Plattarin virallinen kodin sisustustopic

769 posts, 39 pages, 223,844 views

#701 • • Dirt Guest
on tullut aika uusia se yksi elämän merkittävimmistä kapistuksista - eli sänky. oisko jengillä ehdotuksia mistä muualta kapistusta kandeis etsiä kuin näistä suurimmista huonekaluliikkeistä.

toistaiseksi lähimmäksi sitä mitä etsin on tää Limo-malli Vepsäläiseltä. kuitenkin aiemmat kokemukset liikkeen palvelusta ja toimitusvarmuudesta on olleet niin huonot, et ihan suoraan sanoen näillä perusteilla ei huvittais pulittaa penniäkään sille boolaakiin. kysyin tuotteesta ja vaikka palvelu itse liikkeessä oli ihan hyvää, on oletettavaa että jos toimitusajaksi ilmoitetaan kuukausi, se tässä liikkeessä tarkoittaa kahta.

tuote-604.jpg

koska kyseessähän on kapistus jossa tulee vietettyä noin kolmannes elämästä niin en ajatellut käydä hirveesti sniiduileen kustannusten suhteen. muuhun sisustukseen sopis parhaiten tammi, mut muita värivaihtetoja ei ole vielä suljettu pois. eli, ihmiset, merkkejä? malleja? liikkeitä? mielellään pääkaupunkiseudulta. :)
Ante

#702 • • Ante
Dirt - tsekkaappa vaikka http://www.ftn.cc/ jos tuon tyyppiset sängyt kiinnostavat vähäänkään. Itse tilasin kesällä Mojon petarilla (http://www.ftn.cc/index.php?563) ja olen ollut hiton tyytyväinen. Hinta todella edullinen, toimitus kotiin oli seuraavan viikon maanantaina ja uni on maistunut.
#703 • • ville Guest

on tullut aika uusia se yksi elämän merkittävimmistä kapistuksista - eli sänky. oisko jengillä ehdotuksia mistä muualta kapistusta kandeis etsiä kuin näistä suurimmista huonekaluliikkeistä.

Keskustassa on paljon ns piikkuliikkeitä jotka kannattaa kiertää läpi jos haluaa snadisti erilaista. Wanda, funktio, zaza, casuarina jne Hintaa tosin saattaa olla pikkusen reilummin kuin suurempien ketjujen liikkeissä, mut toisaalta valinnanvaraa löytyy myös :)

kysyin tuotteesta ja vaikka palvelu itse liikkeessä oli ihan hyvää, on oletettavaa että jos toimitusajaksi ilmoitetaan kuukausi, se tässä liikkeessä tarkoittaa kahta.

Ei pidä syyttää pelkästään myyjään, vikaa voi olla muuallakin (vaikka toki myyjä voisi ilmoittaa & pahoitella myöhästymistä). Voihan olla, että esim ton boconception kohdalla vepsäläinen ei ole maahantuoja vaan pelkkä jämy ja maahantuoja on tossa joka kusi alleen.

Esim itsellä ei ole vepsäläiseltä huonoja kokemuksia toimitusaikojen suhteen, aina on pitäneet tarkalleen paikkaansa :)

koska kyseessähän on kapistus jossa tulee vietettyä noin kolmannes elämästä niin en ajatellut käydä hirveesti sniiduileen kustannusten suhteen. muuhun sisustukseen sopis parhaiten tammi, mut muita värivaihtetoja ei ole vielä suljettu pois. eli, ihmiset, merkkejä? malleja? liikkeitä? mielellään pääkaupunkiseudulta. :)

IMO kannattaa kiinnittää huomiota myös muuhun kuin väriin. Esim haluatko massiivipuuta vai riittääkö mdf levy, jonka päällä viilu.

Jos haluat massiivia, pitäisikö olla esim vahattu tammi, jotta pinnan saa aina helposti täysin uudeksi vai kelpaako vaikka maalattu mänty. Maalatussa pitää ottaa huomioon, että pintavaurioita on hankala korjata ilman, että koko sängyn pinta pitää käsitellä.

Sitten jos viilu kelpaa, kannattaa huomioida mikä on viilun paksuus. Ohuimmillaan halvoissa tuotteissa 0,2mm. 0,6mm on jo vähän parempi, mutta vieläkin ohut. 1.2mm eteenpäin pinta on jo sellainen, että ihan kaikki ei mene viilusta läpi ja pintaa voi jopa hioa kevyesti. Paremmissa tuotteissa viilun paksuus pitäisi olla reilusti yli 1mm, mielellään yli 1.5mm.

