LEVITTÄÄ VOI LASTA MUNANPÄÄLLÄ
:scared:
54 posts, 3 pages, 5,562 views
LEVITTÄÄ VOI LASTA MUNANPÄÄLLÄ
LEVITÄ VOI LASTALLA MUNAN PÄÄLLE
Mielenkiintoista. Serotonot polvilleen, huono suu auki, JZZ levittämään voita munan päälle ja siemennestettä suuhun.LEVITÄ VOI LASTALLA MUNAN PÄÄLLE
*tahtoo tän kuvan pois mun päästä* :panic:
Mä en ees yritä arvailla mistä sä ton kuvan noin nopsaan löysit. Mut muista:Lähde kolmanneks kimppaan.
Johnny Cash oli paska muusikko.
eikä ollu.
Cradle Of Filthin soittajat on huonoja muusikoita.
eh? minkä? jotain nuorisomusiikkia?
Wanda Jackson ei osaa laulaa.
ja kukas bitch toi on?
Axl Rose on huono laulaja ollu kautta aikain.
just tuli hetki sitten yleX:ltä niitten Civil War ja kyllä muhun ainakin ropisi 10:llä. tuli mieleen teinikotihipat joissa kaveri sammu solariumiin... ja joku väänsi sen hetkeksi päälle. kyllä lapset on fiksuja.
"Stand by your man..."Wanda Jackson ei osaa laulaa.
ja kukas bitch toi on?
kritisoin vain ensinmäisen postauksen "olen-niin-hyvä-etten-voi-kuunnella-tällaista"-tyyliä, enkä tarkoittanut sitä että kaikkien täytyisi pitää choralesta.
oletko sinä sitten niin huono ettet uskalla sanoa mielipidettäsi. niinkuin yleisellä tasolla. TOTTAKAI uskon olevani niin "hyvä(pitäisi varmaan määritellä toi)" että voin sanoa mielipiteeni. voin muuttaa sitä jos musta siltä tuntuu. siis se tuntuu hyvältä. se muutos.
*viiksihymiö*
mutta kun tuo on minusta vähän ihme todistelua: "hei kattokaa kaikki, meikä ei pysty kuuntelemaan tällaista musiikkia eli enhän ole amis, enhän.."
eikä kukaan ole siinä jumalaisessa asemassa että voisi laukoa universaaleja ja ehdottomia totuuksia.
Sullon parhaat hymiöt !
..käytän vaan tän foorumin valikoimaa yleensä..