769 posts, 39 pages, 223,487 views
Suosin After the war -tyyliä omassa huoneessani.
:D
Tyylisuuntana on enemmänkin lämminhenkinen ja elämänmakuinen
harkittu kaaos, kuin ylisliipattu-sairaalasteriili-wannabe-designer-musta-
valkoinen-harmaa -look.
Minkälaisia sisustusfantasioita ihmisillä on?
Lähes kaikki huonekalut oon tehny itse ja väliaikaisuuteen vedoten valitettavasti materiaalina on pääasiassa mdf. Kunhan muutan omaan kämppään, niin alan väsäämään kalusteita oikeista materiaaleista.
Itsetekemällä saa just sellasta kuin haluaa - käytännöllistä, tyylikästä ja
mikä tärkeintä "henkisesti" arvokasta. Mulle koti on olla tuttujen asioiden
ympäröimänä, ja mikäs on sen tutumpaa kuin itse tehdyt tavarat. :)
Sisutaminen on homojen hommaa
TJEU: Inno -sisustusohjelman miesjuontaja
:P
Minkälaisia sisustusfantasioita ihmisillä on?
Word. Itse ahdistun helposti liian simppeleissä ja "kalliin oloisissa" kämpissä. Niistä jos siivottaisiin elektroniikka pois, niin jäljelle ei jäisi käytännössä mitään, jolla "tehdä" jotain tai tappaa aikaa. Vain valkea sohva jolta tuijottaa valkeaa seinää.
Mitääh? Toi on just hyvä ohjelma - olen katsonut melkein kaikki jaksot.
Otan omasta kämpästäni vaikka kuvia huomenna, mutta yleisesti sisustuksen suunnittelu on kivaa puuhaa.
Ohjelmassa esiintyneet ihmiset juontajat mukaan lukien ovat kyllä ihan v*tun ärsyttäviä, mutta muuten ohjelma on ihan loistava. Se äijä osaa hommansa ja mä oon diggaillu kaikkia sen uusiks tekemiä juttuja.TJEU: Inno -sisustusohjelman miesjuontaja
Kamalinta sisustamista - tiedän, kuulostaa vähän elitistiseltä nokka pystyssä nipottamiselta - on useasta suomalaisolohuoneesta löytyvä kirjahylly-stereotaso-kristallikaappi-hää- ja lasten ylioppilaskuvat ja matkamuistot Kanarialta sisältävä lastulevystä tehty hökötys, joka vuosien saatossa kerää itseensä tonnin pölyä ja valtaa asunnosta yhden seinän. Pisteenä iin päälle tuossa hyllyssä on se lasikuvun sisällä oleva kello, jonka jalustassa pyörii myötä- ja vastapäivään neljä kuulaa. Huh, sainpas sanottua.
Mutta valkoisessakin voi olla niin paljon eri sävyjä! Mä olen aina välillä himoinnut mielikuvissani täysin valkoista sisustusta, vaikka edes yhteen huoneeseen. Valkoinen kun taipuu niin moneksi: voi olla kiiltävää pintaa, rosoista petsattua puuta, pehmeitä untuvaisia tekstiilejä, valkoista lasia, vaniljansävyisiä verhoja ja niin edespäin.
Mielestäni televisio, varsinkin suuressa koossa, on hyvin hankala sisustettava.