54 posts, 3 pages, 5,574 views
V#tuttaa just tuollaiset näennäisen "fiksut" ihmiset jotka kuuntelee vain näennäisen "tyylikästä" musiikkia.
Kuuntelin sitä Lähdit Luotani piisiä. Sehän kuulosti ihan sellaselta ku ton musatyylin pitääkin kuulostaa. Mikäs siinä oli sit pielessä?
Meno on modernimpaa, rankempaa ja häijympää... mikäli mahdolista ;)
tuotannollisesti materiaali on kohdallaan, mutta ei vaan mun juttu. miksi sitten riekkua sitä kaikella kansalle "Freestylessä". noh, tämä liittyy prosessiini jossa olen hakemassa ymmärtämyksen loppua. mielestäni ei kaikkea pidä/täydy ymmärtää/hyväksyä ja joskus saa sanoakin miltä tuntuu.
vai olenko minä nyt ihan väärässä?
On musiikkia josta "on luvallista" pitää ja on musiikkia josta "ei saa pitää" (esim. chorale koska se on juntti-amis-musiikkia).
Kun choralen tyylinen euro-dance tulee muutaman vuoden päästä uudelleen muotiin siitä onkin yhtäkkiä "luvallista" pitää, ja se alkaa kelvata trendi-perseillekin. :mad:
niin... mä en usko olevani edes näennäisesti fiksu. naiivi ja laiska ennemmin. mutta toi chorale on kyllä aika... eh... kamaa... jostain. syvältä. mutta mikäs siinä kun faneja on. btw, tottakai saa ihmiset kuunnella mitä ne tykkää. en mä tohon pystyisi. beyond my skills. mutta mielipiteensä saa sanoa. myös sinäkin.
ikävä kyllä tuon amispopin aikakausi oli silloin 90-luvun puolivälin tienoilla ja silloin siihen tulikin jo kyllästyttyä.
niin, mielipiteitähän ei saa esittää jos ne ovat sinun mielestäsi vääriä?
eipä tuosta junttiamispaskasta koskaan eroon päästä, aina löytyy uusi koff-lippis, pilottitakki + narikkalappu hihassa sukupolvi.
chorale on ihan varmasti perkeleen kova genressään, mutta ikävä kyllä tuon amispopin aikakausi oli silloin 90-luvun puolivälin tienoilla ja silloin siihen tulikin jo kyllästyttyä. maailmasta löytyy helvetisti parempaa musiikkia (omasta mielestäni parempaa siis), jopa sellaista mikä tarjoilee jotain _uutta_ tuohon 90-luvun puolivälin soundiin verrattuna.
Kamalaa amispoppiahan toi on, eihän siitä pääse mihinkään...
Mutta lajissaan varmaan ihan hyvää, tiedä sitten kuka tai mikä voi arvostaa tuon genren kamaa
No ihmiset tykkää mistä tykkää. Niin kauan kun kertakäyttömusiikkia kuunnellaan, on sijaa tällaiselle.Toisaalta sitä voi aina miettiä että arvostetaanko Choralea hieman liikaa tms...
HUHHUH! mitä ihmisten päässä liikkuu?!? ei vissiin mitään?!?
entiedä miksi tonne eksyin, mutta painoin nappuloita ja rupes tulee musaa kuulokkeihin... aaaaaaaaaAAAAAAAARRRGGGHH!!!!!!
www.mikseri.net Chorale - Univiidakko(promomix)
http://www.mikseri.net/www/play.php?type=hi&id=17750
HUHHUH! mitä ihmisten päässä liikkuu?!? ei vissiin mitään?!? tää on melkein samaa skittii kun se yks kipale tuolla demo-puolella... se missä se muikki vetää fingliskaa oikein huollella ja kertoo jostain siskoistaan...
...Okei... ei tee. Siinä tapauksessa:Miksi kaikki toitottaa että "genressään varsin kelpo kamaa, mutta..."
Tekeekö genre jostain musiikista kelvollista tai hyvää?