Ja se toinen juttu ei liity tähän mun ongelmaan.
:angry:
Mun kämppis on käpälöyny mun kännykkää ja lukenut vietejä. What i can do?
:scared: :panic:
27 posts, 2 pages, 4,090 views
no pidät kännykän sillai jemmassa ettei se pääse käpälöimään sitä
Ei ole lukollista kaappia. Ja känny unohtui sänkyyn kun lähdin nettiin. Se on syöny mun herkut (makeat ja suolaset) ilman lupaa kaiken lisäksi. Ei se niin helppoa ole ja puhe ei mene perille.
no onks se myöntäny tekonsa?
missä oikein asut? eikö ole myös mahdollista tehä valitus asuntolasta vastaavalle taholla tms?
. Arkipäivisin on 3 kurssiohjaajaa. he, jotka yrittää takoa jopa mun kämppikselle totuutta päähän, mutta ei se oikein opi.
virkavaltaan seuraavaks yhteys vaan :)
:sad:
Ei ole lukollista kaappia. Ja känny unohtui sänkyyn kun lähdin nettiin. Se on syöny mun herkut (makeat ja suolaset) ilman lupaa kaiken lisäksi. Ei se niin helppoa ole ja puhe ei mene perille.
Ratkaisuhan on helppo - ostat jotain herkkuja ja myrkytät ne esim. oksennuslääkkeellä ja annat kämppiksen oppia että on vaarallista syödä muiden ruokia.
Hm... Kuulostaa tutulta... Kirjoitteleeko sun kämppis tänne valoisaan aikaan? ;)Mun kämppis on käpälöyny mun kännykkää ja lukenut vietejä.
Näin itsekin olisin vastannut.ja jos se ei ole laitonta, niin usein kuitenkin ainakin asuntoloiden järjestyssäännöissä kiellettyä, joten valitusta eteenpäin ja kämppis tylysti vittuun!
Ratkaisuhan on helppo - ostat jotain herkkuja ja myrkytät ne esim. oksennuslääkkeellä ja annat kämppiksen oppia että on vaarallista syödä muiden ruokia.
hah.. oppishan ainakin.