nohnoh, eiköhän toi juttu oo jo loppuun käsitelty!
Ei välttämättä kaikkien osalta. Kuten voinemme arvailla. ;)
vaikka luule että "diva on paras"-läppiä tulee lisää eräältä taholta
Noh hienoa, että olen saanut inspiraation liikkeelle ja olla sen lähtökohtana jälleen kerran. Eipä se ole ensimmäinen kerta. :excellent:
Muistakaa mua sitten parilla oluella... :D
Tuo UNDERGROUND teemana on hieman kiinnostava??? Mitäköhän se tarkoittaa.. kun mielestäni olette kuitenkin Lahdessa MAINSTREAMiä. Olisihan se hullua, että teille ei asiakkaat kelpaisi ja olisitte niin UG, kuin mahdollista. :scared:
Toisaalta, jos haluatte olla todella IN olisi teidän soitettava jotain elecktroclash, neon techno acid drops, punkhouse, jne. jne. JA kaivaa ne wanhat 80-luvun lippikset komeroistanne (siis ne wanhat rekkamies lippikset) ja leikata hiukset sillai "eritasoon"... Noi on TODELLA kovaa tavaraa tuolla isossa maailmassa ja on tulossa luultavastikkin myös Suomeen. :excellent:
Tuolla isossa maailmassa EI enää soiteta niinkään pikkuclubeilla tuota HardHousea, HardTrancea tai Trancea.. vaan ihme ja kumma TUOLLAISISSA DIVAN kokosissa ja tyylisissä paikossa. Siellä ne teinit (18-20 vuotiaat) puottelee menemään tiukka ilme naamalla (hieman terästetty muilla tuotteilla...). Tai sitten isoilla FESTAREILLA, joilla keski-ikä on varmaankin juuri ja juuri tuon 18-vuotta, koska kyseisille Festareille ei ole ikärajaa ja nuorimpien ollessa 14-15!!!!!
JA ilmainen TIPPI:
Jos haluatte olla IN tanssiessanne HardHousea, HardTrancea... niin tanssi tyyli on muuttunut jonkin verran siitä haara-asento loikinnasta/tamppauksesta, jossa vuoron perään käännellään kämmeniä näkyviin.
Kuka muistaa ajat joilloin Raveissa ja Lahdessakin Club16:sta tanssittiin sitä intiaanien "sadetanssia" muistuttavalla tyylillä pikkuhypyillä jne. jne. Noh nyt sitten ne vetää hieman samalla tyylillä tuolla maailmalla, mutta pienillä muutoksilla. Tanssi tyyli on lähempänä tuota Itärajan takaista ripaskaa ja telemark hiihtoa... siis kyyryssä toinen jalka eteen, kun samalla aikaan paino toisella jalalla. Vastakkainen käsi sitten eteen jalan tahdissa ja sitten vaihto toisin päin. Ja todella fyysinen tanssi tyyli ja meneekin mun mielestä tuonne aerobicin puolelle. :excellent:
Ja tuo on tosi!!! Olin tuossa eräässä tapahtumassa, missä oli eri tyylisiä DJ:tä (breaks, proge, hardhouse).. ja, kun tuo hardhouse dj alkoi tykittämään niin mun suu loksahti auki. Noin puolet klubista veti rivissä ripaska askelia ja joutu vetäytyy tanssilattialta, kun tuntui et oli hieman ulkona kuvioista (..kun puottelin menee sillä haaraloikinnalla.). :panic:
Noh, eipä silti ei tuo Hardhouse ja sun muut ole oikein mun juttuja, mutta kun paikanpäällä olin kavereiden kanssa niin piti yrittää olla niinku messissä. :cool:
Tuo R&B on kova juttu nyt... ei niinkään tuo MTV osasto vaan siellä pinnan alla on paljon muuta ja laadukkaampaa. Tämän takia juuri tykkään esimerkiksi Divasta ja muista paikoista, koska niiden kävijät ei ole niinkään "ahdasmielisiä" ja luusereita kuin eräihin bileisiin näyttää pesiytyvän. Teidän pitäisi olla hieman suvaitsevampia muitakohtaan ja eikä niinkään ajaa sitä omaa musiikillista asiaanne (..eritoten Diffas). Tuolla asenteella ja tyylillä tulet jäämää DJ urallasi siihen kuvaajan rooliin. :eek:
Jos sama ihminen tykkää käydä Divassa ja teidän bileissä niin, kuinka voi olla mahdollista, että toisessa se on tervetullut ja toiseen se on vain joku turisti... MUT kyllä sen rahat kelpaa kuitenkin pääsylippuun!!! Ainiin Diffas mites nyt, kun tuo Eliot Ness on seuraavassa Impulsessa??? ;)
Ja Tomppa jatka samaa rataa ja pidetään kiinni sovituista asioista... ;)
niin koittaa aika jolloin nykyinen musiikki on wanhaa ja eikä niinkään kiinnostavaa... onhan tätä jo kestänyt todella kauan ja on vuoro tulla muiden tyylien. Toisinsanoen Tompan (Impulse) sanoja lainaen:
Aika menee eteenpäin ja ajat muuttuu... Ihmiset päättää mitä kannattaa jaloillaan ja maksamalla pääsylippunsa!!! :cool:
ps. Pitäsköhän sun Diffas vaihtaa se pressi lookki hieman katu-uskottavampaan lookkiin, kun yrität olla niin clubittaja. Mun mielestä sä meet täydestä juuri tuolla DIVASSA, Jackloppessa, Nightissa, jne. jne. sen pleiserin kanssa. Ja on ikävää, että sun tyylinenkin ihminen arvostelee ihmisiä ihan avoimesti (arvostellen Divan kävijöitä), kun et itsekään ole sen kummoisempi. :laugh:
.. eikä tarkoitukseni ollu dissailla ketään vaan kerroin oman mielipiteen asioista. :)
'peace'