.

54 posts, 3 pages, 5,577 views

#21 • • Zeraf Guest

Miksi kaikki toitottaa että "genressään varsin kelpo kamaa, mutta..."
Tekeekö genre jostain musiikista kelvollista tai hyvää?

...Okei... ei tee. Siinä tapauksessa:

Johnny Cash oli paska muusikko.
Cradle Of Filthin soittajat on huonoja muusikoita.
Wanda Jackson ei osaa laulaa.
Axl Rose on huono laulaja ollu kautta aikain.

Sitäkö sä meinasit? Sen takia, että minä en pidä jostain genrestä, tekee sen, että koko genre ja sen edustajat on huonoja muusikoita?

Se tekee sen että ko. genren edustajat tekevät huonoa musiikkia sinun tarkoitusperiisi. Johnny Cash on sun kohdallas paska muusikko, koska se ei saa sua fiiliksiin. Mehiläispesä on taitavasti tehty, mutta asuntona se on sulle paska koska sä et edes mahdu sinne sisään. Sen sijaan mehiläiselle se on hyvä. Sä otit huomioon myös "mehiläiset", joille genre="mehiläispesä" sopii. Eli mun narina oli spontaania bullshittiä, tai siis eihän kysymykset voi olla vääriä vaan vastaukset.. :)
#22 • • serotonot Guest

Se tekee sen että ko. genren edustajat tekevät huonoa musiikkia sinun tarkoitusperiisi. Johnny Cash on sun kohdallas paska muusikko, koska se ei saa sua fiiliksiin.

Ei vaan pysty ymmärtää tätä. Siis toi perustelu on yhtä ontuva ku perustelut niistä kemikaalivanoista. Eihän se tee Johnny Cashista huonoa muusikkoa et sen musa ei sytytä mua (tää nyt vaan esimerkkinä, oikeesti toi on passeli miäs), jos se kuitenkin sytyttää jonkun toisen ilmiliekkeihin. Eikö artistia voi noilla perusteilla pitää hyvänä. On konemusiikissakin artisteja, joiden musiikista en pidä tippaakaan, mutta pidän artistia silti hyvänä. EN suostu hyväksymään EN EN EN!.

Mehiläispesä on taitavasti tehty, mutta asuntona se on sulle paska koska sä et edes mahdu sinne sisään. Sen sijaan mehiläiselle se on hyvä. Sä otit huomioon myös "mehiläiset", joille genre="mehiläispesä" sopii. Eli mun narina oli spontaania bullshittiä, tai siis eihän kysymykset voi olla vääriä vaan vastaukset.. :)

Noni. Sama viel sun sanoin.
#23 • • Taedium Guest

On konemusiikissakin artisteja, joiden musiikista en pidä tippaakaan, mutta pidän artistia silti hyvänä.

Hyvänä esimerkkinä Madonna. En pidä musiikista, mutta hän tekee taitavaa musiikkia, uusiutuu joka levyllä, on aina ajan hermolla ja tekee rohkeita vetoja, jotka loppujen lopuksi aina kääntyy voitolle. Hän on hyvä artisti, vaikken musiikista pidäkkään.
#24 • • serotonot Guest

On konemusiikissakin artisteja, joiden musiikista en pidä tippaakaan, mutta pidän artistia silti hyvänä.

Hyvänä esimerkkinä Madonna. En pidä musiikista, mutta hän tekee taitavaa musiikkia, uusiutuu joka levyllä, on aina ajan hermolla ja tekee rohkeita vetoja, jotka loppujen lopuksi aina kääntyy voitolle. Hän on hyvä artisti, vaikken musiikista pidäkkään.

Esimerkiksi juuri madonna.
#25 • • Edited Zeraf Guest

Eihän se tee Johnny Cashista huonoa muusikkoa et sen musa ei sytytä mua (tää nyt vaan esimerkkinä, oikeesti toi on passeli miäs), jos se kuitenkin sytyttää jonkun toisen ilmiliekkeihin. Eikö artistia voi noilla perusteilla pitää hyvänä.

