Varoitus: Kevät tulee!

139 posts, 7 pages, 18,111 views

#41 • • Leaphion Guest

Minulla on jostain syystä ihan käsittämättömän hyvä tasapainoaisti, en kaadu liukkailla jäillä koskaan, usein teen jopa monen kilometrin juoksulenkkejä jäisellä tiellä, enkä kaadu juuri koskaan. Joskus harvoin kun kaadun niin laskeudun pehmeästi maahan eikä ranteita ole mennyt poikki.

Ninjako?

Eiku yh-äiti. Ne ei kans kaadu millään.
#42 • • HardS Guest

Me käytiin joskus bileitten jälkeen aamulla hietsuun uimaan, heti kun
oltiin käyty hakemassa essolta ensin siksari.

Sit nukahettiin sinne auringonpaisteeseen. Se oli kivaa :)

tehtiin noin viime kesänä. la-aamuyöstä hietsuun ja su illal klo21 veks. oli kyl kivaa :)
#43 • • lelle Guest
kauhiaa kitinää!
kohta tulee kesä ja sitten pääsee purjehtimaan ja saaristoon! ^__^
mutta eipä kaikki voi ymmärtää meitä saariston lapsia. :)
#44 • • Hempp@ Guest

Minulla on jostain syystä ihan käsittämättömän hyvä tasapainoaisti, en kaadu liukkailla jäillä koskaan, usein teen jopa monen kilometrin juoksulenkkejä jäisellä tiellä, enkä kaadu juuri koskaan. Joskus harvoin kun kaadun niin laskeudun pehmeästi maahan eikä ranteita ole mennyt poikki.

Ninjako?

Minulla on taipumus iltaisin aina baarivierailun jälkeen kaatua vaikka ilman jäätä.
Jopa kesällä.
Etenkin juhannuksena.
:hah:
#45 • • Mikco Guest
Kesä tulee kevään jälkeen :)

Voisinpa melkein olla varma, että jossain vaiheessa kesää kuuluu taas valitus, että on liian kuuma ja sit myöhemmin samat tyypit taas kesän loppupuolella valittaa, että on liian kylmä :sleepy: :what:

Plääh Teille :hah:
#46 • • Tres Guest
No jos on liian kuuma niin on liian kuuma
ja jos on liian kylmä niin on liian kylmä
terv. tasalämpöinen :crybaby:

ps. Esim. nyt on sopiva keli \o/
kaikki lämpötilat väliltä -20 -> +25 C käy
#47 • • Daniel Braun Guest
Voi helvetti noita kevään pahinpia merkkejä!
Koiranpaskaa kadunreunat täynnä... :mad: :angry:
Ainakin tossa mun kauppareittinä käyttämällä kadunpätkällä on 100000+n paskaa eri maatumistiloissa.

Kiva siinä on sitten kävellä ja väistellä joka askeleella paskakasoja. :angry:
Helvetin helvetti.
Tulee ikävästi mieleen se kun kävelin eräänä keväänä YO-kirjoituksiin..
Niin, koiranpaskaanhan mä sit astuin sillä matkalla.
Oli harvinaisen ikävä sit tehdä sitä koetta, onneksi kuitenkin sain raapattua jalkoja sen verran paljon hiekaan/lumeen että suurin osa koiran tuotoksista oli poissa.
Ainut mikä oli jäljellä oli se haju :panic:
#48 • • Protesti Guest
Kevätflunssa kolmatta viikkoa. Viikon olin jopa terveenä tuossa välissä :crybaby:
#49 • • Bio Guest

100000+n paskaa eri maatumistiloissa

voi hitto :D

tulipas revettyä :laugh:
#50 • • Individual Guest

Voi helvetti noita kevään pahinpia merkkejä!
Koiranpaskaa kadunreunat täynnä... :mad: :angry:
Ainakin tossa mun kauppareittinä käyttämällä kadunpätkällä on 100000+n paskaa eri maatumistiloissa.

