Original
sMark remix
Lost soul remix
19 posts, 1 page, 4,250 views
Lähinnä yllätti nähdä sMark mukana tässä ja aika tyylistä poikkeavalla biisillä. :confused:
eurotekno
sMark menee kyllä mulle silti vielä vitsin puolelle. ei tollasia soundeja kukaan "oikeesti" käytä. parodia piikkiin menee.
Kerrotko vähän mikä noissa soundeissa niin pahasti mättää niin
en sitten vahingossakaan enää niitä soundeja käytä?
kikki on tosi lussu. jopa mun mielestä joka ei tiedä asiasta mitään. hihateista puuttuu kirpeys. ne tulee niinku jostain sumuntakaa.
toi korkea bassonakutus on ihan jees, mutta resoa siihenkin kaipaisi. reilu ~40s alkava flangeroitu bassi on ihan jees...
1.13 around alkave arpeggio on jotenkin kanssa tylsän oloinen.
Ekaan breatouttiin mentiin ihan hyvällä kickipotkulla. ehkä siinä olisi ainesta 4/4:tahtiseksi?
breakouttiin muutenkin enemmän layereita, pelkkä superpadi ei ihan riitä.
ongelmasaundi tuntuu olevan 2.05 alkava arspeggio. toi on maailman tylsin trancesaha. kultaisella 90-luvulla toi olisi vielä mennyt, mutta jopa minä, junasta vuosia sitten jäänyt päästin henkisen "hohhoijjaan". voisin piruuttani panna tänne pari-kolme "kiksu" biisiä mitä tein ~2000. niissä about sama tatsi(nostinko itseni jalustalle, tiedä häntä?!?). ainakin kaipaisi LISÄÄ deelayta... rutkasti.
bassline on mitäänsanomaton? siellä se on, nippanappa kuuluvissa, mutta jättää kyllä ihan kylmäksi. vähän miehekkäämpi saisi olla...
aaaround 6min alkava pienottelu on niinku niiiiin laast seeson. Robert Miles oli joo rok. mitä se oli, 96? ja melodia ei oikein iske liikaa sellaista harmitonta pimputtelua.
ja toi laulu... ja noi sanat. :panic: :panic: :scared: :panic: :mad: :eek: ...
parasta tässä on outro.