Varoitus: Kevät tulee!

139 posts, 7 pages, 18,152 views

#21 • • Hempp@ Guest

RMB:n Spring soimaa levylautaselle ja eikun ihanaa kevättä odottamaan.

Niin,tai vaihtoehtoisesti Sash! - La Primavera (primavera = kevät)

Ja jos pää kestää, niin vielä Scooterin Waiting for spring :excellent:

Ja kauniiksi lopuksi Scooterin Endless Summer :hah:
#22 • • Hugo Guest

Varsinkin just ne keskikesän hellepäivät ja uskomattoman kuumat yöt :mad:

Ääh :eek: Tänä keväänä pitänee investoida kunnon ilmastointilaitteeseen (ei siis semmoseen pörhelötuuletinhärpäkkeeseen) jotta kesän helteet voi kestää vaikka 200 vuotta ja nukkuminen onnistuu silti... Kyllä se lämmin ja valoisa aika on jees. Onneks nyt on päivisin jo tosi kirkasta. Kyllä se kevät ja kesä sen jälkeen tulee nopsaan. Vappuunkin on enää vain pari kuukautta :hah:
#23 • • Taedium Guest

eiks ookin ihanaa asua suomessa?

Kolme vuotta sitten täällä oli "lumimyrsky". Kolme senttii lunta oli kaks päivää...

Kuljin silloin takki auki ilman pipoa.

Kolme vuotta myöhemmin, aamulla -1 astetta ja mulla on kaks puuvillaneuletta, yks villapaita ja yks tekokuidullinen neule yllä ja silti palelen.

Joskus jos/kun palaan Suomeen, voi olla aika rankka eka talvi...
#24 • • A-E Guest

RMB:n Spring soimaa levylautaselle ja eikun ihanaa kevättä odottamaan.

Niin,tai vaihtoehtoisesti Sash! - La Primavera (primavera = kevät)

Ja jos pää kestää, niin vielä Scooterin Waiting for spring :excellent:

Ja kauniiksi lopuksi Scooterin Endless Summer :hah:

:D ehkä ei
#25 • • Bio Guest
4 Stringsin tai Carlo Resoortin biiseistä tulee kesä mieleen :happyroll:
#26 • • Timmo Guest
No on kyllä ihme nitinää täälläkin...Jos kesä _todella_ tuottaa noin paljon ongelmaa, niin suosittelen muuttamaan Grönlantiin johonkin jääluolaan.

:)

Olis jo kesä, ni pääsis ajaa trialii kaduille ja metsiin. Unohtamatta parkouria... :roll:
#27 • • Hempp@ Guest
Jääluola....
Kemin lumilinna!
Sinne...eikun...DÄMN
Eihän se ole kesällä enää pystyssä prkl
#28 • • Taedium Guest

Jääluola....
Kemin lumilinna!
Sinne...eikun...DÄMN
Eihän se ole kesällä enää pystyssä prkl

Mee tonne.
#29 • • Ana-- Guest
Tuli kyl hyvä fiilis ajaa päivällä paljaalla, kuivalla asfaltilla aurinkolasit
päässä ikkuna auki :)
#30 • • LindaGP Guest

Tuli kyl hyvä fiilis ajaa päivällä paljaalla, kuivalla asfaltilla aurinkolasit päässä ikkuna auki :)

Juu, ja yhtenä päivänä viime viikon loppupuolella oli niin ihanan keväinen sää ja kuiva asfaltti, että olisi tehnyt mieli lähteä prätkällä ajelemaan. Harmi vaan etten enää mahdu ajopukuun... :( Puhumattakaan siitä, että ylettyisin kunnolla ottamaan tankista tukea jarrutuksissa.
#31 • • Ana-- Guest

Tuli kyl hyvä fiilis ajaa päivällä paljaalla, kuivalla asfaltilla aurinkolasit päässä ikkuna auki :)

Juu, ja yhtenä päivänä viime viikon loppupuolella oli niin ihanan keväinen sää ja kuiva asfaltti, että olisi tehnyt mieli lähteä prätkällä ajelemaan. Harmi vaan etten enää mahdu ajopukuun... :( Puhumattakaan siitä, että ylettyisin kunnolla ottamaan tankista tukea jarrutuksissa.

ah, mullekki nainen jol on prätkä :heart:
#32 • • LindaGP Guest

ah, mullekki nainen jol on prätkä :heart:

Ähhähää, meillä onkin kaks (siis prätkää, ei naisia...)! Syksyllä tulee kolmas.

