Varoitus: Kevät tulee!

139 posts, 7 pages, 18,191 views

#61 • • Wayne G Guest
...josta seuraa että myös jäät heikkenee, tuli eilen testattua sitten meriveden lämpötilaa, kun tipuin jäihin.... :panic: :panic: :panic:
#62 • • Remotion Guest
avanto uinti piristää kummasti, hyvä ette hukkunu...
#63 • • Hempp@ Guest
Joskus kuudennella eräs luokkakaveri meni keväällä jäille pomppimaan ja jääthän petti alta.
Rynnättiin apuun kun välitunnilla oltiin ja se järvi oli siinä koulun vieressä.

Hyvä ettei jätkä hukkunut.

Hyvä ettei mekin hukuttu,kun ruvettiin saamaan jätkää nousemaan sieltä avannosta niin jäät olivat pettäneet jo sen verran meidänkin alta että polvia myöten seisottiin vedessä.

En vaan tajua miten se jää ei pettänyt silleen että jouduttiin itsekin veden varaan...
#64 • • LindaGP Guest
Tänä aamuna näin kauniin kevään merkin: joutsenpariskunta lensi parkkiksen yli kun olin lähdössä töihin.
#65 • • A-E Guest
Helsingin kaduilla haisee paska = kevät on tullut.
#66 • • Hempp@ Guest
"Ah, miltä tuoksuukaan Varkaus? Kuin suolikaasun karkaus..."

-Tapio Rautavaara, Kulkuri ja joutsen

Niin,kevät tulee,etenkin täällä sen huomaa kun keskustassa oleva paperitehdas levittää sitä keväistä paskanhajua ympäri kaupunkia.
#67 • • Hitchhiker Guest
Kevään merkit on tullu jo melkeestään täyteen....
1.Pultsarit nauttimassa pussi kaljaa kaupan edessä pyörä telineen päällä istuen
2.Koirien uloste läjät näkyy ihanasti katu kuvassa
3.Kurki aura näkynyt taivaalla
4.Lesken lehtiä näkynyt (kuulemma Maarianhaminassa jo pilkahtelee esiin)
:laugh: :roll: Siis kevät on täällä :laugh:
#68 • • Individual Guest
:::
#69 • • JsL Guest
Bongasin vuoden ensimmäisen kärpäsen!
:roll: :sad: :mad:
Kohta tulee ampiaiset :panic:
#70 • • Moraani Guest

"Ah, miltä tuoksuukaan Varkaus? Kuin suolikaasun karkaus..."
Niin,kevät tulee,etenkin täällä sen huomaa kun keskustassa oleva paperitehdas levittää sitä keväistä paskanhajua ympäri kaupunkia.

Kun olin pieni oltiin hienossa limusiinissa ja matkattiin Varkauden ohi. Oon aika herkkä erilaisille "tuoksuille" ja yrjösin limoon. Ei ollut mikään paras veto ever, mutta minkä sille mahtaa.
#71 • • HardS Guest

Bongasin vuoden ensimmäisen kärpäsen!

taisin huomata saman kärpäsen. paitsi et se oli tuusulassa.

mutta

K E V Ä T <3<3<3

hieman oon ihan turhan innoissani.. :)
#72 • • anton Guest
Ja alati ohenevan lumipeitteen alta paljastuu sinne talvenaikana ladattu miinakenttä! :mad:
#73 • • J.Pohjolainen Guest
Kohta tulee mimihameet ja bikinit :heart:
*Jibiiiiiiiii* :excellent:
#74 • • Juki54 Guest
Mä bongasin myös pari joutsenta, kärpäsen ja vielä nokkosperhosenkin :heart:
#75 • • JussiS Guest

Ja alati ohenevan lumipeitteen alta paljastuu sinne talvenaikana ladattu miinakenttä! :mad:

Raumalla ainakin kevään ensimmäinen merkki on se, kun yleisönosastokirjoituksissa käsitellään vain koiranpaskaa.
#76 • • jUSSi Guest

paska maatuu, ei se vituta, mutsit ku sieltä paljastuu myös romuauton verran muuta roskaa neliömetriltä joka ei maadu...
#77 • • Taedium Guest

pussi kaljaa ... pyörä telineen ... uloste läjät ... katu kuvassa ... Kurki aura ... Lesken lehtiä

:laugh:

Taalla nakyy aika paljon eri lintuja. Vaikka ollaan maan paa kaupungissa. Silkki uikkuja on tosi paljon kanaaleissa, kun menee pikkusen keskustaa kauemmaksi.

En uskonut silmiani, mutta olin bussin ikkunasta nakevinani yksi paiva ihan kari metsonkin.

Kukat kukkii ja kukka kaupat on auki joka paiva. Joutuu kiskoo allergia laakkeita. Se ei ole hupaisaa.

paska maatuu, ei se vituta

Niin, kun noi talot on kasvaneet luonnollisesti Helsinkiin ja multa on vaan tamppaantunut aikojen saatossa asfaltiksi.

Siksi niiden keskella olevat pienen pienet virheat alueet on taysin luonnollisia alueita, joihin on hyva laittaa pienet pikkukoirien lannoitteet.

Itse tosin kannatan kaupunkialueella mahdollisimman ison koiran pitamista. Semmonen iso koira tarvii vahemman liikuntaa ku pikkukoira. Ku on sita massaa mita pitaa liikuttaa, niin ne soveltuu kaupunkiymparistoon pikkukoiria (lue: rottia) paremmin.

Ja tietenkin taajama-alueella ne vihreat nurmialueet on sellaisia, etta ne suorastaan tarvitsee sita ulostetta sinne, kun ei sita muuten lannoiteta. Ja kuten mehilaiset levittaa siitepolya kukasta toiseen, niin saa pikkulapset pyllymaessa leviteltya ne lannoitteet tasaisesti rinteeseen.

Kylla, jUSSi, olen kanssasi samaa mielta...
#78 • • Edited jUSSi Guest

Kylla, jUSSi, olen kanssasi samaa mielta...

kumpi vituttaa enemmän: paljain jaloin koiranpaskaan vai paljain jaloin lasisirpaleeseen?

oishan se kiva jos sitä paskaa ei ois, mut eikös kannattas ensin murehtia ne maatumattomat roskat pois ja sitten keskittyä orgaaniseen jätteeseen? Kumma kyllä kukaan ei valita, jos heität tyhjän karkkipussin kadulle, mut annas olla kun koira paskoo niin puoli korttelii on lynkkaamassa..
#79 • • Quu Guest

Ja alati ohenevan lumipeitteen alta paljastuu sinne talvenaikana ladattu miinakenttä!

Varma kevään merkki: koirankakkakeskustelu.

Odottelen taas vain sitä juhannuksen hukkumiskeskustelua sekä sitä kun ensilumi yllätti jälleen autoilijat. :)
#80 • • JussiS Guest

Odottelen taas vain sitä juhannuksen hukkumiskeskustelua sekä sitä kun ensilumi yllätti jälleen autoilijat. :)

Kesä alkaa vasta silloin kun tappajahauki hyökkää lapsen kimppuun! :D