.

54 posts, 3 pages, 5,562 views

#41 • • drS Guest

LEVITTÄÄ VOI LASTA MUNANPÄÄLLÄ

:scared:
#42 • • Tres Guest

LEVITÄ VOI LASTALLA MUNAN PÄÄLLE

Ainii unohtu:

IMNSHO :mad:
#43 • • Taedium Guest

LEVITÄ VOI LASTALLA MUNAN PÄÄLLE

Mielenkiintoista. Serotonot polvilleen, huono suu auki, JZZ levittämään voita munan päälle ja siemennestettä suuhun.

*tahtoo tän kuvan pois mun päästä* :panic:
#44 • • JussiS Guest

*tahtoo tän kuvan pois mun päästä* :panic:

Lähde kolmanneks kimppaan.

HUOM: Älä avaa linkkiä töissä / muissa julkisissa paikossa.
#45 • • Edited sauce Guest
:cool:
#46 • • Taedium Guest

Lähde kolmanneks kimppaan.

Mä en ees yritä arvailla mistä sä ton kuvan noin nopsaan löysit. Mut muista:

I can take about an hour in tower-of-power, as long as I gets a little golden shower.

Johnny Cash oli paska muusikko.

eikä ollu.

Cradle Of Filthin soittajat on huonoja muusikoita.

eh? minkä? jotain nuorisomusiikkia?

Wanda Jackson ei osaa laulaa.

ja kukas bitch toi on?

Axl Rose on huono laulaja ollu kautta aikain.

just tuli hetki sitten yleX:ltä niitten Civil War ja kyllä muhun ainakin ropisi 10:llä. tuli mieleen teinikotihipat joissa kaveri sammu solariumiin... ja joku väänsi sen hetkeksi päälle. kyllä lapset on fiksuja.

Jaa-a...

Wanda Jackson ei osaa laulaa.

ja kukas bitch toi on?

"Stand by your man..."
#47 • • SnoXn Guest

kritisoin vain ensinmäisen postauksen "olen-niin-hyvä-etten-voi-kuunnella-tällaista"-tyyliä, enkä tarkoittanut sitä että kaikkien täytyisi pitää choralesta.

oletko sinä sitten niin huono ettet uskalla sanoa mielipidettäsi. niinkuin yleisellä tasolla. TOTTAKAI uskon olevani niin "hyvä(pitäisi varmaan määritellä toi)" että voin sanoa mielipiteeni. voin muuttaa sitä jos musta siltä tuntuu. siis se tuntuu hyvältä. se muutos.

mutta kun tuo on minusta vähän ihme todistelua: "hei kattokaa kaikki, meikä ei pysty kuuntelemaan tällaista musiikkia eli enhän ole amis, enhän.."
#48 • • Tapsa Guest

*viiksihymiö*

:D

Sullon parhaat hymiöt !
#49 • • sauce Guest

mutta kun tuo on minusta vähän ihme todistelua: "hei kattokaa kaikki, meikä ei pysty kuuntelemaan tällaista musiikkia eli enhän ole amis, enhän.."

enkös mä tuolla aiemmin jo todennut että halusin tuntea ylemmyydentunnetta ja yhteenkuuluvaisuutta. :laugh:

ja peeäs. mun mielestä amiksesta tulee tän kansan selkäranka. kuka nyt lisää työttömiä akateemisesti koulutettuja kaipaa.
#50 • • plink Guest

eikä kukaan ole siinä jumalaisessa asemassa että voisi laukoa universaaleja ja ehdottomia totuuksia.

jätkä ei oo ilmeisesti tutustunut Digital Beatin juttuihin. :P
#51 • • drS Guest

Sullon parhaat hymiöt !

no mutta mähän käytän vaan tän foorumin valikoimaa yleensä :) poikkeuksena tietysti smileytopic.
#52 • • Tapsa Guest

..käytän vaan tän foorumin valikoimaa yleensä..

+

*Oksennushymiötä* & *Viiksihymiötä*

(ja ties mitä muita tuoliltapudottavia)
:happyroll:
#53 • • Jole Guest
No jo on kultivoitunutta juttua täällä :D Mutta mukava huomata että Platinumin puolelta löytyy suvaitsevaakin porukkaa, jopa niin suvaitsevaa että tuota tosi-skenettäjien klubimaailman "irvikuvaa" Choralettakin puolustetaan :heart:
#54 • • Jole Guest
Lafkan ominaisuudessa meitä kiinnosti Choraleessa suuren fanijoukon lisäksi juuri se, että toista vastaavaa bändiä ei ole ainakaan Suomessa ja jätkien eurodance on uudistettua verrattuna 90-lukuun (esim. ei ole ysärityyliin mies räppiä säkeistöissä jne).

Levyjulkkaribileet oli aivan mainiot ja lavaesiintymisen perusteellakin ei ole mikään ihme että faneja löytyy :)