44 posts, 3 pages, 6,701 views
Tämä ohjelman käyttö on ihan kätevää, mutta kuinka tärkeä se lopulta on. En ainakaan tältä Xp:ltä jossa juuri olen, löytänyt tätä ohjelmaa. Enkä jaksanut latailemaan sitä näillä yhteyksillä netistä. Mitä korvaavia ohjelmia on olemassa? Ovatko ne enemmän tietoturvallisempia kuin Microsoftin kaatuvat ohjelmistot?
Hä? Ovvai? No mäki vastasin väärin sit.ääh, piru vie castasin voten ennenku tajusin että microsoft messenger ja msn messenger taitaa itseasiassa olla 2 eri asiaa
ääh, piru vie castasin voten ennenku tajusin että microsoft messenger ja msn messenger taitaa itseasiassa olla 2 eri asiaa ... :eek: no mulla on msn messenger aina päällä ja se on ihan jees, mulla ei oo ollu sen kans mitään ongelmia
Pitäis varmaa kokeilla, heitä linkki niin pääsee imuttaa niit jostain. Kaatuuks ne kuin usein?Kirjekyyhkyjä käytän.
Käytä louis vaik platinumin web chattii ni pääset irkkaa
Mitään havaintoo mikä AIM on?
Pentele ku mulla ei toimi toi töissä. Olisko vielä olemassa niitä webbi-irkki sivuja, minkä kautta töissäkin toimii?
Macilla toi MSN on todella v-mäinen, asentaa ittensä kysymättä startup itemssiin (eli käynnistyy automaattisesti aina bootatessa) ja jos sen repii sieltä pois niin asentaa itsensä sinne aina uudelleen, samaten käyttää browserin auki olevaa ikkunaa jos klikkaa urlia MSN:ssä.
Sama juttu wintoosassa. Vaikka ruksaa tuon Palveluista pois niin se käynnistää itsensä kuitenkin Outlookkia avatessa. Ainoa tapa päästä tuosta paskasta eroon on katsoa Mikkisoftan sivuilta ohjeet sen lopulliseen poistamiseen.