Vaan miksei kysymys ole "kuolema tai snu-snu". Eli mitä et suostuisi tekemään säilyttääksesi henkeäsi.
Siinä kohdassa itsellä menis säilyminen prioriteetti ykköseksi, yhdellä poikkeuksella. Jos mä oon tapahtuman jälkeen kasvis, mutta hengissä, niin mieluummin kuollu.
Vai moniko olis valmis keskusteleen hinnasta
vaikka lemmikkimustin
Hm... Riippuu tietty jos saa käyttää jotain suojausta. Ja rahasumma riittävän iso. Eihän se hyvä sille Mustille ole, kun ei se sitä ymmärrä mitä on tapahtumassa, mutta jos summa on esmes sellanen, että mun ei tarvii enää ikinä funtsia rahasta muuta ku mihin sen kaiken tunkee ja kortsua saa käyttää, niin kyllähän sitä...
Ilman sitä joutuisi oikeasti miettimään pidempään, inhottaa se sen verran kummiskin.
Ihmistä voisin syödä. Tai riippuu miten se on valmistettu. Sopivan kastikkeen kanssa ja lasin punaviiniä, niin mikä ettei. Siinä menis kyllä poikki, että mun peliä ei pistetä poikki ja mä en sitä söis. ...tai no jos se on jo poikki ja sen jälkee tarjotaan uskomaton summa rahaa jos syö sen...
Ja onko siinä b-rappuun ottamisessa nyt joku niin kauheeta? Tuleehan sieltä uloskin tavaraa. Ei se nyt varmaa kivaa olis heteromiehelle, mut mitäs sitte ku on fyffee riittävästi? Enemmän sitä joutuis miettii, että lykkääkö oman pelin sinne toisen b-rappuun.
Pecunia non olet.
Summia saa ruveta laittaa mun tilille. Sit ku tulee riittävän suuri summa, niin katotaa mitä maksaja haluaa.
oman mutsin kanssa
puuhastelusta?
"If the mother goes to bed with you, would you run and tell Geraldo? If the mother bears your children without tears, without the usual cost of labor... Would you call them freaks?"