Perustele toki, että miksi näin?
Jussille myös.
Jussihan väitti, että kirjoittamalla viestejä platinumille henkilöstä tulisi jostain kumman syystä julkisuuden henkilö. Perusteluna oli, että platinum on julkinen foorumi.
Minusta pelkkä satunnainen kirjoittelu julkiselle foorumille ei todellakaan tee ihmisestä julkkista, siihen vaaditaan muutakin medianäkyvyyttä kuin pahainen keskustelupalsta.
Tai ehkä minä vain ymmärrän julkkisen eri tavalla kuin te. Jos koette olevanne julkkiksia kun tänne kirjoitatte, olkaa ihan rauhassa. Mutta tuskin teistäkään kovin kivalta tuntuu jos freestyleen alkaa ilmaantua ketjuja joissa aika selkeästi vittuillaan teille vaikkakin hieman kiertäen ja kaartaen.
Sitä paitsi, mitä Jareasta tiedän, hänen on aika helvetin vaikea lukea tätä ketjua ja ymmärtää mitä tässä sanotaan, mimmi kun ei ilmeisesti suomea kovin paljoa osaa.
Mutta moderoikaa ihan miten teitä huvittaa, tällaiset ketjut vaan nykäyttävät plattaria koko ajan huonompaan, typerämpään ja lapsellisempaan suuntaan, sellaiseen mihin minä en halua plattarin ajautuvan. Enkä koe olevani yksin tämän huolen kanssa. Tiedän toki, ettei freestyleä yleensä moderoida, mutta kyllä joku vitun roti pitää olla tälläkin alueella.
Tätä voidaan sitten jatkaa privassa jos pojilla on jotain tärkeää sanottavaa sanomatta, turha tätä ketjua on aina nostaa ylös.
Minulla ei enää ole mitään lisättävää ko. aiheeseen.