Kiva siinä on sitten kävellä ja väistellä joka askeleella paskakasoja. :angry:
Helvetin helvetti.
Tulee ikävästi mieleen se kun kävelin eräänä keväänä YO-kirjoituksiin..
Niin, koiranpaskaanhan mä sit astuin sillä matkalla.
Oli harvinaisen ikävä sit tehdä sitä koetta, onneksi kuitenkin sain raapattua jalkoja sen verran paljon hiekaan/lumeen että suurin osa koiran tuotoksista oli poissa.
Ainut mikä oli jäljellä oli se haju :panic:

Olen itsekin törmännyt samaan ilmiöön ja aika miinakenttää toi Kotkansaari kyllä tällä hetkellä on. Paitsi eräs mummo keräs tänä aamuna töihin mennessäni koiransa "tuotokset" kuuliaisesti muovipussiin.
En jäänyt katselemaan, että pistikö taskuunsa vai mitä teki...
:scared:

Ja mitä kevään ja kesän tuloon muuten tulee, niin ei voi kuin todeta, että: "Zyrtec-kuuria odotellessa..."
Kevät ja kesähän on allergikoille pahaa aikaa. Lepän siitepölyä on ilmassa jo helmikuussa ja se kestää aina marraskuulle saakka. Tänä aikana voi huomata lievää turvotusta kasvoissa ja voi olla, ettei ihmiset tunnista / halua tunnistaa sinua enää...koskaan...
#51 • • Daniel Braun Guest

Ja mitä kevään ja kesän tuloon muuten tulee, niin ei voi kuin todeta, että: "Zyrtec-kuuria odotellessa..."
Kevät ja kesähän on allergikoille pahaa aikaa. Lepän siitepölyä on ilmassa jo helmikuussa ja se kestää aina marraskuulle saakka. Tänä aikana voi huomata lievää turvotusta kasvoissa ja voi olla, ettei ihmiset tunnista / halua tunnistaa sinua enää...koskaan...

Paskat mitään Zyrtec-kuuria tarvita, siedätyshoidolla allergiat huitsin kuuseen! :D
Mä en oo enää pariin kolmeen neljään vuoteen popsinu noita allergialääkkeitä ja ei noita oireita enää juuri oo.
Ehkä vähän silmiä kirvelee ja kutittaa, nenä vuotaa ja ahdistaa, mutta NO hätä!

Onneks ei enää oo tota "turpoan elefanttimieheksi" reaktiota.
Joskus sekin aamu koettu kun on luullut että toinen silmä on tullut sokeaksi...
Eip mitään sokeutta se ollut, silmä vain oli turvonnu umpeen... :panic:
Ni, joskus tyyliin 12v skidinä serkkujen mökillä...

Mut mistä sais lääkkeen noihin koiranpaskoihin?
Oikeesti mä ymmärtäisin sen että sitä paskaa on siellä katujen reunoilla, mutta kun ei sekään riitä.
Se hemmetin miinakenttä on siinä keskellä katua!
Tossa eilen kun käväsin kaupassa ihmetystä aihetti niiden 100000+n paskakasan lisäksi semmoinen lehmänläjän kokoinen möntti paskaa keskellä tietä.
Kiva juttu, joku urpo oli nähtävästi ulkoiluttanut hevosenkokoista rakkiaan ja antanut sen paskoa keskelle kävelytietä!
Harmi kun en nähny tapahtumaa, olis voinnu irrota sen rakin taluttajalle pari kovaa sanaa + tikulla viskattu ne skeidat perään...
#52 • • Individual Guest
Ei mullakaan oikeasti mitään naamaa turvoksissa allergiaa ole koskaan ollut. Se oli vaan läppää, mutta sillä tavalla toi siitepöly vaikuttaa että korvat menee lukkoon / täyteen jotain töhnää ja kun sellaisia hommia tekee missä toi kuulo olis hyvä olla aika optimaalinen, niin ei ole varaa olla noita zyrtec:sejä syömättä. Kerran kaksi opiskeluaikoina niitä korvia joutui käydä terkkarilla huuhtomassa, kun ei voinut yhtään luottaa siihen mitä kuuli.
Vittumaista...
Mutta palataksemme koiranpaskoihin, niin kivaa kun keli tästä vielä hieman lämpenee, niin jätöksiin on saatavilla myös ihana ominaistuoksu, joka velloo ympäri katuja, prkl! :angry:
#53 • • Mimako Guest

Mut mistä sais lääkkeen noihin koiranpaskoihin?

Täällä Koti-Kalliossa löytyy niihin lääkkeet joka kevät halusin tai en.

1. Katupölyä on parin kuukauden ajan ilmassa niin paljon, ettei nenä haista paskoja eikä näe niitä silmä/aurinkolasien läpi. Sivuvaikutuksena on tosin karmea yskä, nuha (siitepölyallergioiden päälle) ja ikiajoiksi naarmuuntuneet linssit. Ja se ettei näe mitään muutakaan. Lääkkeen numero 2 sit haistaakin oli pölyä miten paljon vaan.
2. Ihmisvirtsa. Sörnäsin metroaseman nurkilla kun hampparit kusee kevätauringossa, niin siinä jää puudelinkakat kakkosiksi. Olis Travis Bicklelle töitä, nii :mad:
#54 • • tuitui Guest
Kivaa kun muutti kallioon niin nyt voi kävellä kesäisin aina kotiin!

Aamuyöllä käveleminen on kyl siistii varsinkin jos o jtn hyvää musiikkia viel luureis tai mukavaa seuraa! ai jai kesä :heart:
#55 • • Daniel Braun Guest

Mutta palataksemme koiranpaskoihin, niin kivaa kun keli tästä vielä hieman lämpenee, niin jätöksiin on saatavilla myös ihana ominaistuoksu, joka velloo ympäri katuja, prkl! :angry:

Huomasin tossa viime yönä (n. klo01) että täällä jumalan hylkäämässä merikaupungissa oli katuja lakaistu hiekasta puhtaaksi!!
Siinä oli niitä paskojakin lähtenyt samalla...
Ei enää tartte varoa kuin joka kolmannella askeleella :D

Mut oikeest, ihan siistiä.
Toi "operaatio hiekkamyrsky" tais alkaa jo hieman ajoissa.
Kelpaa mulle.
Mikään ei oo talven jälkeen mukavampaa kuin, ahhh niin ihana, paljas tumma kestopäälyste kenkien alla :hearts:
#56 • • Mrrshan Guest

Huomasin tossa viime yönä (n. klo01) että täällä jumalan hylkäämässä merikaupungissa oli katuja lakaistu hiekasta puhtaaksi!!
Siinä oli niitä paskojakin lähtenyt samalla...
Ei enää tartte varoa kuin joka kolmannella askeleella :D

Ne leijuu nyt sitten pölynä sun hengitysilmassa :D
#57 • • Daniel Braun Guest

Ne leijuu nyt sitten pölynä sun hengitysilmassa :D

Voihan helvetti...
Nyt tiedänkin miksi aamulla maistui suussa paska... :scared:

Sulais toi valkonen mömmö nyt pois, talvi on jees ja sellanen lepposen lämmin kesä...
Mut toi loska & paska vituttaa :mad:
#58 • • Timmo Guest
dogshit.gif

+

sandstorm.jpg

=

taste-2.jpg

Tuoltako sinusta tuntuu Daniel?
#59 • • Hempp@ Guest
No voihan lol! :D

Koin ensimmäisen repeämisen. :hah:

:D
#60 • • Daniel Braun Guest

Tuoltako sinusta tuntuu Daniel?

Jep...
Tai oikeesti musta tuntuu siltä että mut on petetty.
Suomen valtio, tai oikeasti tässä tapauksessa Kotkan kaupungin katujenkunnossapito on tehnyt kaikessa hiljaisuudessa jotakin josta täytyisi varoittaa ensin.
*köhii paskaa keuhkoista*
Kissat yskivät karvapallot kurkustaan, minä pölystä uudelleen materialisoituneet kikkareet...

Hitto, eiks enää saa turvallisesti tallata kaupungilla tupakkia poltellen?
Nyt joutuu varomaan että keuhkoihin menee kaikkea mahdollista paskaa... :D