Varoitus: Kevät tulee!

139 posts, 7 pages, 18,174 views

#1 • • Hempp@ Guest
Eikö olekin tylyä kun kevät taas saapuu, linnut aloittavat mekkalansa aina viiden aikaan aamulla, siitepölyallergia iskee ja ihmiset pariutuvat?
Tai noh,kyllä minäkin keväästä ja kesästä pidän oikein paljon mutta jos meininki on samanlaista katukivetyksellä istumista kuin viime kesänä niin eipä paljoa houkuta.

Ajatelkaa,minäkin kokeilen:

Makkaraa
Sydän- ja verisuonitaudit.

Luontoa
Käärmeitä, paarmoja, ampiaisia ja hyttysiä.Kaikki sinua vastaan.

Saunomista
Sydänkohtaus.

Reissaamista
Liikenneonnettomuus.

Hauskanpitoa kavereiden kanssa
Puukkotappelu tanssilavan takana.

Tyttöjä
Sukupuolitaudit.

Mahtavia juhannuksia
Hukkumiskuolema.

Mahtavia festareita
Kuulovaurio,alkoholimyrkytys,puukkotappelu.

Lämmintä...
Keppanaa.

Vaaleita rantoja
Täynnä lasinsiruja.

Sinisiä vesiä
Sinilevää.

Valkoista kukkapölyä
Joko siitepölyallergia tai kokaiinia.

Kesäaamuja
Krapulan/ripulin kourissa.

Naku-uinteja
Vehkeeseen iskevä hauki.

Ah,kyllä Suomen kevät ja kesä ovat parasta aikaa....
3 kuukautta hieman huonompia hiihtokelejä ilman hankeen sammumisen vaaraa.
Parempi nauttia siitä niin kauan kuin sitä kestää.
#2 • • Quu Guest
Tänä kesänä mä lupaan kävellä joltain stadin klubilta himaan!
#3 • • Taedium Guest

Nonii ja vetoja otetaan vastaan. Alkaako satamaan ku Quu on kävelemässä?
#4 • • Tapi T Guest
Muutamia vuosia sitten yks mun vanha kaveri asui Munkkiniemessä. Silloin kävelimme usein kesällä bileistä hänen kämpälleen. Oli tosi rentouttavaa hengittää raitista ilmaa, kuunnella aamuisen kaupungin ääniä, linnunlaulua ja katsella auringon nousua.
#5 • • Hansu Guest
Kävely aamuyöllä kotiin olis varmasti mukavaa, mutta ongelmana on se että matkaa keskustan biletyspaikoilta kotiovelle kertyy n. 17 km... No, ei se ehkä kaikille ole ongelma, mutta mulla ei kyllä riitä enää kunto klubi-illan jälkeen lähteä useamman tunnin mittaiselle "pikku kävelylle".
#6 • • LindaGP Guest

Mä taas lupaan, etten juuri tätä tee. 140km on pitkä matka kävellä.

Ei kyllä se vaan olisi kiva kun kevät jo tulisi. Täällä Kotkassa vaan sataa lunta tälläkin hetkellä... Mutta kovasti odotan. Huhtikuun lopulla päästään muuttamaan, siinä on kevätodotusta kerrakseen. Saa nähdä miten käy kun koivu alkaa kukkia. En tänä keväänä saa käyttää niitä normaaleja antihistamiinejani. Voi tietenkin olla, ettei siitepöly tällä kertaa vaivaa ollenkaan kiitos immuuniNyyttini. Katsotaan ja odotellaan. Ainakin on kiva herätä nyt aamuisin kun ei enää ole ihan pilkkopimeää. Yö kun lähtee töihin ja yö kun palaa töistä = out.

Höh. 666. viesti eikä siitä tullut ollenkaan pirullinen. Hukkaan meni tämäkin number of the beast.
#7 • • Taedium Guest

Höh. 666. viesti eikä siitä tullut ollenkaan pirullinen. Hukkaan meni tämäkin number of the beast.

Piru vie. Aika pahan pistit. Oisit ny, saatana, laittanu jotain ilkeetä tähän.
#8 • • Hempp@ Guest

Meikä asuu niin korvessa niin korvessa että lähin kunnollinen klubi taitaa olla parinsadan kilometrin päässä...*nyyh*

Piru vie,vielä pari vuotta,sitten muutan Lahteen.
#9 • • A-E Guest
RMB:n Spring soimaa levylautaselle ja eikun ihanaa kevättä odottamaan.
#10 • • Ana-- Guest
Me käytiin joskus bileitten jälkeen aamulla hietsuun uimaan, heti kun
oltiin käyty hakemassa essolta ensin siksari.