Eli tästä voimme tehdä päätelmän että kaikki muusiikot ovat Serotonnotin mielestä hyviä, jos ne vain sytyttävät yhdenkin ihmisen ilmiliekkeihin. Amiksetkin ovat ihmisiä...
#26 • • JussiS Guest

En mä oikeen tiedä onko se hyvä juttu et tekee aina just sen hetken mukasta trendimusaa. Ennenhän Madonna oli sentään hiukkasen innovatiivisempi. Nykyään tuntuu, että ihan sama mitä scheissee Madonna vaan julkasee, niin se myy.
#27 • • serotonot Guest

Se tekee sen että ko. genren edustajat tekevät huonoa musiikkia sinun tarkoitusperiisi. Johnny Cash on sun kohdallas paska muusikko, koska se ei saa sua fiiliksiin.

Ei vaan pysty ymmärtää tätä. Siis toi perustelu on yhtä ontuva ku perustelut niistä kemikaalivanoista. Eihän se tee Johnny Cashista huonoa muusikkoa et sen musa ei sytytä mua (tää nyt vaan esimerkkinä, oikeesti toi on passeli miäs), jos se kuitenkin sytyttää jonkun toisen ilmiliekkeihin. Eikö artistia voi noilla perusteilla pitää hyvänä. On konemusiikissakin artisteja, joiden musiikista en pidä tippaakaan, mutta pidän artistia silti hyvänä. EN suostu hyväksymään EN EN EN!.

Mehiläispesä on taitavasti tehty, mutta asuntona se on sulle paska koska sä et edes mahdu sinne sisään. Sen sijaan mehiläiselle se on hyvä. Sä otit huomioon myös "mehiläiset", joille genre="mehiläispesä" sopii. Eli mun narina oli spontaania bullshittiä, tai siis eihän kysymykset voi olla vääriä vaan vastaukset.. :)

Noni. Sama viel sun sanoin.

Eli lopuksi voimme tehdä päätelmän että kaikki muusiikot ovat Serotonnotin mielestä hyviä, jos ne vain sytyttävät yhdenkin ihmisen ilmiliekkeihin. Amiksetkin ovat ihmisiä...

Kyllä. Loistava päätelmä. Mikä meistä kukaan on sanomaan muuta kuin oman mielipiteensä. Mutta jos pitää kahdesta ääripäästä valita niin tuo sinun viimeinen määritelmäsi huomattavasti mieluummin kuin se aiempi "kaikki mist en tykkää on paskaa"-versio

Tylsää vaan värimonitorilla vatvoo näin mustavalkoista aihetta. Tai niinq vatvojastahan se on kiinni

nimim. myykää mulle EGA-näyttö
#28 • • serotonot Guest

En mä oikeen tiedä onko se hyvä juttu et tekee aina just sen hetken mukasta trendimusaa. Ennenhän Madonna oli sentään hiukkasen innovatiivisempi. Nykyään tuntuu, että ihan sama mitä scheissee Madonna vaan julkasee, niin se myy.

Sun mielestä scheissee vai oikeesti scheissee ja onks se artistin vika jos se myy?

nimim. tykkäsin siit bond-tunnarist mitä kaikki tutut dissas
#29 • • Taedium Guest

nimim. myykää mulle EGA-näyttö

Nii, mut siinäkin on 4-bittinen väritys. :(
#30 • • JussiS Guest

Sun mielestä scheissee vai oikeesti scheissee ja onks se artistin vika jos se myy?

IMO se on nykyään aika "yhdentekevää" musaa, jolla kukaan aloitteleva artisti ei saisi edes levytyssopimusta.

nimim. tykkäsin hollywoodista, erityisesti deepsky remiksistä.
#31 • • serotonot Guest

IMO se on nykyään aika "yhdentekevää" musaa, jolla kukaan aloitteleva artisti ei saisi edes levytyssopimusta.

Millä perusteella/-teilla voit väittää noin?

