Mitä et tekisi mistään hinnasta?

86 posts, 5 pages, 14,720 views

#21 • • Tres Guest
homostelu nyt olis viel silkkaa hupia
verrattuna moneen muuhun juttuun, mut kai
silläkin vois rahastaa ;)

Etiikan ja moraalin kanssa ristiriitaiset
tilanteet, esim. tappaminen, eläimiin
sekaantuminen, insesti, jne. sen sijaan EI oo
neuvoteltavissa.

Vai moniko olis valmis keskusteleen hinnasta
vaikka lemmikkimustin tai oman mutsin kanssa
puuhastelusta?
#22 • • Bio Guest
Kyllä mäkin ajattelin et ei se raha nyt NIIN tärkee oo, et tekisin jotain sairasta.. mut sit kun sais sen rahatukon eteen niin voi mieli muuttuu.
MELKEIN kaikki on ostettavissa, luultavasti minäkin.. vaikka nyt aattelee sitä rahan turhuutta..
#23 • • khatt Guest
Kakkoseen voisin kyllä ottaa jos rahasumma olisi tarpeeks iso. Kai sitä jonkun voisi tappaakin, riippuu vähän siitä henkilöstä. Mutta puhelinmyyjäksi en alkaisi mistään hinnasta. Ja ai niin, en kääntyisi kristinuskoon. (Kääntymisellä tarkoitan tässä todellista ideologista enkä nimellistä muutosta).
#24 • • akir0 Guest
Joo, kyllä sitä aika montaa asiaa tekis rahasta helpostikki, eli esim. homostelis.

Mut just tappaminen ja esim. ruumiiden syöminen on sit vähä sellasia eettisesti epäilyttäviä tuttuja. Tai vaikkapa ydinpommin pudottaminen kaupunkiin.
#25 • • Funkatronik Guest

Mut just tappaminen ja esim. ruumiiden syöminen on sit vähä sellasia eettisesti epäilyttäviä tuttuja. Tai vaikkapa ydinpommin pudottaminen kaupunkiin.

Millä tavalla ruumiiden syöminen on epäeettistä? Jos jätät kaikki terveysseikat sivuun ja yrität unohtaa sen että tuo asia on meidän kulttuurissamme kielletty niin jääkö jäljelle mitään oikeasti perusteltavaa eettistä syytä olla syömättä ruumiita?
#26 • • Daniel Braun Guest

MELKEIN kaikki on ostettavissa, luultavasti minäkin.. vaikka nyt aattelee sitä rahan turhuutta..

Niinpä.
Moni poika ajattelee että "en mä kyllä rahasta sitä teksi, vittu mitä spedejä kun edes ajattelevat sellaista!"
Mutta rahan mahti on suuri.
Kyllä sitä moni jää hetkeksi miettimään jos iso nippu sileitä seteleitä isketään eteen.
Joku normaalielämässä mahdoton juttu saattaa muuttua mahdolliseksi kun ajattelee sitä mitä sillä rahalla voi tehdä.
Maksaa opintolainat, ostaa uuden auton, ostaa ruokaan jo kaksi viikkoa tyhjyyttään huutaneeseen jääkaappiin, paksun talvitakin kun se 15v vanha tuulipuvuntakki ei oikein kylmältä suojele.

Mutta Tres kyllä tossa edellä puhuu asiaa.
Kyllä noi eläimiin sekaantumiset ja esim just toi oman äidin kanssa puuhastelu ovat vähän sellaisia juttuja että eip sitä kyllä tulis tehtyä.
Toisaalta, onhan niitä ihmisiä jotka panevat sitä koiraa ihan vapaaehtoisestikin...

Toi kakkoseen ottamisesta jos jatketaan vielä hetki, niin kyllä mä mieluummin antaisin jonkun tuupata mua sinne kuin lutkuttelisin jonkun Güntherin vehjettä.
Siihen tarvittaisiin jo PALJON rahaa...
Eiköhän se kakkonen menis aikas helpolla kuitenkin.
Liukuvoidetta kehiin ja ajattelis paskalla käyntiä.
:panic:
Ja ei, ei vieläkään puhu kokemuksen syvä rintaääni...
#27 • • khatt Guest
Mitenkäs nää scat-leikit?
#28 • • Tapsa Guest

.. Eiköhän se kakkonen menis aikas helpolla kuitenkin..

V*ttu mitä spedejä.

Olen hetero, mutta kyllä
persettäkin antaisin . .
:scared:

. . Mistään hinnasta en antais persettä ! ! !
#29 • • Daniel Braun Guest

V*ttu mitä spedejä.

Olen hetero, mutta kyllä
persettäkin antaisin . .
:scared:

. . Mistään hinnasta en antais persettä ! ! !

Ja sen kun näkis...
Kyllä antaisit jos joku pienmunanen suht siistin ulkomuodon omaava IT-nörtti tulee 5milj euron kanssa kinuamaan sulta pyllyä.

Toisaalta, en kyllä yhtään ihmetellyt että teikäläiseltä tuli ttuollainen vastaus aiheeseen...
#30 • • Taedium Guest
Vaan miksei kysymys ole "kuolema tai snu-snu". Eli mitä et suostuisi tekemään säilyttääksesi henkeäsi.

Siinä kohdassa itsellä menis säilyminen prioriteetti ykköseksi, yhdellä poikkeuksella. Jos mä oon tapahtuman jälkeen kasvis, mutta hengissä, niin mieluummin kuollu.

Vai moniko olis valmis keskusteleen hinnasta
vaikka lemmikkimustin

Hm... Riippuu tietty jos saa käyttää jotain suojausta. Ja rahasumma riittävän iso. Eihän se hyvä sille Mustille ole, kun ei se sitä ymmärrä mitä on tapahtumassa, mutta jos summa on esmes sellanen, että mun ei tarvii enää ikinä funtsia rahasta muuta ku mihin sen kaiken tunkee ja kortsua saa käyttää, niin kyllähän sitä...

Ilman sitä joutuisi oikeasti miettimään pidempään, inhottaa se sen verran kummiskin.

Ihmistä voisin syödä. Tai riippuu miten se on valmistettu. Sopivan kastikkeen kanssa ja lasin punaviiniä, niin mikä ettei. Siinä menis kyllä poikki, että mun peliä ei pistetä poikki ja mä en sitä söis. ...tai no jos se on jo poikki ja sen jälkee tarjotaan uskomaton summa rahaa jos syö sen...

Ja onko siinä b-rappuun ottamisessa nyt joku niin kauheeta? Tuleehan sieltä uloskin tavaraa. Ei se nyt varmaa kivaa olis heteromiehelle, mut mitäs sitte ku on fyffee riittävästi? Enemmän sitä joutuis miettii, että lykkääkö oman pelin sinne toisen b-rappuun.

Pecunia non olet.

Summia saa ruveta laittaa mun tilille. Sit ku tulee riittävän suuri summa, niin katotaa mitä maksaja haluaa.

oman mutsin kanssa
puuhastelusta?

"If the mother goes to bed with you, would you run and tell Geraldo? If the mother bears your children without tears, without the usual cost of labor... Would you call them freaks?"
:D

#31 • • :D
hitsi.
siis miten tuon kakkoseen ottaminen on niin vaikeeta? :)
enmä tajua. jos siitä vielä rahaa sais - oij luksus.

tarpeeksi isosta summasta voisi tehdä monia asioita. ei kaikkea
ehkä kuitenkaan. ei sitä osaa arvata miten ihmisluonto reagoi vaikka
10miljoonaan euroon, silmien edessä.
#32 • • Sirius Guest
Totta he...tissä antaisin peppua vaikka kymppitonnista! Sillä sais monen monet asuntolainan lyhennykset hoidettua ja voishan sitä pitää imartelevanakin jos joku on valmis maksamaan moisen summan kahisevaa meitsin pebasta! Ja joo, olen hetero!
Ihme juttu muuten miten yleiseltä tuntuu että äijät haluaa mimmeiltä peppupanoa, mutta eivät "mistään hinnasta" halua, että omaan rektumiin tungetaan mitään, oli sit orgaanista tai ei!

Mut joo, hirveen vaikee kysymys.. Toisten ihmisten vahingoittamiseen liittyvään touhuun en vois kuvitella suostuvani ja muutenkin tommoset eettisesti arvelluttavat hommat, kuten mitä Tres mainitsi. Ja kyl täytyy myöntää että Fear Factorissa on toisinaan semmosia syömistehtäviä että vois jäädä multa tekemättä, sanokaa mua tytöks..
#33 • • khatt Guest

Vaan miksei kysymys ole "kuolema tai snu-snu". Eli mitä et suostuisi tekemään säilyttääksesi henkeäsi.

Sitten valitset kuoleman ja käsky kuuluu "Kuolema snu-snu:n kautta!"
(wanha)

Mutta oikeasti b-rappuun ottaminen tuntuu olevan miehille joku arka aihe, vähän kuin oma persaukko olis pyhä tai jotain. Tosipaikan tullen moni ottais mieluummin b-rappuun kuin tekisi jotain [insert vielä inhottavampi asia tähän].
#34 • • Cloud Guest
Jeps.. Siis kyllä rahalla tekee vaikka mitä ja musta toi bulk aka electro sanoi sen hyvin.. Tosin itse ostaisin Viperin jossa lukisi.. Tämä Hoockeri on vain sinulle liian kallis :D . Mutta on jotain asioita kuten esim se insesti jossa tulee vastaan vaan niin suuri kuvotus että sitä rupeaa voimaan täysin pahoin ja menee aivan lukkoon.. Tuleeko raha siihenkin vastaan ja negatoi tämän kuvotuksen.. En osaa sanoa siitä mitään koska en ole kokenut vastaavan laista tapahtumaa.

