittokansleri von Weitzeckeriä
-suorittanut Green Cardin (LOL)
-tehnyt netistä imuttamistani mp3-tiedostoista potpurin, joka on esitetty radiossa
Avatar
#160 • • rewind Guest
Hesburgerin pallomeressä on tullut kännipäissään pyörittyä.