Eipä oo muuten keväästä tällä hetkellä tietoakaan. Lunta näyttää taas tulevan. Viime yönäkin oli tullu taas niin perkuleen paljon että meni kenkien sisään ajokatosta harjatessa aamulla. Ei ollu kiva ku sukat kastu.
#33 • • Hexe Guest

Naku-uinteja
Vehkeeseen iskevä hauki.

:excellent: Läppä :excellent:

Puuttuu vielä viimekesän kokemus, aamupala rannalla klo.09.30...Kaatosadekuuro kuin tyhjästä... :angry:
#34 • • Remotion Guest

Puuttuu vielä viimekesän kokemus, aamupala rannalla klo.09.30...Kaatosadekuuro kuin tyhjästä... :angry:

Absurdia, miksi sitten menit rannalle in the first place jos halusit välttää vettä? Ei ku ainii tää onkin other chatin puolella...

Mä tykkäisin kyllä niin kovasti asua jossain etelämmässä...
Mutta kun ei voi niin sitten pitää tyytyä suomen kesään ja kevääseen. ikinä ei oo vielä ollut liian kuuma, 30c on tosi sopiva lämpötila meikäläiselle.
#35 • • Taedium Guest

Mä tykkäisin kyllä niin kovasti asua jossain etelämmässä...
Mutta kun ei voi niin sitten pitää tyytyä suomen kesään ja kevääseen. ikinä ei oo vielä ollut liian kuuma, 30c on tosi sopiva lämpötila meikäläiselle.

Mitenniin ei voi? Siitä nyt sitten vaa järkkää lentolippuja ja kaks matkalaukkuu megee ja muuta Espanjaan. Jossain Torremolinoksessa pärjää englannilla ja Espanjassa tarvitaan ihan suomeakin puhuvia töihin. Tai muuta Portugaliin ni mä voin tos syksymmällä tulla käväsee.

Sä asut Euroopassa nyt, kato.
#36 • • Hempp@ Guest

Naku-uinteja
Vehkeeseen iskevä hauki.

:excellent: Läppä :excellent:

072901shark6.jpg
#37 • • LindaGP Guest
Todellakin varoitus: kevät tulee. Ja sen mukana valuva sula vesi jään päällä. Hiekoituksesta ei mitään hyötyä. Vedin eilen lipat, kaaduin selälleni, pelkäsin punkan pohjalla koko loppupäivän.
#38 • • plink Guest

Todellakin varoitus: kevät tulee. Ja sen mukana valuva sula vesi jään päällä. Hiekoituksesta ei mitään hyötyä. Vedin eilen lipat, kaaduin selälleni, pelkäsin punkan pohjalla koko loppupäivän.

joo mä oon kanssa meinannut heittää kymmenet kerrat selälleni tuon ilmiön takia. yhtä kertaa lukuunottamatta olen jotenkin onnistunut taiteilla olemaan kaatumatta. mut kyllä ton kestää kun kesä kuitenkin tulee kohta. :)

lumi ja pakkanen (etenkin lumi) on hirveintä kidutusta mitä ihmiselle voi suoda ja mun mielestä vuodenajat voisi mennä kesä-kevät-kesä-kevät tai kesä-kesä-kesä. talvessa ei yksinkertaisesti ole mitään mieltä missään suhteessa ja Suomessa sekin paska kestää sen 9 kuukautta. :(
#39 • • Tapsa Guest

..sekin paska kestää sen 9 kuukautta..

höpöhöpö.
Talvihan on jees
*peukkuhymiö*
#40 • • Funkatronik Guest
Minulla on jostain syystä ihan käsittämättömän hyvä tasapainoaisti, en kaadu liukkailla jäillä koskaan, usein teen jopa monen kilometrin juoksulenkkejä jäisellä tiellä, enkä kaadu juuri koskaan. Joskus harvoin kun kaadun niin laskeudun pehmeästi maahan eikä ranteita ole mennyt poikki.

Ninjako?