Elven Stone - Isle of Neverwinter+2 remixiä (vokaalitrance)

19 posts, 1 page, 4,187 views

Avatar
#1 • • Edited Salza Guest
Danceprojekti Elven Stonen uusin tuotos Isle of Neverwinter. Hengessä mukana myös sMarkin ja allekirjoittaneen remiksaukset kyseisestä kappaleesta.

Original
sMark remix
Lost soul remix
Avatar
#2 • • .:.::.:. Guest
<offtopic, sori>

:panic:

Mitä tää ny oikein on?

Tuotannollisesti & kaupallisesti kyl ihan hyvää eurohumppaa, mut siis...

TÄH... :scared:

Tän on pakko olla laadukas vitsi? :excellent:

Lähinnä yllätti nähdä sMark mukana tässä ja aika tyylistä poikkeavalla biisillä. :confused:

</offtopic, sori>



Mut jos ootte tosissanne ni tuotannollisesti ja genreen kuuluvine kilkkeineen ihan jees. Laulaja taas... noh, Idols -keskitasoa. :D
Avatar
#3 • • onnela Guest


Lähinnä yllätti nähdä sMark mukana tässä ja aika tyylistä poikkeavalla biisillä. :confused:



Heh, eikös tuo nyt ollut tyyliltään oikeastaan aika tyypillinen
meikäläisen biisi - tosin varustettuna voksuilla. ;)

Mutta, olisi kiva kuulla vähän erittelevämpää ja tarkempaa
palautetta, jotta kehitellään hommaa oikeaan suuntaan.
Jos joku on viitsinyt nuo kaikki kuunnella niin rohkeasti vain
niin ruusut kuin risutkin tähän suuntaan. Ei täällä palautetta
pelätä - päin vastoin.

Jos ei kolahda niin kunnon dissaukset vaikka kehiin, mutta
tottakai perusteluineen. :D

Kaikki versiot on aika erityylisiä eli rohkeasti vain poimimaan se
omasta mielestä mieleisin.
Avatar
#4 • • Zeraf Guest
:D Öh, olen sanaton...
Avatar
#5 • • kosmo Guest
Nimi tuo mieleen jonkun uuden roolipelin.. ts. neverwinter nights.. :crybaby:

Joo ei kyllä tästä on haltijat kaukana! Toi saha-arpeggio taustalla heti alussa, (Dimmu Borgirin tms. kirkkourkutaustat) on vähän korni. Onhan tässä tiukkaa ysärimeininkiä, finglish paistaa voksuista aika pahasti läpi mutta muuten.. nojooh, en mä osaa tätä arvostella. :hah:

yritän kritisoida sMarkin remiksin myöhemmin, alku kuulosti ihan lupaavalta. :cool:
Avatar
#6 • • Tito Guest
Noniin, piti sitten itsekin oikein liittyä forumiin.

Eli minä olen se joka on vastuussa tän biisin alkuperäisestä versiosta (lauluja ja niiden säveltä lukuun ottamatta).

Todellakin jos ei eurotekno kolahda, niin kannattaa ihan oikeesti kuunnella nuo remiksit, ovat huomattavasti modernimman kuuloisia. Ja kommentteja kehiin edelleen, kaikista versioista.

Tito/Elven Stone
Avatar
#7 • • Laite Guest

eurotekno


Oli pakko imuttaa tän takia toi original. Aika hmmmm poppista on joo. Kai tää jossain amispoikien autoissa vois soida. Tulee kyllä kylmiä väreitä kun tätä kuuntelee, enkä tarkoita tällä sitä että tulisi siitä kun on hyvä biisi.

Roska-klubi matskua :hearts:

(sori, en vaan oo amispopin ystävä)

Tuotannollisesti ihan ok, vokaalit vois olla vähän kirkkaammat, mutta muuten ihan tasapainoinen soundi.
Avatar
#8 • • onnela Guest
Kommentoikaas nyt joku noita remixejäkin. :)
Avatar
#9 • • FoFlow Guest
Toista kertaa en kyllä tota alkuperästä kuuntelis, mutta tää sMark remiksi vois (ja kuuluukin) toisen kerran. Ilman voksuja oikein hyvä :scared: Ei vaan... Jotenkin tuntuu niin liimatuilta toi vokaaliosuudet että ne ei tunnu luontevilta.

eli sMark remixistä

- Mitäs ihme "jämä nuotteja" tohon ekaan taukoon on jääny ku pari rumpuosaston kolahdusta tulee iha tost noi vaan. Hui...
- Basari kuulostaa niin kovin hepposelta.
- 3.10 -> kornia 3.30 asti
- Toin Finglish mättää tosi pahasti natiivin korvaan. Saksassa tms tuskin kukaan tota pitäs pahana... Mut omaan korvaan sattuu.
- n. 5min jälkeen alkaa puuduttamaan. Ei uusia juttuja...
- Lopun pianopimputtelut ei uppoo muhun / tähän biisiin, mutta toi tohon edelliseen mussutuskohtaan korjausta :)

Ilman lauluja tää kipale uppois oikein hyvin.
Avatar
#10 • • sauce Guest
kaikkea sitä kuule kun vanhaksi elää...

tää originaali on ihan "dj bobo" flasback... ja kuka mainitsi sen nightwishin? just niin!
, sorppa. mä jouduin oikeesti ihmeelliseen hämmenkysen tilaan. niinku ei tiedä miten olis minne menis. pakoon ei pääse, kuunnella ei pysty. please stop the torture.

