Mä oon voittanu Viking Linen Lego-rakennuskilpailussa merimieslakin, Marabou-suklaata, jotain muuta mitä enää en muista ja pääsin kattoo laivan ohjaamoon.Mun paras kisatulos on ehkä 5. sija mtb-enduron SM-kisoissa Vehkalahdella vuonna -97.
218 posts, 11 pages, 38,376 views
Mä oon voittanu Viking Linen Lego-rakennuskilpailussa merimieslakin, Marabou-suklaata, jotain muuta mitä enää en muista ja pääsin kattoo laivan ohjaamoon.Mun paras kisatulos on ehkä 5. sija mtb-enduron SM-kisoissa Vehkalahdella vuonna -97.
Mä oon voittanu Viking Linen Lego-rakennuskilpailussa merimieslakin, Marabou-suklaata, jotain muuta mitä enää en muista ja pääsin kattoo laivan ohjaamoon.
-ruokkinut kirahvia kädestä
Ai juu jonku Legopaketin siitä voitti sit kans. Etkö sä sit saanu sellasta Viking Line logolla varustettuu merimieslakkia, Maraboun suklaalevyä ja kierrosta ohjaamossa?saanut palkinnoksi jonkin legohässäkän.
Jaa, no:
-Sain 2 ylinopeussakkoa vuorokauden sisään
Tätä jo kerran ihmeteltiinkin, mutta olen vahingossa potkaissut kännykkäni laiturilta mereen.
- Muffannut lentokoneessa...
Oon saanu Matti Nykäsen nimmarin käsivarteeni ruotsinlaivalla
Kuunnellut Roxettea
-Kussut kännykän päälle muistamatta siitä mitään. Ostin kyllä uuden roiskevesitiiviin 5210:n.
-Kussut omaan jääkaappiin muistamatta siitä mitään.