oiskohan biisi tossa kolmantena tuttu ;)
Onnea, olet urasi huipulla! Tuolla sivulla oli vierailtu jo 41 kertaa, varmasti _vähintään_ yhtä paljon kuulijoita on ollut ko. radio showlla :eek: :eek:
Joko albumia on myyty kymmeniä???
274 posts, 14 pages, 28,528 views
Tämän topikin sisältö ei vielä kelpaa sulkemisen perusteeksi.
Vielä...
Mutta, kaikkihan kyllä jo arvaa sen että mihin tää topic lopulta menee... :scared:
Mutta, toivotaan ettei menis siihen pisteeseen että todellakin Modet huomiois tilanteen ja sulkis tän.
Ennaltaehkäisevänä toimena tietenkin voisi harkita... ;) ;)
Näin ne ajat ja mielipiteet muuttuvat.
Ei o ärsyttäny mua hetkeekään.
Eikä mua paska läppä haittaa, sitähän tää freestyle on tulvillaan... mut se et sitä paskaa läppää väännetään väkisin jonkun yksittäisen jäsenen kustannuksella ottaa kyllä sitäkin enemmän päähän.
Mee nyt oikeesti jo pois täältä, myy intternetti naapurin mummolle ja lähde takas kalaan! :scared:
mees ny ite siitä silmiäs pyörittelemästä ja hanki elämä ;)
tämähän alkaa mennä hauskaksi. :)
Mitäs tässä vielä keksis, hmm, odotas juu, hieman itsepromoa, eli Milla Magian uus levy ;)
http://www.towerrecords.com/product.aspx?pfid=CDB0463930032
taas sitten silmiä pyöritellään että voi voi :laugh:
Digital Beat brings some different and fresh into electronic scene with all new, original and interesting tracks.
Onnea, olet urasi huipulla! Tuolla sivulla oli vierailtu jo 41 kertaa, varmasti _vähintään_ yhtä paljon kuulijoita on ollut ko. radio showlla :eek: :eek:
Joko albumia on myyty kymmeniä???
Ei o ärsyttäny mua hetkeekään.
Eikä mua paska läppä haittaa, sitähän tää freestyle on tulvillaan... mut se et sitä paskaa läppää väännetään väkisin jonkun yksittäisen jäsenen kustannuksella ottaa kyllä sitäkin enemmän päähän.
Kukaan ei pidä susta, koiraski häpee sua... tee itselles palvelus ja ammu ittes, maailma ois paljo parempi paikka ilman sua...
Jeesuski anto ristiinnaulita itsensä vaan sen takii et maailma pelastuu....auta ittees ja meitä muita tekemällä sama juttu, jos apua kaipaat niin hauku metrohousuisia moottoripyöräilijöitä....eiköhän ne hoida homman loppuun!!
Mä oon itseasiassa aina miettiny ketä noi Additional Informationit
kirjoittaa noihin levyihin. Otetaanpa esimerkki:
Mutta onhan sanonta, se joka parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa mutta jotain rajaa täälläki sentään vaikka onki freestyle, niinku nuo homokääpiöjutut.
Mutta onhan sanonta, se joka parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa mutta jotain rajaa täälläki sentään vaikka onki freestyle, niinku nuo homokääpiöjutut.
Älä solvaa sitä vaikka se onkin erilainen :( Yritä ymmärtää, ettei kaikki
ihmiset on samannäkösiä tai samanlaisia, mut ne on silti saman arvoisia!
Myös rasvatut homokääpiöt.
.. jos herra Beat käyttäisi yhtäpaljon aikaa itse musiikintekemiseen ku p*skanjauhamiseen täällä saattais sitä oikeaa menestystä jopa tulla.. siis ihan aikuisten oikeaa! :angry:
.. toivottavasti tämä show saadaan päätökseen ennenku tämä forumi on täynnä pelkästään db:n viestejä kuten herran faniforumikin. :right:
mun 10 penniä oli siinä, älä vastaa. en lue.