älkää IHMEESSÄ lopettako päivätyötänne sanottaisi idoleissa. vaikka onhan toi suht hyvin tuotettu, sillain 100% tylsää saundii. ja ehkä olisi toiminut ysäriluvun alussa. mutta halloo pojat, käyttäkää lahjojanne(jos
tää on ihan hirveetä
niitä on) johonkin järkevään. vaikka iskelmään, siitä voi sentään saada rahaa.

ps. ei pysty remiksei kuuntelee. järkytys oli liian suuri.

pss. jos joku muistaa sellaisen ysäri orkan kun Digital Soul niin tää "projekti" on selkeesti sen manttelin perijä... mulla on yks niitten video VHS:llä, "misery", ja huh huh, se on melkein yhtä huono kuin tää. siinä sentään "hauska" sinitausta-video...
Avatar
#11 • • master bator Guest
Original:

Voi herranjestas mitä amispoppia :o

Crash-sample on imo aika kauhea, mutta muuten on soundit aika kohdallaan tämän tyyliseksi biisiksi. Tuon laulajan ääntäminen on kyllä jotain ihan kauheeta (kuten myös sanatkin). En kyllä käsitä, että kuka tällaista kuuntelee saatika sitten tuottaa enää nykypäivänä... Mutta mikäs siinä... Jokainen omalla tyylillään.


sMark remix:

Peruskiksua. Tässäkin tuotantopuoli ihan kohdallaan. Ja tuo laulu on edelleenkin jotain aivan kamalaa. En mä osaa kiksusta oikeestaan sen enempää sanoa, kun ei juuri minkäänlaisia tuntemuksia herätä.


Lost Soul remix:

Heti alussa tulevan arpeggion soundi on aika aneeminen, mutta suht hyvin se hukkuu biisin edetessä muiden elementtien sekaan... Laulu... yök... Aika kökkö electrokomppi. Ja lisää arpeggioita... Blaah... Alkaa pikkuhiljaa tehdä mieli painaa stoppia, mutta yritän nyt kuunnella tämäkin loppuun... Aika mielikuvituksettomat supersahaukset tässä... okei 8:30 -> stop ja äkkiä jotain kuunneltavaa musaa soimaan.


Yhteenveto:

Mun mielestä ihan kauheeta kuraa, hyvin tuotettua tosin, mutta kuitenkin... Jos meinaa englanniksi laulaa niin kyllä sitä voisi ensin opetella ääntämään kunnolla, tai edes ääntää jotenkin tyylikkäästi väärin (kuten esim. Björk) Ja tuo originaali on tosiaan aika kaukana siitä mikä on mun käsitys teknosta, jotain ysäripoppia se mun mielestä on... Eipä muuta.
Avatar
#12 • • sektori Guest
melko häväistystä forgotten realms juttuja sotkea tämmöseen amish musiikkin
Avatar
#13 • • 200000 Guest
Eli tuota originaalia en jaksa edes kommentoida. Ja tämä Smark-rmx:kin kierrätti lajityyppinsä kliseitä aika rankalla otteella. Soinnut ja melodiat, fillit, yms. ovat kamalia. En lämpene.

Teknisesti oli ihan kasassa, vaikkakin ehkä hieman ohut. Ei ollut bassoissa niin paljoa dynamiikkaa kun olisi ehkä voinut... Liekö masteroinnissa kadonnutta.

Ja kuten muutkin ovat todenneet: Vokaalit ovat erittäin syvältä.

Multa tosin pitäisi ehkä kieltää tällaisen musiikin kommentointi. Tulee liian synkkää tekstiä. Olen pahoillani...
Avatar
#14 • • sauce Guest
nyt koitin kuunnella noi remiksit. ja nyt lienee syytä painottaa että mä oikeesti diggailen "kiksua", jos nyt ymmärrän mitä se tarkoittaa.

sMark menee kyllä mulle silti vielä vitsin puolelle. ei tollasia soundeja kukaan "oikeesti" käytä. parodia piikkiin menee.

Lost soul on nippanappa kuunneltavan puolella. tosin aina kun vokaalit on mukana tekee mieli painaa stop. ja tempo on ihan super liian l a a h a a v a .

Laulu on ihan karseeta edelleen. ei edes vitsinä mene enää... sorppa.
Avatar
#15 • • jouni a Guest
Tuli ihan mieleen Xperience-niminen eurohuttupändi.

Ihan hyvin tuotettua matskua, muuten vaan aika tavanomasta euromeininkiä.

Tommosta olis voinu kuulla Vaasan Rantarockissa aikoinaan :)

ps. Lostsoul remix putos parhaiten!
Avatar
#16 • • Ana-- Guest
Downloadasin ja kuuntelin noi biisit, kirjottelin pari replyäkin tähän ja pyyhin
ne molemmat pois, ja loppujen lopuks tulin siihen tulokseen ettei mul oo
tähän topicciin mitään muuta annettavaa ku tieto siitä, että kuuntelin noi.

Tosi.. tosi vaikee sanoo yhtään mitään :)
Avatar
#17 • • onnela Guest


sMark menee kyllä mulle silti vielä vitsin puolelle. ei tollasia soundeja kukaan "oikeesti" käytä. parodia piikkiin menee.



Okei, eli ei menny sit ihan putkeen toi biisi. :D
Ei se nyt ihan vitsi kuitenkaan ollut.
Kerrotko vähän mikä noissa soundeissa niin pahasti mättää niin
en sitten vahingossakaan enää niitä soundeja käytä?

btw. Soinnuthan on muuten about samat kuin esim. Carte Blanchessa. ;)
Toki en missään nimessä tuohon vertaa, koska kyseessähän olisi
pyhäinhäväistys.

Mut hyvä et palautetta tulee. Kiitos kaikille siitä. Pitänee siirtyä takaisin
ihan vaan instrumentaalikiksun puolelle. :D
Avatar
#18 • • sauce Guest


Kerrotko vähän mikä noissa soundeissa niin pahasti mättää niin
en sitten vahingossakaan enää niitä soundeja käytä?



kikki on tosi lussu. jopa mun mielestä joka ei tiedä asiasta mitään. hihateista puuttuu kirpeys. ne tulee niinku jostain sumuntakaa.

toi korkea bassonakutus on ihan jees, mutta resoa siihenkin kaipaisi. reilu ~40s alkava flangeroitu bassi on ihan jees...

1.13 around alkave arpeggio on jotenkin kanssa tylsän oloinen.

Ekaan breatouttiin mentiin ihan hyvällä kickipotkulla. ehkä siinä olisi ainesta 4/4:tahtiseksi?

breakouttiin muutenkin enemmän layereita, pelkkä superpadi ei ihan riitä.

ongelmasaundi tuntuu olevan 2.05 alkava arspeggio. toi on maailman tylsin trancesaha. kultaisella 90-luvulla toi olisi vielä mennyt, mutta jopa minä, junasta vuosia sitten jäänyt päästin henkisen "hohhoijjaan". voisin piruuttani panna tänne pari-kolme "kiksu" biisiä mitä tein ~2000. niissä about sama tatsi(nostinko itseni jalustalle, tiedä häntä?!?). ainakin kaipaisi LISÄÄ deelayta... rutkasti.

bassline on mitäänsanomaton? siellä se on, nippanappa kuuluvissa, mutta jättää kyllä ihan kylmäksi. vähän miehekkäämpi saisi olla...

aaaround 6min alkava pienottelu on niinku niiiiin laast seeson. Robert Miles oli joo rok. mitä se oli, 96? ja melodia ei oikein iske liikaa sellaista harmitonta pimputtelua.

ja toi laulu... ja noi sanat. :panic: :panic: :scared: :panic: :mad: :eek: ...

parasta tässä on outro.
Avatar
#19 • • onnela Guest


kikki on tosi lussu. jopa mun mielestä joka ei tiedä asiasta mitään. hihateista puuttuu kirpeys. ne tulee niinku jostain sumuntakaa.

toi korkea bassonakutus on ihan jees, mutta resoa siihenkin kaipaisi. reilu ~40s alkava flangeroitu bassi on ihan jees...

1.13 around alkave arpeggio on jotenkin kanssa tylsän oloinen.

Ekaan breatouttiin mentiin ihan hyvällä kickipotkulla. ehkä siinä olisi ainesta 4/4:tahtiseksi?

breakouttiin muutenkin enemmän layereita, pelkkä superpadi ei ihan riitä.

ongelmasaundi tuntuu olevan 2.05 alkava arspeggio. toi on maailman tylsin trancesaha. kultaisella 90-luvulla toi olisi vielä mennyt, mutta jopa minä, junasta vuosia sitten jäänyt päästin henkisen "hohhoijjaan". voisin piruuttani panna tänne pari-kolme "kiksu" biisiä mitä tein ~2000. niissä about sama tatsi(nostinko itseni jalustalle, tiedä häntä?!?). ainakin kaipaisi LISÄÄ deelayta... rutkasti.

bassline on mitäänsanomaton? siellä se on, nippanappa kuuluvissa, mutta jättää kyllä ihan kylmäksi. vähän miehekkäämpi saisi olla...

aaaround 6min alkava pienottelu on niinku niiiiin laast seeson. Robert Miles oli joo rok. mitä se oli, 96? ja melodia ei oikein iske liikaa sellaista harmitonta pimputtelua.

ja toi laulu... ja noi sanat. :panic: :panic: :scared: :panic: :mad: :eek: ...

parasta tässä on outro.



Juups. Kiitti tarkennuksista. :)