Jos ostaa sängyn kymmeniksi vuosiksi niin viilun paksuus saisi kyllä olla yli 1mm. Muuten pölynimuri ja mahdolliset pienet tuholaiset onnistuvat törmäilemään kulmat rumasti auki...
#704 • • OSC8 Guest

Jos ostaa sängyn kymmeniksi vuosiksi niin viilun paksuus saisi kyllä olla yli 1mm. Muuten pölynimuri ja mahdolliset pienet tuholaiset onnistuvat törmäilemään kulmat rumasti auki...

Jep, käykääs Ikeassa kokeilemassa Malm -sänkyä.. Kokeilin ihan pikkuisen kengällä "tönäistä" kulmaa niin pinta oli aivan rikki. Jos tuohon olisi peruuttanut ihan kunnolla pölynimurilla (=tapahtuu lähes joka kerta imuroidessa) niin jälki olis ollu todella rumaa. Eli tässäkin tapauksessa tositosihalpa meinais sitä että se ei kestäis vuosikausia.
#705 • • Edited Dirt Guest

Dirt - tsekkaappa vaikka http://www.ftn.cc/ jos tuon tyyppiset sängyt kiinnostavat vähäänkään.

jeps. thänx. lauantaina tuli pyörittyä keskustassa, myös akselilla freda/annankatu (myös Villen mainitsemissa Wanda, Zaza, yms.), mut toi liike jäi katsastamatta. pitää menne tsiigaan.

Ei pidä syyttää pelkästään myyjään, vikaa voi olla muuallakin (vaikka toki myyjä voisi ilmoittaa & pahoitella myöhästymistä). Voihan olla, että esim ton boconception kohdalla vepsäläinen ei ole maahantuoja vaan pelkkä jämy ja maahantuoja on tossa joka kusi alleen. Esim itsellä ei ole vepsäläiseltä huonoja kokemuksia toimitusaikojen suhteen, aina on pitäneet tarkalleen paikkaansa

joono siis, postauksen tarkoituksena ei ollut aloittaa mitään Official Vepsäläinen Dissaus -topic, mut sanotaan nyt näin (menemättä yksityiskohtiin), että käsitykseni liikkeestä perustuvat kahteen erilliseen, henkilökohtaiseen kokemukseen, joissa nyt ei ihan puhuta siitä että tuote ois ollut viikon myöhässä ymsp.

IMO kannattaa kiinnittää huomiota myös muuhun kuin väriin. Esim haluatko massiivipuuta vai riittääkö mdf levy, jonka päällä viilu.

spot on. ohut viilu käy helposti halkeileen. massiivipuussa on taas paskaa raskas paino mm. roudatessa ja kootessa kapistusta. tosin tuntuu et suurinosa kamasta mitä myydään on vain viilutettua kamaa. varmasti umpipuu näkyykin sitten hinnassa.

väri ei oo mikään lopullinen tässä vaiheessa, mut toi ko. malli on näin alustavasti paras mitä on vastaan tullut. makuuhuoneessa mul on ruskean/maan harmaat kiviseinät ja DJ-taso on tamminen, joten, no, tammi vaan on luontevin ja varmasti sopiva ratkaisu.

Jep, käykääs Ikeassa kokeilemassa Malm -sänkyä..

erm... no thänx :winkwink:
Ante

#706 • • Ante
Plz - noi quotet kuntoon... Minä ja Ikea - eiiiiii
#707 • • Dirt Guest

Plz - noi quotet kuntoon... Minä ja Ikea - eiiiiii

heh.. sori joo. toi on aika paha.
#708 • • ville Guest

spot on. ohut viilu käy helposti halkeileen. massiivipuussa on taas paskaa raskas paino mm. roudatessa ja kootessa kapistusta. tosin tuntuu et suurinosa kamasta mitä myydään on vain viilutettua kamaa. varmasti umpipuu näkyykin sitten hinnassa.

Itseasiassa jos tarkkoja ollaan, niin monet massiivikalusteet painaa vähemmän kun laadukkaat viilutetut. Tämä johtuu siitä, että tiheä & laadukas mdf painaa kun synti, kun taas monet suomalaisten suosimat puulajit on kohtalaisen keveitä. Esim massiivitammi ei kovin paljoa paina. Toisaalta noin keskimäärin viilutetut tuotteet on halvalla tehtyjä ja niissä käytetään halpaa kalustelevyä, jolloin helposti syntyy käsitys, että kaikki viilutetut tuotteet on keveitä ja huonoja.

Massiivia jos ehdottomasti haluaa niin kannattaa harkita myös puuseppää, miksei myös viilutapauksessa. Esim puukeskus myy massiivitammilevyjä joiden leveys 900mm, paksuus 40mm ja pituudet 1900-2500mm. Lamellileveys aika loistava, luokkaa 40-70mm ja koko levy on tehty levyn pituisista paloista. On paljon tyylikkäämän näköistä kun paloista kootut levyt. Tässä on esimerkki kohteesta jossa ollaan itse noita levyjä käytetty

Tollaisen hinta on about 250e/neliö. Valmiista levystä jos sängyn kasaa, työ ei oikeasti hirveitä maksa (veikkaisin että 300e). Sängyn muodosta sitten riippuu kuinka paljon tota puutavaraa saa uppoamaan... perusratkaisussa eli neljä jalkaa + 10cm reunukset väittäisin, että hinta on samaa luokkaa kalleimpien viilusänkyjen kanssa. Viilustakin voi hyvin teettää, tällöin työtä ehkä snadisti enemmän mutta puutavara ei paljon maksa: 1.5mm tammiviilu on alle 10e/neliö ja 1400*20*3000 mdf levy 70e/kpl. Suurenkin huonekalun materiaalit on siten max pari sataa euroa...

Noi ftn shopin tuotteet on hyviä esimerkkejä edullisista massiivituotteista. Materiaalina on käsitelty mänty, joka ei suomessa paljoa maksa, ja siten tuote on varsin edullinen. Suureksi haitaksi mä kyllä laskisin tuon pintakäsittelyn: jos maalattu/petsattu mänty ottaa kunnolla vauriota sitä ei saa korjattua ellei korjaa koko pintaa. Siten on imo lopulta aika sama onko tuote paksua viilua vai pitkälle käsiteltyä massiivia. Jos huonekaluja ostaa kymmeniksi vuosiksi ja kestämään rankkaakin kulutusta, imo kannattaisi pyrkiä ostamaan puulajeja joissa sävy on valmiiksi about se mitä haluaa... tällöin pinnan korjaus on erittäin helppoa ja mahdollista tehdä itse :)
#709 • • ville Guest
Sopivasti kun puusepästä ollut puhe saatiin juuri oma uusi hifitaso kotiin :heart:

Tason koko 1660*510*220. Tason sisällä kaksi 800mm kokonaan ulostulevaa laatikkoa hidastimilla. Tason korkeus on suunniteltu niin, että laatikkoon mahtuu juuri ja juuri DVD levy pystyyn :)

Materiaali on 22mdf, jonka päällä 0.6mm zebranoviilu. Paksumpaa olisin ottanut jos jostain olisi löytynyt, mutta tällä kertaa ei natsannut. Kompensaatioksi kaikki reunat on kyllä tuplaviilutettu, joten pitäisi kestää aika hyvin.

Massiivi olisi ollut ihan jees, mutta zebranon korkea hinta (8000e/motti) karsi massiivin aika tehokkaasti pois. Lisäksi massiivista ei pystyisi toteuttamaan noita etulaatikoiden etulevyjä, niin että lamellileveys on noin suuri.

IMO parasta tässä kaikessa on hinta. Puukeskuksesta materiaalit maksoi 150e, puuseppä otti 300e, laatikot 100e ja paku maksoi 40e. Tason koko hinta siten 490e.... ja tällä saatiin mittatilaustaso, kohtuulaadukkaasta viilusta, haluamalla puulajilla. Samalla hinnalla ei olisi saanut laadukkasta huonekaluliikkeestä kuin jonkun perus hifitason ehkäpä surkealaatuisilla laatikoilla. Suosittelen siten puuseppien käyttöä, se kun ei oikeasti ole kallista :)

ja itse kuva:

http://www.villevaavu.org/temp/HifiTaso.jpg
#710 • • Daniel Braun Guest

Itseasiassa jos tarkkoja ollaan, niin monet massiivikalusteet painaa vähemmän kun laadukkaat viilutetut. Tämä johtuu siitä, että tiheä & laadukas mdf painaa kun synti, kun taas monet suomalaisten suosimat puulajit on kohtalaisen keveitä. Esim massiivitammi ei kovin paljoa paina. Toisaalta noin keskimäärin viilutetut tuotteet on halvalla tehtyjä ja niissä käytetään halpaa kalustelevyä, jolloin helposti syntyy käsitys, että kaikki viilutetut tuotteet on keveitä ja huonoja.

