Kaikenlaisia ongelmia..

27 posts, 2 pages, 4,086 views

#1 • • louis Guest
Mun pitäisi löytää jostakin hp 720C printterille *.exe ohjelma joka pyörii Xp:ssä. :eek:

Ja se toinen juttu ei liity tähän mun ongelmaan.

:angry:

Mun kämppis on käpälöyny mun kännykkää ja lukenut vietejä. What i can do?

:scared: :panic:
#2 • • trusti Guest
no pidät kännykän sillai jemmassa ettei se pääse käpälöimään sitä
#3 • • louis Guest

Ei ole lukollista kaappia. Ja känny unohtui sänkyyn kun lähdin nettiin. Se on syöny mun herkut (makeat ja suolaset) ilman lupaa kaiken lisäksi. Ei se niin helppoa ole ja puhe ei mene perille.
#4 • • phace Guest
no onks se myöntäny tekonsa?
#5 • • trusti Guest

Ei ole lukollista kaappia. Ja känny unohtui sänkyyn kun lähdin nettiin. Se on syöny mun herkut (makeat ja suolaset) ilman lupaa kaiken lisäksi. Ei se niin helppoa ole ja puhe ei mene perille.

oisko mahollista kehittää joku lukollinen systeemi kuitenkin johonkin?
kaupasta munalukko ja kettinkiä...

missä oikein asut? eikö ole myös mahdollista tehä valitus asuntolasta vastaavalle taholla tms?
#6 • • louis Guest

no onks se myöntäny tekonsa?

Kertoo päiviä myöhemmin. Eikä pyydä anteeksi. Toteaa vain että söin kun teki mieli.

:mad: :angry:
#7 • • louis Guest

missä oikein asut? eikö ole myös mahdollista tehä valitus asuntolasta vastaavalle taholla tms?

Mä asun Kurssilla. Meillä ei ole valvojia. Tuntuisi että olisi kyllä tarpeen. Arkipäivisin on 3 kurssiohjaajaa. he, jotka yrittää takoa jopa mun kämppikselle totuutta päähän, mutta ei se oikein opi.
#8 • • phace Guest
jos toi siinä suhteessa alkaa häiritsemään
että harkitset muuttoa pois, niin suosittelen
tosiaan investointia johonki laatikkoon ja
siihen lukko päälle.
tai ihan voit myös isännöitsijälle puhua
asiasta mitä hän siitä mahtais meinaita.
#9 • • phace Guest

. Arkipäivisin on 3 kurssiohjaajaa. he, jotka yrittää takoa jopa mun kämppikselle totuutta päähän, mutta ei se oikein opi.

virkavaltaan seuraavaks yhteys vaan :)
#10 • • louis Guest

virkavaltaan seuraavaks yhteys vaan :)

No höh. Ne viittää kintaalla kun muutenkin kakarat juoksuttaa niitä ympäristössä..

:scared: :right: :eek:
#11 • • drS Guest
:sad:
#12 • • louis Guest

:sad:

kenties sympatiaa?
#13 • • drS Guest
sitähän tuo lienee.
#14 • • plink Guest
heitä kämppis ulos, jos se kerran on mahdollista (pollin perusteella). en tiedä tarkemmin, mutta luulisi että toisten rojujen tonkiminen ja käyttäminen ilman lupaa on laitonta. ja jos se ei ole laitonta, niin usein kuitenkin ainakin asuntoloiden järjestyssäännöissä kiellettyä, joten valitusta eteenpäin ja kämppis tylysti vittuun! ja jos ei hommasta tule mitään, niin tee sama hänelle ja tsekkaa mitä mieltä hän on (tätä keinoa en kyllä ihan ekaksi suosittele).
#15 • • Ana-- Guest
Osta vitun iso vihanen koira. Uhkaa sillä jos kämppis spedeilee. Opeta koira
haukkumaan läpi yön.
#16 • • Ath Guest

Ratkaisuhan on helppo - ostat jotain herkkuja ja myrkytät ne esim. oksennuslääkkeellä ja annat kämppiksen oppia että on vaarallista syödä muiden ruokia.

.
#17 • • Bio Guest

Ratkaisuhan on helppo - ostat jotain herkkuja ja myrkytät ne esim. oksennuslääkkeellä ja annat kämppiksen oppia että on vaarallista syödä muiden ruokia.

hah.. oppishan ainakin.
#18 • • :t:c: : : Guest
Ainakin uudemmissa Nokian malleissa on 'Lock Code' feature, joka sulkee puhelimen halutun ajan kuluttua, vähän kuin screen saver salasanalla. Eipä enää urkita puhelimen sisältöö..
#19 • • Taedium Guest
HP:n sivuilta löytyy tukinumero: 0203 667 67
Ootkos sitä koittanut? Tai keskukseen: 0205 350 ja sinne kertoo mikä laite ja mitä vikaa, yhdistävät varmaankin oikeaan paikkaan.

Mun kämppis on käpälöyny mun kännykkää ja lukenut vietejä.

Hm... Kuulostaa tutulta... Kirjoitteleeko sun kämppis tänne valoisaan aikaan? ;)

ja jos se ei ole laitonta, niin usein kuitenkin ainakin asuntoloiden järjestyssäännöissä kiellettyä, joten valitusta eteenpäin ja kämppis tylysti vittuun!

Näin itsekin olisin vastannut.
#20 • • louis Guest

hah.. oppishan ainakin.

Sitten mulle tulis jonkin sortin syyte. Aamukokouksessa ja ties milloin puitiin maanataina asiaa monelta kantilta. Sanoi vastaan että pidä kännykkä kiinni ettei hän mene lukemaan.

:confused: :panic:

Eipä paljon auta. Hän lupasi "yrittää parantaa" tapansa. Minun mielestä hänen täytyy oppia pois liiasta uteliaisuudesta ja ahneudesta. Mitään ei voi jättää esille. :(