Hyvä ystävä tulee maksaa sut ulos linnasta. Todellinen ystävä istuu vieressä ja tokaisee: "Nyt me taidettii mokata aika pahasti."Tuosta tunnistaa todelliset ystävät.
218 posts, 11 pages, 38,335 views
Hyvä ystävä tulee maksaa sut ulos linnasta. Todellinen ystävä istuu vieressä ja tokaisee: "Nyt me taidettii mokata aika pahasti."Tuosta tunnistaa todelliset ystävät.
...antanut 18 verinäytettä 12 tunnissa :happyroll:
multa on yhdellä kertaa otettu 10 näytettä. rupes jo vähän vituttaan ku katto ku verta pöllitään niin perkeleesti.
..multa on yhdellä kertaa otettu 10 näytettä. rupes jo vähän vituttaan ku katto ku verta pöllitään niin perkeleesti..
Mä oon nähny Suomessa 238 lintulajia. :king:quote]
Pakko pistää paremmaksi: 276 elistä :roll: Parhaimpiin spondeihin lukeutuvat mm. kashmirinuunilintu, tulipäähippiäinen, ruostepääsky, pikkuruokki...
Em. harrastuksen takia olen myös:
- viettänyt lähes kaksi viikkoa autiolla saarella kolmen turkulaisen kanssa
- seissyt venäläisten rakentaman, muutaman neliön kokoisen bunkkerin katolla 17 tuntia yhden vuorokauden sisällä
- saanut poliisisetien naamat venähtämään kertoessani olevani keskellä tietä Nuuksiossa aamuyöllä vain kuuntelemassa pöllöjä.
Kuunnellut Roxettea
Onkos tuossa sitten jotain erikoista?:confused:
Oon saanu Matti Nykäsen nimmarin käsivarteeni ruotsinlaivalla.
aaah, miten mä voisin unohtaa ton ...NIIN MÄKIN
ja tapahtui vielä laivan vessassa!!!
Oon saanu Matti Nykäsen nimmarin käsivarteeni ruotsinlaivalla.
aaah, miten mä voisin unohtaa ton ...NIIN MÄKIN
ja tapahtui vielä laivan vessassa!!!
Ja hauskintahan tuossa oli että Matti oli niin kovassa humalassa ettei oikein pysyny tolpillaan ilman sen gorillan apua joka sillä oli mukanaan. Elävästi jäi mieleeni kuinka se apuri sitten tiuski Matin signeeratessa käsivarsiamme: "Nää on sitte jumalauta viimeset nimmarit tänään!"
Oliskohan tää tapahtunu keväällä -94? Tais olla sama reissu jolla oksennettiin Maarianhaminassa laivan kannelta mereen.
:D
..multa on yhdellä kertaa otettu 10 näytettä. rupes jo vähän vituttaan ku katto ku verta pöllitään niin perkeleesti..
Paljo ne otti yhteensä ?
Paljo ne otti yhteensä ?
en mä osaa tarkkaan sanoa, mutta semmosia normaaleita verikapseleita ne näytteet oli. samalla kertaa otettiin muistaakseni laktoosi-intoleranssi, keliakia, sokeritauti yms kokeet.
Pakko pistää paremmaksi: 276 elistä :roll:
Parhaimpiin spondeihin lukeutuvat mm. kashmirinuunilintu, tulipäähippiäinen, ruostepääsky, pikkuruokki...
Paljo ne otti yhteensä ?
en mä osaa tarkkaan sanoa, mutta semmosia normaaleita verikapseleita ne näytteet oli. samalla kertaa otettiin muistaakseni laktoosi-intoleranssi, keliakia, sokeritauti yms kokeet.
viime kesällä kun olin töissä, otin 7-vuotiaalta tytöltä 13 putkea verta kun sillä oli jokin immuunihäiriö ja siltä tutkittiin kaikki mahdolliset tutkimukset.. vaiks se tuntuu paljolta otin vain 26-39ml verta.. riippuu putken tilavuudesta (2-3ml).
viime kesällä kun olin töissä, otin 7-vuotiaalta tytöltä 13 putkea verta kun sillä oli jokin immuunihäiriö ja siltä tutkittiin kaikki mahdolliset tutkimukset.. vaiks se tuntuu paljolta otin vain 26-39ml verta.. riippuu putken tilavuudesta (2-3ml).
Ja luovutuksessa sitä otetaan hiukka alle 0.5 litraa . .
..Eikös ihmisessä ole vain noin 5 litraa verta.
Pitäskin taas mennä luovuttamaan!
Olen joutunut kaupankäynnin kohteeksi. Musta tarjottiin 8-vuotiaana pikkutyttönä Tunisiassa 20 kamelia maksuksi. Jostain syystä äiti ja isä halusivat mieluummin pitää mut kuin kamelit, ja kieltäytyivät kohteliaasti kaupanteosta. Kummia tyyppejä. :confused: