41 posts, 3 pages, 10,425 views
mutta joo, aikoinaan biiseissä oli pakko olla joku 3/5/7 tahdin kiertoarpeggio.
hyviä aikoja nuo.
triolimeininki jammaa nelijakoisen potenssiin 8. jostain syystä se rytmilajina toimii vaan hullun hyvin. itselle isoin kolahdus ko tyylistä on ehdottomasti speicher 2:lta löytyvä m.mayerin love is stronger than pride. iätön viisu. muutenkin tosiaan tuo kompakt-porukka on tuottanut ison määrän todella hyvää settiä.
j
sepistö: omistat harvinaisen misspressin tms :)
kannattaa pitää hyvänä ja myydä se sitte ebayssa tonnilla.
;)
hmm... joku muusikon retale tietenkin ottaa herneen nenäänsä. puhutaanko siis kolmen tahdin kierroissa menevästä musiikista, vaiko trioli-rytmillä menevistä? : )
hmm... joku muusikon retale tietenkin ottaa herneen nenäänsä. puhutaanko siis kolmen tahdin kierroissa menevästä musiikista, vaiko trioli-rytmillä menevistä? : )
hmm... joku muusikon retale tietenkin ottaa herneen nenäänsä. puhutaanko siis kolmen tahdin kierroissa menevästä musiikista, vaiko trioli-rytmillä menevistä? : )
Tämä jäi mullekin epäselväksi mutta...
Juuri eilen orkesteriharj. jälkeen mietin, että miten rajoittunutta konemusassa on eri tahtilajien käyttö.
Ensimmäinen on psykeä, toinen HCta, kolmas mitä lie :)
Ensimmäinen on psykeä, toinen HCta, kolmas mitä lie :)
Herran itsensä sanoin "this is fucking punk rock!"
Mutta en silti oikein tajua tätä 3/3 eroa 4/4:stä, ehkä pitäis käydä kirjastossa hakemassa joku musiikin teorian perusteos ja lukaista vähän :)