Tuosta B-2 rapusta voin sanoa ettei ole sen enempää kokemusta, mutta kuten eräät muut ovat jo sanoneet niin miehethän jatkuvasti kinuavat päästä naisen rectumiin käsiksi.. Hitot jos naiset siitä selviävät niin mikseivät miehetkin... Ja jos naiset siitä selviävät mentaalisesti täysi järkisinä niin mikseivät miehetkin.. Ja jos sitä itse kokeilee.. siis käyntiä siellä niin no.. onhan se tasa-arvoista päästää esim se nainen kokeilemaan sinua :eek: .. No jaa ehkä vielä joskus joku himoitsee tarpeeksi minun neitseellistä takamustani ja maksaa siitä vielä käyvän hinnan niin mikä ettei.. Raha kelpaa aina.
#35 • • vaavu Guest

miehethän jatkuvasti kinuavat päästä naisen rectumiin käsiksi.. Hitot jos naiset siitä selviävät niin mikseivät miehetkin... Ja jos naiset siitä selviävät mentaalisesti täysi järkisinä niin mikseivät miehetkin..

Ja jotkut naiset vielä nauttivat sinne kakkoseen laittamisesta! Ihan sairasta! :crybaby:

Voisi jokunen mies jopa yllättyä siitä kuinka hyvältä se kakkoseen laittaminen voikaan tuntua. Eivät ne homot fysiologialtaan mitään poikkeavia ole.
#36 • • A-E Guest
Rahan ahneena kusipäänä mä teen ihan mitä vaan, jos hinnasta sovitaan. Se on sitten eri juttu löytyykö sitä oikeeta hintaa.
#37 • • ipe Guest

Rahan ahneena kusipäänä mä teen ihan mitä vaan, jos hinnasta sovitaan. Se on sitten eri juttu löytyykö sitä oikeeta hintaa.

Melkeinpä näin minäkin. Rajan vedän kyllä ihmisten ja eläinten tahalliseen vahingoittamiseen.
#38 • • akir0 Guest

Millä tavalla ruumiiden syöminen on epäeettistä? Jos jätät kaikki terveysseikat sivuun ja yrität unohtaa sen että tuo asia on meidän kulttuurissamme kielletty niin jääkö jäljelle mitään oikeasti perusteltavaa eettistä syytä olla syömättä ruumiita?

Ehkä ilmaisin itseni väärin. Ainakin itseni on kasvatattu kunnioittamaan kuolleita, joten ajatuskin tuntuu hyvin vastenmieliseltä.

@vaavu - ei saa sanoa, että joku nainen tykkää kakkoseen ottamisesta, siinähän menis koko hommasta maku :P
#39 • • Peter Skogberg Guest
En 'sekoaisi' mistään hinnasta kehenkään:

1. Sukulaiseen. En edes halua ajatella asiaa...

2. Yli 60-vuotiaaseen. Paitsdi sitten neljänkymmenen vuoden päästä, jollei kaveri ole jo sanonut käyttösopimusta irti :) .

3. Toiseen mieheen. En ole homofoobikko, hyväksyn heidät täysin, mutta mielestäni heidän yhdyntätapansa on hieman... Likainen...? Luonnonvastainen...?

4. Eläimeen.

En myöskään pettäisi ketään.

En tappaisi ketään, terroristit, murhaajat, raiskaajat, äärioikeisto ja äärivasemmistolaiset, pedofiilit ja muut joita tappaisi ihan huvikseen :D tietenkin luetaan pois.

En kieltäisi uskonnollista vakaumusta, ainakaan mistään rahasummasta. Jos kidutettaisiin tarpeeksi kauan, niin kai sitä olisi pakko.

En jättäisi lukiota kesken, lopullisesti... Tai no, kyllä jättäisinkin.
#40 • • Funkatronik Guest

En 'sekoaisi' mistään hinnasta kehenkään:

1. Sukulaiseen. En edes halua ajatella asiaa...

Tuo ei edes ole mikään tahdonalainen asia. Eläimillä on vaisto joka sanoo että sukulaisiin ei saa yhtyä koska sisäsiittoisuus on pahasta. Poikkeuksia toki on, mutta tuo on niitä harvoja asioita ihmisten yhteiskunnassa joka ei ole kulttuurin tuote vaan ihan biologinen pakko.