Sit nukahettiin sinne auringonpaisteeseen. Se oli kivaa :)
#11 • • Quu Guest
Tosiaan, matkaa tuolta kuumankostealta Helsingin Klubilta[tm] ei kerry kuin 5 kilometriä, ja siinä menee juuri sopiva aika selvitessä, ettei taas tarvitse oksennella aamulla.
#12 • • Daniel Braun Guest
Voihan helvetti...
Kevät tulee ja koiranpaskat pilkistävät lumikasoista :mad: :mad:
Saatanan saatana!
Ante

#13 • • Ante

Voihan helvetti...
Kevät tulee ja koiranpaskat pilkistävät lumikasoista :mad: :mad:
Saatanan saatana!

Ajattelin sanoa samasta asiasta.

Koti on tällä hetkellä niin kaukana kaikesta, että voin vain nähdä unta klubilta kotiin kävelemisestä. Mutta on tämä päivien piteneminen ja valoisuuden lisääntyminen sellaista luksusta että oksat pois.
#14 • • Daniel Braun Guest

Koti on tällä hetkellä niin kaukana kaikesta, että voin vain nähdä unta klubilta kotiin kävelemisestä. Mutta on tämä päivien piteneminen ja valoisuuden lisääntyminen sellaista luksusta että oksat pois.

Mulla nyt ei ole koti niinkään kaukana kaikesta, kyllä tää koti on lähes kaupungin keskustassa...
Mutta kaupunki vain sattuu olemaan Kotka :crybaby:

Loskakeli -> mutaa kaikkialla -> koiranpaskat -> vesisteet -> siitepöly -> hyttyset -> kaikki muut hemmetin pörriäiset -> helvetin helle -> vesisateet -> putoilevia lehtiä taivas täynnä -> räntäsade -> vitun loskakeli -> helvetin pakkanen

:mad:
#15 • • Hansu Guest

Tosiaan, matkaa tuolta kuumankostealta Helsingin Klubilta[tm] ei kerry kuin 5 kilometriä, ja siinä menee juuri sopiva aika selvitessä, ettei taas tarvitse oksennella aamulla.

Vain amatöörit oksentelevat :cool:
#16 • • JAYeL Guest

Mulla nyt ei ole koti niinkään kaukana kaikesta, kyllä tää koti on lähes kaupungin keskustassa...
Mutta kaupunki vain sattuu olemaan Kotka :crybaby:

Loskakeli -> mutaa kaikkialla -> koiranpaskat -> vesisteet -> siitepöly -> hyttyset -> kaikki muut hemmetin pörriäiset -> helvetin helle -> vesisateet -> putoilevia lehtiä taivas täynnä -> räntäsade -> vitun loskakeli -> helvetin pakkanen

:mad:

eiks ookin ihanaa asua suomessa? :excellent: mä nautin jokaisesta aamusta, kun aurinko paistaa... ja odotan keskikesän yötöntä yötä.
#17 • • Hempp@ Guest

Niin,tai vaihtoehtoisesti Sash! - La Primavera (primavera = kevät)
#18 • • valo Guest

-> helvetin helle

Eihän tommosta ole :panic:
Mahdoton sanapari!

:happyroll:
#19 • • Daniel Braun Guest

-> helvetin helle

Eihän tommosta ole :panic:
Mahdoton sanapari!

:happyroll:

Kyllä on...
Ainakin täällä tuotti tuskaa nukkua viime kesän kovinpien helteiden aikana.
Hitto vaikka kaikki ikkunat ja partsin ovi olivatkin auki ja sängyssä ei ollut lakanan sisällä peittoa niin silti hikoili kuumuudessa kuin pieni sika...
Helle on päivällä jees (kunhan se ei vain ole sitä että ulos ei yksinkertaisesti pysty menemään kun on liian kuuma) mutta yöllä pitäis lämpötilan pudotan reilummin.
Varsinkin just ne keskikesän hellepäivät ja uskomattoman kuumat yöt :mad:

Ja helvetti vielä niitä itiköita ja ötököitä :mad: :mad:
#20 • • Hugo Guest

Niin,tai vaihtoehtoisesti Sash! - La Primavera (primavera = kevät)

Ja jos pää kestää, niin vielä Scooterin Waiting for spring :excellent: