IMPULSE UNDERGROUND - Friday 27.02.2004 - LAHTI

22 posts, 2 pages, 2,796 views

#1 • • impulse Guest
Friday 27.02.2004 - Cumulus Nightlife - Lahti

IMPULSE UNDERGROUND

ug_a.jpg

Presenting future dance music for dj generation.

:: Main information

Date : Friday 27.02.2004
Venue : Cumulus Nightlife Lahti
Address : Vapaudenkatu 24 - Lahti - Finland
Doors : 22:00-04:00
Age limit : 18 years
Tickets : 5 e

:: Artist line-up

ELIOT NESS 3 deck set - beatbox - Helsinki
DJ TAB Illusions - Hallmark - Helsinki
FRIIK Playing back to back with Triton - Säde - Helsinki
TRITON Playing back to back with Friik - Säde - Helsinki
JUSSI S Alliance - Turku

:: Artist information

More information about Eliot Ness check:
- http://www.djeliotness.com

More information about Tab check:
- http://www.hallmark.ms

More information about JussiS check:
- http://www.jussis.com

:: Timetable

22:00 JussiS
23:00 Dj Tab
00:30 Eliot Ness
02:00 Friik & Triton b2b
03:40 end

:: Other information

Dj specials : Eliot Ness playing with 3 turntables
Dj specials : Säde deejays playing back to back set

Technic : Extended technical solutions by Alpha Audio - Helsinki
Decorations : Decorations by Dust Decorations / Saco & Impulse crew
Visuals : Videoscreen control by Vinha

Web : http://www.impulse-crew.org
Email : [email protected]

ug_b.jpg

:: Welcome!
#2 • • TemeZ Guest
jees, ja tästä jatketaan, toivottavasti samaan tahtiin kuin aina ennenkin! :cool:
#3 • • RandomPLAY Guest
Täytyy sanoa, että aika tyylikäs flyeri.. mutta hieman mietityttää, että mikä osa on sitä UNDERGROUNDia tässä.. vai onko tämä niin ku metro aseman decot tällä kerralla??? :eek:

...tai sitten se on vain läppä Lahden clubi piireistä. :hearts:

>>>... kappas Eliot Ness jälleen Lahdessa DIVAn jälkeen. Tuo Nessin 3 deckin soittaminen ois kyllä pakko nähä!!! (vai onko niin ku 2 vinyyliä ja CD = 3 decks??? ) :excellent:
#4 • • TemeZ Guest

Täytyy sanoa, että aika tyylikäs flyeri.. mutta hieman mietityttää, että mikä osa on sitä UNDERGROUNDia tässä.. vai onko tämä niin ku metro aseman decot tällä kerralla??? :eek:

...tai sitten se on vain läppä Lahden clubi piireistä. :hearts:

>>>... kappas Eliot Ness jälleen Lahdessa DIVAn jälkeen. Tuo Nessin 3 deckin soittaminen ois kyllä pakko nähä!!! (vai onko niin ku 2 vinyyliä ja CD = 3 decks??? ) :excellent:

eiköhän se underground tossa bileen nimen perässä oo tommonen teema niinkuin muutkin (esim trance) .. se ei viittaa nuuttiin ;)
#6 • • TemeZ Guest

se ei viittaa nuuttiin

Mun mielestä se viittaa DIVAAN?!?! :eek:

nohnoh, eiköhän toi juttu oo jo loppuun käsitelty! :cool:
:D

#7 • • :D

nohnoh, eiköhän toi juttu oo jo loppuun käsitelty!

Ei välttämättä kaikkien osalta. Kuten voinemme arvailla. ;)

vaikka luule että "diva on paras"-läppiä tulee lisää eräältä taholta
#8 • • RandomPLAY Guest

nohnoh, eiköhän toi juttu oo jo loppuun käsitelty!

Ei välttämättä kaikkien osalta. Kuten voinemme arvailla. ;)

vaikka luule että "diva on paras"-läppiä tulee lisää eräältä taholta

Noh hienoa, että olen saanut inspiraation liikkeelle ja olla sen lähtökohtana jälleen kerran. Eipä se ole ensimmäinen kerta. :excellent:

Muistakaa mua sitten parilla oluella... :D

Tuo UNDERGROUND teemana on hieman kiinnostava??? Mitäköhän se tarkoittaa.. kun mielestäni olette kuitenkin Lahdessa MAINSTREAMiä. Olisihan se hullua, että teille ei asiakkaat kelpaisi ja olisitte niin UG, kuin mahdollista. :scared:

Toisaalta, jos haluatte olla todella IN olisi teidän soitettava jotain elecktroclash, neon techno acid drops, punkhouse, jne. jne. JA kaivaa ne wanhat 80-luvun lippikset komeroistanne (siis ne wanhat rekkamies lippikset) ja leikata hiukset sillai "eritasoon"... Noi on TODELLA kovaa tavaraa tuolla isossa maailmassa ja on tulossa luultavastikkin myös Suomeen. :excellent:

Tuolla isossa maailmassa EI enää soiteta niinkään pikkuclubeilla tuota HardHousea, HardTrancea tai Trancea.. vaan ihme ja kumma TUOLLAISISSA DIVAN kokosissa ja tyylisissä paikossa. Siellä ne teinit (18-20 vuotiaat) puottelee menemään tiukka ilme naamalla (hieman terästetty muilla tuotteilla...). Tai sitten isoilla FESTAREILLA, joilla keski-ikä on varmaankin juuri ja juuri tuon 18-vuotta, koska kyseisille Festareille ei ole ikärajaa ja nuorimpien ollessa 14-15!!!!!

JA ilmainen TIPPI:
Jos haluatte olla IN tanssiessanne HardHousea, HardTrancea... niin tanssi tyyli on muuttunut jonkin verran siitä haara-asento loikinnasta/tamppauksesta, jossa vuoron perään käännellään kämmeniä näkyviin.

Kuka muistaa ajat joilloin Raveissa ja Lahdessakin Club16:sta tanssittiin sitä intiaanien "sadetanssia" muistuttavalla tyylillä pikkuhypyillä jne. jne. Noh nyt sitten ne vetää hieman samalla tyylillä tuolla maailmalla, mutta pienillä muutoksilla. Tanssi tyyli on lähempänä tuota Itärajan takaista ripaskaa ja telemark hiihtoa... siis kyyryssä toinen jalka eteen, kun samalla aikaan paino toisella jalalla. Vastakkainen käsi sitten eteen jalan tahdissa ja sitten vaihto toisin päin. Ja todella fyysinen tanssi tyyli ja meneekin mun mielestä tuonne aerobicin puolelle. :excellent:

Ja tuo on tosi!!! Olin tuossa eräässä tapahtumassa, missä oli eri tyylisiä DJ:tä (breaks, proge, hardhouse).. ja, kun tuo hardhouse dj alkoi tykittämään niin mun suu loksahti auki. Noin puolet klubista veti rivissä ripaska askelia ja joutu vetäytyy tanssilattialta, kun tuntui et oli hieman ulkona kuvioista (..kun puottelin menee sillä haaraloikinnalla.). :panic:

Noh, eipä silti ei tuo Hardhouse ja sun muut ole oikein mun juttuja, mutta kun paikanpäällä olin kavereiden kanssa niin piti yrittää olla niinku messissä. :cool:

Tuo R&B on kova juttu nyt... ei niinkään tuo MTV osasto vaan siellä pinnan alla on paljon muuta ja laadukkaampaa. Tämän takia juuri tykkään esimerkiksi Divasta ja muista paikoista, koska niiden kävijät ei ole niinkään "ahdasmielisiä" ja luusereita kuin eräihin bileisiin näyttää pesiytyvän. Teidän pitäisi olla hieman suvaitsevampia muitakohtaan ja eikä niinkään ajaa sitä omaa musiikillista asiaanne (..eritoten Diffas). Tuolla asenteella ja tyylillä tulet jäämää DJ urallasi siihen kuvaajan rooliin. :eek:

Jos sama ihminen tykkää käydä Divassa ja teidän bileissä niin, kuinka voi olla mahdollista, että toisessa se on tervetullut ja toiseen se on vain joku turisti... MUT kyllä sen rahat kelpaa kuitenkin pääsylippuun!!! Ainiin Diffas mites nyt, kun tuo Eliot Ness on seuraavassa Impulsessa??? ;)