Itseasiassa jos tarkkoja ollaan, niin esimerkiksi tammi ei mikään hirveän kevyt puulaji ole ;)

Mun mielestä molemmilla tavoilla tehdyillä on hyvät sekä huonotkin puolet....
Masiivipuinen yleensä kalliinpi vs. viilupintainen edullisempi
Masiivipuinen vaatii puulajista riippuen enemmän hoitoa vs. viilupinta ns "huoltovapaa"
Massiivipuu elää vs. vilupintainen mdf/kalustelevy ei elä

Mulla itselläni himassa olohuoneessa on kaikki massiivipuuta (mäntyä ja pinjaa) lukuunottamatta soittopöytää joka on maalattu kalustelevy/kennolevy.
Itse arvosta massiivipuuta paaaljon enemmän kuin viilutettua, mutta käyttökohteesta riippuen viilutavara hyvin tehtynä on oikeesti hetkittäin parempi kuin massiivipuinen...
#711 • • pie Guest

ja itse kuva:

Hinta/laatu-suhde kohdallaan tuolla tasolla. Mikäs teknolelu siinä vahvistimen ja htpc:n välissä oikein on? :) Oliskos tuosta tasosta kuvaa kauempaa otettuna niin näkisi miten se huoneeseen istuu?
#712 • • ville Guest

Itseasiassa jos tarkkoja ollaan, niin esimerkiksi tammi ei mikään hirveän kevyt puulaji ole ;)

Paino joku 600kg per kuutio. Vertasin lähinnä tummiin puulajeihin joita itsellä on massiivina. Näissä kuivapaino saattaa pyöriä 800 tuntumassa eli ero on aika suuri jos huonekalua pitää liikutella. Mut onhan tammi tosiaan painava ja laadukas puu jos noin keskimäärin mittaa :)

Mun mielestä molemmilla tavoilla tehdyillä on hyvät sekä huonotkin puolet....
Masiivipuinen yleensä kalliinpi vs. viilupintainen edullisempi
Masiivipuinen vaatii puulajista riippuen enemmän hoitoa vs. viilupinta ns "huoltovapaa"
Massiivipuu elää vs. vilupintainen mdf/kalustelevy ei elä

Joo, toi hinta on se joka monessa tilanteessa määrää aika paljon. Toisaalta puulajista riippuen edullinen massiivi voi olla halvempi kuin kallis viilu.

Toi eläminen on kans asia joka voi kalusteesta riippuen olla ongelma. Esim meidän massiivipöydässä elämistä ei edes huomaa kun jossain laatikkomekanismissa voisi jotain ongelmia tulla. Massiivia jos tilaa, kannattaa katsoa että puuseppä todella osaa asiansa :)

Itse arvosta massiivipuuta paaaljon enemmän kuin viilutettua, mutta käyttökohteesta riippuen viilutavara hyvin tehtynä on oikeesti hetkittäin parempi kuin massiivipuinen...

IMO riippuu käyttökohteesta kumpi on parempi. Jos ottaa esimerkiksi ton hifitason, niin pelkkää massiivia käyttämällä lamellileveys olisi jäänyt paljon pienemmäksi ja siten esin noi laatikon etusarjat sekä tason päälliosa olisi näyttäneet paljon huonommilta. Lisäksi laatikon päätyreunoissa olisi tullut näkyvillä puun vaakapinta eli vuosirengaskuvio. Nyt kaikkiin reunoihin voitiin laittaa viilu samansuuntaisesti tason kanssa ja siten laatikoiden reunat ovat liki huomaamattomat. Tällaista ei voi massiivilla saavuttaa.

Parasta tietysti monessa kohteessa olisi massiivi+viilu, jotta saa aina natsattua kaikki puun syykuviot. Toisaalta tällöin kalusteen hinta karkaa helposti käsistä :(

Lisäksi mä itse diggaan, että massiivia käytetään ns laadukkaasti, eikä huonekaluja koota pikkupaloista. Tosi usein törmää siihen, että massiivipalat on kooltaan esim 20-40mm leveitä ja pituudeltaan tosi lyhyitä ts perinteisiä "palaparketteja". Mukavampaa imo olisi, että jos massiivista tehdään, lamellileveys kasvatettaisiin lähelle maksimia eli 100mm jopa tämän yli.