TODISTA!
#32 • • JussiS Guest

TODISTA!

EI MUN TARVII TODISTAA, KUN SIINÄ LUKEE ALUSSA IMO. Joka siis tarkoittaa In My Opinion, eli mielestäni. Eli se on vaan mun mielipide. Tosin oon aina oikeessa, ja sä oot muutenkin mua huonompi ihminen, ns. B-luokan kansalainen.

Polvilles ja suu auki!
#33 • • Taedium Guest

Polvilles ja suu auki!

Nii... Ruumiisi on temppeli. Tuleeko sieltä suuntäydeltä Herran rakkautta?
#34 • • JussiS Guest

Nii... Ruumiisi on temppeli. Tuleeko sieltä suuntäydeltä Herran rakkautta?

Ei vaan siemennestettä.
#35 • • Zeraf Guest
-->Sero

Eka väittämä ei ollut enää voimassa kun valitsit määritelmiä, etkö huomannut?

Huh, mä lähen tästä syömään. Toivottavasti keittäjä on tehny hyvää ruokaa. Keittäjähän on hyvä heittäessään mun lautaselle lapiollisen paskaa, jos vaan joku pervo sattuu pitämään siitä.
#36 • • serotonot Guest

TODISTA!

EI MUN TARVII TODISTAA, KUN SIINÄ LUKEE ALUSSA IMO. Joka siis tarkoittaa In My Opinion, eli mielestäni. Eli se on vaan mun mielipide. Tosin oon aina oikeessa, ja sä oot muutenkin mua huonompi ihminen, ns. B-luokan kansalainen.

Polvilles ja suu auki!

Todista et se on SUN mielipide tai et se on sun MIELIPIDE. Joku todiste täs nyt on kuitenki saatava.

tai sit ei. et saa jos mä en saa. en tiiä saatko sittenkään. mul o huono suu
#37 • • Taedium Guest

mul o huono suu

Lemme be da judge of dat. Wiggle yer perdy mouth dis way.
#38 • • Jukka I Guest

Todista et se on SUN mielipide tai et se on sun MIELIPIDE. Joku todiste täs nyt on kuitenki saatava.

Mä ainakin lähden tällaisella keskustelufoorumilla siitä, että jokaisen random jampan höpinät edustavat hänen omia näkemyksiään, eikä kukaan ole siinä jumalaisessa asemassa että voisi laukoa universaaleja ja ehdottomia totuuksia.

Mikään ei nettikeskustelussa ärsytä niin paljon kuin se olettamus, että jollet kuorruta joka lausetta IMO- ja IMHO-tyyppisillä pehmennyksillä ja heitä vielä loppuun nöyristelevää "tää nyt oli vaan mun mielipide" -disclaimeria, olet koppava ja ylimielinen.

Ja kyllä, ymmärsin että kommenttisi oli (puoli)humoristista läpänheittoa, tulipahan vaan hyvä paikka avautua tästäkin asiasta.
#39 • • Tres Guest
LEVITÄ VOI LASTALLA MUNAN PÄÄLLE
#40 • • JussiS Guest

Mä ainakin lähden tällaisella keskustelufoorumilla siitä, että jokaisen random jampan höpinät edustavat hänen omia näkemyksiään, eikä kukaan ole siinä jumalaisessa asemassa että voisi laukoa universaaleja ja ehdottomia totuuksia.

Mikään ei nettikeskustelussa ärsytä niin paljon kuin se olettamus, että jollet kuorruta joka lausetta IMO- ja IMHO-tyyppisillä pehmennyksillä ja heitä vielä loppuun nöyristelevää "tää nyt oli vaan mun mielipide" -disclaimeria, olet koppava ja ylimielinen.

Ja kyllä, ymmärsin että kommenttisi oli (puoli)humoristista läpänheittoa, tulipahan vaan hyvä paikka avautua tästäkin asiasta.

Toi on kyllä totta, ja mua ärsyttää itseänikin se, että käytän "IMO"a ihan liikaa.