Ja Tomppa jatka samaa rataa ja pidetään kiinni sovituista asioista... ;)

niin koittaa aika jolloin nykyinen musiikki on wanhaa ja eikä niinkään kiinnostavaa... onhan tätä jo kestänyt todella kauan ja on vuoro tulla muiden tyylien. Toisinsanoen Tompan (Impulse) sanoja lainaen: Aika menee eteenpäin ja ajat muuttuu... Ihmiset päättää mitä kannattaa jaloillaan ja maksamalla pääsylippunsa!!! :cool:

ps. Pitäsköhän sun Diffas vaihtaa se pressi lookki hieman katu-uskottavampaan lookkiin, kun yrität olla niin clubittaja. Mun mielestä sä meet täydestä juuri tuolla DIVASSA, Jackloppessa, Nightissa, jne. jne. sen pleiserin kanssa. Ja on ikävää, että sun tyylinenkin ihminen arvostelee ihmisiä ihan avoimesti (arvostellen Divan kävijöitä), kun et itsekään ole sen kummoisempi. :laugh:

.. eikä tarkoitukseni ollu dissailla ketään vaan kerroin oman mielipiteen asioista. :)

'peace'
#9 • • TemeZ Guest
Ei konemusiikki suomessa ikinä ole ollut mainstreamia, ei ainakaan lahdessa niinkuin väitit, ja hyvä niin, toisinkuin R&B joka nyt kuitenkin on juuri sitä mainstream osastoa eikä sitä voi mitenkään verrata hh, trance yms. osastoon..

ja miten hitossa toi sun "tanssi opetus" liittyy impulsen bile topickiin?!? (ps. jos et oo huomannut niin eripuolilla maailmaa on aina ollut oma tyylinsä tanssia, eikä se tarkoita sitä että se tyyli pitäisi olla suomessa vallalla)

turistilla lähinnä on aina tarkoitettu sellaista täysin kännissä olevaa ördääjää joka riehuu ja örveltää menemään, ei se johdu vaatteista tai muusta johon yritit viitata

ja nyt siirrä noi tommoset kaikkeen muuhun liittyvät juttus sinne mihin ne siirrettiin jo eddie-topicistakin ->

ps. mä en vielkään tajua mitä sä ajat takaa noilla sun jutuilla? sä tunnuit aluks olevan niin tietoinen kaikesta ja edellisessä postauksessakin sanoit että toisessa bileessä sun mielestä ei suvaita jotain, sä et näytä suvaitsevan ketään ja tuntuu että uskot olevasi kaikessa oikeassa..
#10 • • RandomPLAY Guest
Annoin kommenttini tänne, koska täällä oli myös tuo aikaisempi postaukseni ja sinun kommenttisi... jotta asiayhteys edes jotenkin pysyisi. :)

Ei konemusiikki suomessa ikinä ole ollut mainstreamia, ei ainakaan lahdessa niinkuin väitit, ja hyvä niin, toisinkuin R&B joka nyt kuitenkin on juuri sitä mainstream osastoa eikä sitä voi mitenkään verrata hh, trance yms. osastoon..

Noh tuosta voidaan sanoa, että se on juuri sitä mainstremia mielestäni. Jos teilläkin on bileet jotka on "loppuunmyyty" niin voidaan jo puhua mainstreemista. Ja toisaalta teidän musiikki tyyli hardhouse, trance, yms. osasto on juuri sitä mihin ensimmäisenä törmää ja eri toteen tuolla nuoremmassa iässä (ei niinkään esim. breaks).

Mielestäni tuota R&B voidaan verrata ihan hyvin muihin koneella tehtyihin musiikkeihin. Asia on erikseen sitten, kun aletaan puhumaan akustisesta musiikista tai jousisoitin, lyömäsoittimista. Tehdäänhän noissa R&B:ssa ja RAP musiikissa suurin osa taustoista juuri koneita käyttäen.. totta kai on olemassa sitten "porukoita", jotka tekevät sitä musiikkia sitten noilla "alkuperäisillä" soittimilla.

ja miten hitossa toi sun "tanssi opetus" liittyy impulsen bile topickiin?!? (ps. jos et oo huomannut niin eripuolilla maailmaa on aina ollut oma tyylinsä tanssia, eikä se tarkoita sitä että se tyyli pitäisi olla suomessa vallalla)

Noh tuo oli sellainen ilmainen kerronta, että mitä tapahtuu muualla... ja toisaalta hieman valoitin samalla asioiden "laitoja".

turistilla lähinnä on aina tarkoitettu sellaista täysin kännissä olevaa ördääjää joka riehuu ja örveltää menemään, ei se johdu vaatteista tai muusta johon yritit viitata

Tuo on hyvä tietää... mutta niin usein sitä vain kuulee ja näkee kirjoitettavan foorumeille hieman eritapaan. Esim. oli siellä niitä turisteja.. en tajuu mitä ne siellä teki!!!. Toisaalta, jos kyseisen ihmisen tominta kännissä on jotenkin toisenlaista, kuin muiden ihmisten samassa tilaisuudessa... en heti menisi kuitenkaan tuomitsemaan.

