Mitä et tekisi mistään hinnasta?

86 posts, 5 pages, 14,707 views

#61 • • Quu Guest

Mitäs olisi ihmiset valmiit leikkaamaan itsestään pois vaikkapa 4.7 miljardin euron tähden?

Tuolla hinnalla repisin irti jo melkein mitä tahansa. Esim vasemman käden?
#62 • • Taedium Guest

ei, mut pimpansaanti vaikeutuisi varmaan oleellisesti, jos yleisesti luultaisiin homoksi.

Mitenniin? Esmes viime helmi-maaliskuussa ku olin Hollannissa niin siellä ilotytöt halusi mun rahoja. Sit ku ei ne usko ku sanoo, että "kiitos, mutta ei kiitos" ni sitten sanoin, että "en haluu poskihoitoo, ku mä itte mieluummin imeskelen kalua" ja kuvittelin, että sitte lopettaa sen huutelun, ni ei ku innostu kahta kauheemmin.
#63 • • ville Guest
Ihme homofobista jengiä täällä ... liekö egonpönkitys menossa tai jotain...

Vähän kyllä vaikkaan, että aika suuri osa äijistä ottaisi lastit suuhun jo muutamilla kymmenillä tonneilla ja danielkin varmasti _huomattavasti_ alemmalla summalla kuin 5 miljoonaa euroa.

Tossa rectumiin ottamisessa varmaan kävisi niin, että muutaman kerran jälkeen porukka vaan alkaisi nauttia siitä ja ennenpitkää sitä persettä tulisi varmaan jaeltua mukaville henkilöille jo ilmaiseksi :rolleyes:

Ihmissyönnistä sen verran, että mä maistaisin vaikka ilmaiseksi. Oon monta kertaa miettinyt että perseestä saisi varmaan todella hyvän paistin.
#64 • • elok Guest

Ihmissyönnistä sen verran, että mä maistaisin vaikka ilmaiseksi. Oon monta kertaa miettinyt että perseestä saisi varmaan todella hyvän paistin.

Sama täällä!

Siis söisin vaikka ilmaseks ja oon kelaillu et miltähän se maistuu. Tornihuhut väittävät että kanalta.. Tiedä sitten.
#65 • • Tres Guest

Sama täällä!

Siis söisin vaikka ilmaseks ja oon kelaillu et miltähän se maistuu. Tornihuhut väittävät että kanalta.. Tiedä sitten.

Mä taas oon kuullu että possulta :confused:
Pitäis ehkä kokeilla.

Sitäpaitsi kaikki liha mikä ei maistu juuri
miltään maistuu: kanalta :scared:
#66 • • Tapi T Guest
Haloo kaverit, ei se sperma nyt niin vaarallista ole. Ainakin minä ottaisin huomattavan paljon mielummin lastit suuhuni kuin avaisin oven B-rappuun. Mikäli kiinnostuksenne heräsi, niin ottakaa yhteyttä privalla. Erikoistarjous vain tämän viikon, hinnat alkaen 10 000e!!!!!!!!

Tähän väliin viikon vitsi, jonka sain naispuoliselta esimieheltäni:

Q: Mitä eroa on rakkaudella, tosi rakkaudella ja teeskentelyllä?

A: Sylkeminen, nielaisu ja kurlaus.

Niin juuri. Esim. ihmisen reidestä tehdyt confit voisi olla jees. :D
#67 • • Funkatronik Guest

Mä taas oon kuullu että possulta :confused:
Pitäis ehkä kokeilla.

Possulta varmaankin, onhan possu hyvin lähellä ihmistä. Samoja elimiä käytetään ja Supo käyttää possuja ballistiikkatesteissä, liha kun on niin lähellä ihmistä että tulokset ovat vertailukelposia.
#68 • • Taedium Guest

Pitäis ehkä kokeilla.

Elimenluovutustestamentin oon jo tehny, ku kuoleman jälkee en kaipaa niitä enää. Mä voin ilmoittautua vapaaehtoseks syötäväks sit ku mä kuolen.

Sit ku on henki pois, ni mun ruholle saa tehdä mitä huvittaa, ei paljo kiinnosta sen jälkeen.

Kaikki vaa mikä kierrätyksee kelpaa, ni jakoon vaa ja loput rogeen.
#69 • • espoo_rumpshaker Guest
trepanation. I think I'll save that for my retirement.
#70 • • akir0 Guest

Haloo kaverit, ei se sperma nyt niin vaarallista ole. Ainakin minä ottaisin huomattavan paljon mielummin lastit suuhuni kuin avaisin oven B-rappuun. Mikäli kiinnostuksenne heräsi, niin ottakaa yhteyttä privalla. Erikoistarjous vain tämän viikon, hinnat alkaen 10 000e!!!!!!!!

Jätkä polkee täällä hintoja. RIKKURI!
#71 • • -orion- Guest
No jopas on seksuaalispainotteista tämä keskustelu.
Tämähän on kuitenkin helppoa:

Asia mitä en tekisi mistään hinnasta --
Viettäisi loppuelämääni yksin, vailla mitään ihmiskontakteja.
#72 • • Tapsa Guest

..Kyllä antaisit jos joku pienmunanen
suht siistin ulkomuodon omaava IT-nörtti
tulee 5milj euron kanssa kinuamaan sulta pyllyä..

Pyllyä en antais .

..Asia mitä en tekisi mistään hinnasta --
Viettäisi loppuelämääni yksin, vailla mitään ihmiskontakteja..

Samoin !
#73 • • dixoff Guest

Tuo ei edes ole mikään tahdonalainen asia. Eläimillä on vaisto joka sanoo että sukulaisiin ei saa yhtyä koska sisäsiittoisuus on pahasta.

Aha. Suomen muutamakymmentätuhatta valkohäntäpeuraa eivät taida sitä tietää. Niistä kun suurin osa on peräisin n. puolen tusinan yksilön laumasta, joka pääsi yhden herra isoherran yksityismailta karkuun joskus sata vuotta sitten. Ovat siis kaikki toisilleen sukua, ja jotta nykyiseen määrään on päästy, ovat kyllä siskot ja serkut saaneet siinä prosessissa kyytiä jossain vaiheessa.
#74 • • Digital Beat Guest
söisi omaa päätäni, siihen voisi vaikka tukehtua :laugh:
#75 • • Quu Guest

trepanation. I think I'll save that for my retirement.

Itseasiassa nykyisillä työkaluilla ja know-howlla tuo ei ole enään niin vaarallinen toiminpide. Muistaakseni pari viikkoa sitten katselin jotain hömppäohjelmaa, jossa joku randomjenkki oli päässyt eroon pahasta migreenistään juuri kalloporauksella.
#76 • • Taedium Guest

Itseasiassa nykyisillä työkaluilla ja know-howlla tuo ei ole enään niin vaarallinen toiminpide.

Yks vanhimmista operaatioista. Luolamiehiltä löydetty kallonporausta, joka on jopa parantunut se luu.

Ja kyllähän jopa Brittitädit suosittelee niitä DIY-trepanaatioita, joita löytää netistä. :D

(For espoo_pyllynvatkaaja:
One of the oldest operations. They found signs of trepanation from cavemen. Even the skull was healed so some of the operations had to be succesfull.

And brittish ladys recommend DIY-trepanations one can find from the internet. :D)

(I like one-passive... so funny way to speak.)
#77 • • Ana-- Guest
Hui. Mä en usko et tähän voi kvalifioida mitään "lopun elämää"-juttuja, esim.
en mäkään nyt oikein keksi hintaa sille mistä hinnasta suostuisin elämään
loppuelämäni täysin ilman mitään maallista omaisuutta. Löydätkö sinä?
#78 • • Wayne G Guest

Haloo kaverit, ei se sperma nyt niin vaarallista ole. Ainakin minä ottaisin huomattavan paljon mielummin lastit suuhuni kuin avaisin oven B-rappuun.

Sähän ootki kulinaristi.... :laugh: :laugh: :laugh:
#79 • • hiski Guest
en tappais ketään. muutenki fyysinen väkivalta sucks ass. muuten melkein kaikelle voisin hinnan keksiä... =)
#80 • • khatt Guest

Oon monta kertaa miettinyt että perseestä saisi varmaan todella hyvän paistin.

Koska kukaan ei vielä tarttunut sanaleikkiin niin....

"Tämänpäiväinen paisti on ihan perseestä!"

helpotti. :scared: