Microsoft Messanger

44 posts, 3 pages, 6,215 views

Avatar
#1 • • louis Guest
Tämä ohjelman käyttö on ihan kätevää, mutta kuinka tärkeä se lopulta on. En ainakaan tältä Xp:ltä jossa juuri olen, löytänyt tätä ohjelmaa. Enkä jaksanut latailemaan sitä näillä yhteyksillä netistä. Mitä korvaavia ohjelmia on olemassa? Ovatko ne enemmän tietoturvallisempia kuin Microsoftin kaatuvat ohjelmistot?
Avatar
#2 • • climate Guest
ääh, piru vie castasin voten ennenku tajusin että microsoft messenger ja msn messenger taitaa itseasiassa olla 2 eri asiaa ... :eek: no mulla on msn messenger aina päällä ja se on ihan jees, mulla ei oo ollu sen kans mitään ongelmia
Avatar
#3 • • :t:c: : : Guest
Vaihtoehtoihin olis voinu vaikka lisätä sen 'En käytä' ja mahdollisesti jopa 'IRC' -funktion ;)
Avatar
#4 • • Edited -=aave=- Guest

Tämä ohjelman käyttö on ihan kätevää, mutta kuinka tärkeä se lopulta on. En ainakaan tältä Xp:ltä jossa juuri olen, löytänyt tätä ohjelmaa. Enkä jaksanut latailemaan sitä näillä yhteyksillä netistä. Mitä korvaavia ohjelmia on olemassa? Ovatko ne enemmän tietoturvallisempia kuin Microsoftin kaatuvat ohjelmistot?



MSN messenger on ihan hyvä, vielä jos lisää plussan siihen. Ja ei se nyt niin kauaa mene kun sen netistä latailet.
Toinen, mitä käytän on ICQ, hyvä sekin, mut jokseenkin pelkistetympi.
Ja pakollinen :)
Avatar
#5 • • Taedium Guest

ääh, piru vie castasin voten ennenku tajusin että microsoft messenger ja msn messenger taitaa itseasiassa olla 2 eri asiaa

Hä? Ovvai? No mäki vastasin väärin sit.

MSN Messenger on aina auki ku oon duunissa. (Tuleepi muuten sekä Messengeri loggauksiin ja Plattarille kirjoitteluun taukoo ja hidastusta ens viikon viikonlopun jälkeen...)

Ja osoitehan on tuttuputtu: [email protected]
Avatar
#6 • • serotonot Guest

ääh, piru vie castasin voten ennenku tajusin että microsoft messenger ja msn messenger taitaa itseasiassa olla 2 eri asiaa ... :eek: no mulla on msn messenger aina päällä ja se on ihan jees, mulla ei oo ollu sen kans mitään ongelmia



msn lienee vain uudempi tosta. saman lafkan softia.

mut nii. irkkii mieluummin, vaik toiki varsinkin töissä on auki.

Käytä louis vaik platinumin web chattii ni pääset irkkaa
Avatar
#7 • • pie Guest
97-99 käytin ICQ:a. Sitten jäi se pois. Messengeriin en ole koskenut pitkällä tikullakaan. Joskus oli joku ohjelma, johon oli yhdistetty IRC, ICQ Messenger ja jotain muuta mutta parin kokeilun jälkeen poistin koneelta. Nyt koneelta löytyy mIRC, jota tulee käytettyä ehkä kaksi tuntia kuukaudessa.
Avatar
#8 • • jUSSi Guest
irssi
Avatar
#9 • • vartio Guest
mm. robosoft messenger, trillian ja miranda ovat ohjelmia,
jotka hanskaavat kaikki oleelliset instant messaging-prokeduurit.

trillian on noista paras.
Avatar
#10 • • Ana-- Guest
Kirjekyyhkyjä käytän.
Avatar
#11 • • climate Guest

Kirjekyyhkyjä käytän.

Pitäis varmaa kokeilla, heitä linkki niin pääsee imuttaa niit jostain. Kaatuuks ne kuin usein?
Avatar
#12 • • zAo Guest
Vain ja ainoastaan ICQ. Vuodesta 97 lähtien sen
käyttäjä. MS Messangeria satunnaisesti käyttäneenä
huomasin, että se on varsin rajoittunut. ICQ Lite on aika
kökkö, mutta ICQ pro ainoa järkevä instant messanger.