Henk koht veikkaisin, että jatkossa tulee tilattua sekä massiivia että viilutettua. Määräävänä tekijänä varmaan eniten tuo lamellileveys ja reunat: jos reunoja on paljon ja pinnat suuria, tulee varmaan käytettyä viilua (laatikostot esim). Jos taas pinnat on pitkiä ja kapeita, massiivi on varmaan fiksumpi valinta (esim sängyn runko)
#713 • • Daniel Braun Guest
Tietysti pitää myös muistaa masiivipuun & mdf taikka kalustelevyn rakenteelliset erot ja niiden tuoman kestävyyseron...
Kuten tossa sanoin, ja Villekin mainitsi et joissakin massiivitavara rokkaa enemmän ja jossakin viilutettu.
Mä en esim tekis isoa kirjahyllyä, siis puhun KIRJAHYLLYSTÄ en sellaisesta vitriini/tv-taso/koristehylly/lipasto/laatikosto hässäkästä ala Sotka, massiivipuusta.
Esimerkiksi koivu elää jonkinverran, joten pakostakin siinä saatttaa ajankanssa tulla heittoa jne...
Fiksuinta tosiaankin on useasti käyttää masiivipuuta&viilutettua yhdessä...

Mut sänkyä mä en, varsinkaan sivusarjoja, tekis viilutetusta kalustelevystä/mdf:stä...
Kyl sänky pitää olla massiivipuuta taikka rautaa...
#714 • • ville Guest

ja itse kuva:

Hinta/laatu-suhde kohdallaan tuolla tasolla. Mikäs teknolelu siinä vahvistimen ja htpc:n välissä oikein on? :)

Se on meidän lemmikkikoira Nipsu :hah:

Oliskos tuosta tasosta kuvaa kauempaa otettuna niin näkisi miten se huoneeseen istuu?

Tulossa varmaan lähiaikoina :) Veikkaisin, että siinä vaiheessa kun ollaan vaihdettu skobejalustojen pohjalevyt lasiin ja keskiskobelle teetetty lasihylly. Nyt käy snadisti häiritsemään noi rumat pohjalevyt ja varsinkin toi keskiskoben teline joka näyttää pirun rumalta :( .... tavoitteena olisi tilata noi tämän viikon aikana.

Asiaan vaikuttaa myös se, että tällä hetkellä kokeilussa maton sijoittaminen ruokapöydän alle. Meillä on nyt kaksi tummaa tummalla yhdistelmää eli hifitaso ja latttia sekä ruokailuryhmä ja lattia. Molemmat tarvitsisi snadisti kontrastia joten teorissa meillä olisi tarvetta kahdelle matolle tässä huonessa... mutta ainakin vähän aikaa hifin edusta saa olla ilman mattoa, sillä parketti on tältä kohtaa aika paljon vaaleampi kuin muualta.... toistaiseksi pitää antaa auringon tummentaa parkettia tätä vanhaa maton kohtaa :)
#716 • • ville Guest

ja itse kuva:

Minkäs subin laitoitte Elaceille kaveriksi? Kävittekö HES:ta ostaa?

Subi on varsin edullinen bkelec xls 200. Ääneen oon kyllä ihastunut, hinta/laatusuhde kohdallaan. Suomessa myy www.mareks.fi

Skobeista itseasiassa yksikään ei oo High End Studiolta. Kävin siellä ostoaikeissa kyselemässä laitteita ja olin erityisen kiinnostunut esim. ruuvien väreistä ja etulevyjen sävyistä eri malleissa. Yhdistettynä vaatetukseen mä en ilmeisesti ollut sen näköinön asiakas että olisi ostamassa monen tonnin skobepakettia kun myyjä vastaili laiskan oloisesti kysymyksiin ja selaili nettiä samaan aikaan. Lähdin rahoineni pois ja ostin lopulta laitteet parista eri paikasta lyhen ajanjakson aikana. Suurin tuuri sattui etuskobejen kanssa, jotka onnistuin löytämään käytettynä jalustojen kanssa: maksoin käytännössä uusista pääkanavien skobe+jalustat yhdistelmästä selkeästi alle uusien skobejen hinnan :)

Noin muuten täytyy sanoa, että olen elaciin todella tyytyväinen :1star:
#717 • • da_chef Guest

Kävin siellä ostoaikeissa kyselemässä laitteita ja olin erityisen kiinnostunut esim. ruuvien väreistä ja etulevyjen sävyistä eri malleissa.