Mirandaa ja Trilliania on tullut myös ICQ:n numerolla
käytettyä, mutta ei niiden askeettisuus oikein napannut.
Sekä tiedostojen siirrossa ICQ - Mirandan välillä on yleensä
jotain häikkää.
Avatar
#14 • • JsL Guest


Käytä louis vaik platinumin web chattii ni pääset irkkaa



Pentele ku mulla ei toimi toi töissä. Olisko vielä olemassa niitä webbi-irkki sivuja, minkä kautta töissäkin toimii?

Niin ja ICQ:ta käytin minäkin silloin joskus kun oli mahdollista. :sad:
Avatar
#15 • • osenoko Guest
Mitään havaintoo mikä AIM on? Jenkit tuntuu suosivan sitä, IRC puolestaan on sielläpäin kai aika tuntematon ainakin normikäyttäjien keskuudessa. Anonymiteetin kannalta IRC on vähän huono jos ei ole h4xx0rsk1ll5531. ICQ / MSN ihan jees kun voi pistää dataa meneen vaik toinen ois offline.

Macilla toi MSN on todella v-mäinen, asentaa ittensä kysymättä startup itemssiin (eli käynnistyy automaattisesti aina bootatessa) ja jos sen repii sieltä pois niin asentaa itsensä sinne aina uudelleen, samaten käyttää browserin auki olevaa ikkunaa jos klikkaa urlia MSN:ssä.

ICQ:sta puolestaan on kätevä online-javaversio johon voi logata sisään suoraa browserista eikä tarvi ladata mitään softaa koneelle.
Avatar
#16 • • zAo Guest

Mitään havaintoo mikä AIM on?



Eiköhän se ole tuo AOL:n instant messanger.
Avatar
#17 • • OCS Guest

Pentele ku mulla ei toimi toi töissä. Olisko vielä olemassa niitä webbi-irkki sivuja, minkä kautta töissäkin toimii?



http://webchat.xs4all.nl

Macilla toi MSN on todella v-mäinen, asentaa ittensä kysymättä startup itemssiin (eli käynnistyy automaattisesti aina bootatessa) ja jos sen repii sieltä pois niin asentaa itsensä sinne aina uudelleen, samaten käyttää browserin auki olevaa ikkunaa jos klikkaa urlia MSN:ssä.



Sama juttu wintoosassa. Vaikka ruksaa tuon Palveluista pois niin se käynnistää itsensä kuitenkin Outlookkia avatessa. Ainoa tapa päästä tuosta paskasta eroon on katsoa Mikkisoftan sivuilta ohjeet sen lopulliseen poistamiseen.

mIRC ja töissä tuo XS4ALL CGI:IRC.
Avatar
#18 • • xybo Guest
irc <3

-- xybo
Avatar
#19 • • Hege Guest


Sama juttu wintoosassa. Vaikka ruksaa tuon Palveluista pois niin se käynnistää itsensä kuitenkin Outlookkia avatessa. Ainoa tapa päästä tuosta paskasta eroon on katsoa Mikkisoftan sivuilta ohjeet sen lopulliseen poistamiseen.



Helpoitenhan toi ja muut XP-kököt lähtee tällä:

http://www.xp-antispy.org/
Avatar
#20 • • KarriN Guest
IRC ja ICQ. jälkimmäinenkin lähes yksinomaan vain siksi, että eräs klaani/kilta/peliyhteisö, jossa pelaan intternezgupelejä, vaatii sen käyttöä jäseniltään. on siis jenkeissä perustettu, johtuneeko siitä siis.

Rasittava softa kyllä tuo ICQ, äänet onneksi saa pois, mutta kun joka helvetin päivä pukkaa joko niitä samoja jenkkiläisiä automatisoituja "Hi! Wanna chat with me?"-judeemeita ja sitten (mahdollisesti) vähemmän automatisoituja tyttöjä tuolta Venäjän puolelta. Tietääköhän kukaan, mahtaako itseä saada niistä ICQ:n listoista pois? Vai eivätkö ohjelman tekijät ymmärrä, että "Make new friends now!" ei välttämättä natsaa kaikille?

Ai niin se Messenger? En ole jaksanut lähteä sitä poistamaan, tähän asti riittänyt kun olen Sygaten Personal Firewallilla estänyt ko. softalta pääsyn nettiin. Eipä tule enää niit rasittavia mainosviestejä. :F

-K