:D

ei muuta
#718 • • pie Guest

Kävin siellä ostoaikeissa kyselemässä laitteita ja olin erityisen kiinnostunut esim. ruuvien väreistä ja etulevyjen sävyistä eri malleissa.

:D

ei muuta

Siis mikä vittu tuossa nyt on niin hauskaa? Kyllä mulle ainakin ulkonäkö merkkaa aika hiton paljon. Siten on mielestäni täysin sopivaa kysellä ruuvien väreistä ja etulevyjen sävyistä, kun kamat kuitenkin tulee olohuoneeseen ja ovat kuin huonekaluja eli jatkuvasti esillä. Eri asia sit jos hakee vain äänentoistollisesti kompromissitonta ratkaisua (eikä ota sisustusta huomioon) ja se sitten taas vaatisi jo oman huoneensa.
#719 • • ville Guest

Oliskos tuosta tasosta kuvaa kauempaa otettuna niin näkisi miten se huoneeseen istuu?

Tuli pari kuvaa otettua tässä arki-illan iloksi:

Tässä taitaa olla ekaa kertaa kuva jossa oikeasti näkee miten toi keittiö avautuu olohuoneeseen. Kuvassa tuo hifitaso. Taso on samaa puuta kuin kulmapöytä, mutta ei se tossa kuvassa kyllä erotu.

Nappasin myös keittiöstä kuvan jossa näkyy keittiö kokonaisuudessaan eli kaikki kaapit ja oikealla oleva jääkaappi+baarikaappi.

Makuuhuoneessa kaikkea pientä on tapahtunut. Suostuin vihdoin vaavun pyyntöön hommata tyynyt sängylle, vaikka ne yleensä tuppaa olemaan lattialla eikä sängyllä. Tästä kuvasta ehkä vihdoin näkee idean joka meillä oli noissa kasvitelineissä. Kasvit siis sidotaan kasvamaan koko seinälle ja tukena käytetään noita keppejä ja köyttä jolla kepit roikkuu katosta.

Kuvassa näkyy myös keskellä vanha kunnostamaton talonpoikaistuoli, joka toimii päiväpeiton telineenä yöt. Aiemmin peitto oli aina lattialla, joka oli jossain määrin ärsyttävää.

Makuuhuoneeseen on myös pyritty tuomaan selkeästi enemmän kodikkuutta tällaisilla koriste-esineillä.

Kokonaisuudessaan makuuhuoneessa on pyritty entistä enemmän sellaiseen kodikkaaseen maanläheiseen eksotiikkaan. Paljon puuta ja eri aikakauden esineitä. Jos nyt katsoo niitä ekoja kuvia mitä meillä oli, niin näin jälkikäteen ajateltuna aika tyhjältä ja hengettömältä toi makuuhuone näytti.

Viimeisenä on sitten tää meidän överikitchfiilistely työhuone. Saatiin sinne matto, joka sopii seinän väreihin. Vieläkin puuttuu se littunäyttö.... tulossa kyllä. Tässä on kuva työhuoneen toisesta seinästä. Yhdistävä tekijä muihin huoneisiin eli valkeat kaapit ja niiden päällä vähän koriste-esinettä. Tässä huoneessa kyllä suoraan sanottuna valkoiset jalkalistat on aika ruman näköiset, mutta me kuitenkin maalataan toi huone poismuuttaessa valkoiseksi ja siten valkoiset listat saa jäädä....

Kokonaisuudessaan homma alkaa oikeasti olla tosi lähellä 100% valmista. Barcelona rahi & avainteline eteiseen saatiin ostettua eilen, joten oikeastaan ainoa asia mitä puuttuu on työhuoneen littunäyttö. Ehkä kultainen bourgie työhuoneeseen.... Sitten alkaa onneksi putkiremontti niin päästään valitsemaan vihdoin ja viimein vessan materiaalit :)
#720 • • Hansu Guest

Tässä on kuva työhuoneen toisesta seinästä.

On kyllä visuaalisesti miellyttävä, itselleni tulee mieleen kovasti Japani. Mikä onkaan tuo kukka tuossa maljakossa? Varmaankin joku orkidea? Kaunista on.

Sitten alkaa onneksi putkiremontti

Eka kerta kun kuulen jonkun sanovan näin :D