Toisaalta, jos niissä teidän tapahtumissa esim. siellä Cumuluksessa on niitä ördääjiä(turisteja) ja sä jotenkin pelkäät niitä... on hyvä mennä keskustelemaan niiden ammattitaitoisten ovimiesten kanssa asiasta. He varmasti osaavat ja tietävät, että missä se raja kulkee.. puuttumalla toimintaan, jos aihetta on. Toisinsanoen minun mielestä jonkin ihmisen "dissaaminen" turistiksi on turhanpäiväistä ja tyhmää, kuitenkin kaikki on samoihin bileisiin maksanut sen pääsylipun. :cool:

ja nyt siirrä noi tommoset kaikkeen muuhun liittyvät juttus sinne mihin ne siirrettiin jo eddie-topicistakin ->

ps. mä en vielkään tajua mitä sä ajat takaa noilla sun jutuilla? sä tunnuit aluks olevan niin tietoinen kaikesta ja edellisessä postauksessakin sanoit että toisessa bileessä sun mielestä ei suvaita jotain, sä et näytä suvaitsevan ketään ja tuntuu että uskot olevasi kaikessa oikeassa..

Jos tarkastaisit kuka tämän keskustelun aloitti niin se en ollut ainakaan minä!!! Annoin vaan tuossa edellisessä postauksessa kommentteja ja tälläkertaan ne liittyi mielestäni kyseiseen tapahtumaan jotenkin. Toisaalta onko tämä ainoastaan ns. "selkääntaputtelu" foorumi, että ei voi kirjoittaa toisenlaisia mielipiteitä samaan topiciin.... kuitenkin tarkoitus on keskustella asioista näillä foorumeilla. Tästä päästäänkin siihen, että en sano olevani oikeassa... mutta annan vain kommenttini. :cool:

Lopuksi haluan sanoa, että luotan myös näihin moderaattoreihin täällä.. eli kyllä he sitten varoittavat ja ohjaavat, jos asialle on aihetta. :)

ps. Asiallehan minä en voi mitään, jos sinä et ymmärrä mitä kirjoitan.. (..kuin ehkä kirjoittamalla muutamaan kertaan uudelleen). :)

...ja muistakaa ne mun oluet. ;)
#11 • • TemeZ Guest

Annoin kommenttini tänne, koska täällä oli myös tuo aikaisempi postaukseni ja sinun kommenttisi... jotta asiayhteys edes jotenkin pysyisi. :)

Noh tuosta voidaan sanoa, että se on juuri sitä mainstremia mielestäni. Jos teilläkin on bileet jotka on "loppuunmyyty" niin voidaan jo puhua mainstreemista. Ja toisaalta teidän musiikki tyyli hardhouse, trance, yms. osasto on juuri sitä mihin ensimmäisenä törmää ja eri toteen tuolla nuoremmassa iässä (ei niinkään esim. breaks).

Mielestäni tuota R&B voidaan verrata ihan hyvin muihin koneella tehtyihin musiikkeihin. Asia on erikseen sitten, kun aletaan puhumaan akustisesta musiikista tai jousisoitin, lyömäsoittimista. Tehdäänhän noissa R&B:ssa ja RAP musiikissa suurin osa taustoista juuri koneita käyttäen.. totta kai on olemassa sitten "porukoita", jotka tekevät sitä musiikkia sitten noilla "alkuperäisillä" soittimilla.

Noh tuo oli sellainen ilmainen kerronta, että mitä tapahtuu muualla... ja toisaalta hieman valoitin samalla asioiden "laitoja".

Tuo on hyvä tietää... mutta niin usein sitä vain kuulee ja näkee kirjoitettavan foorumeille hieman eritapaan. Esim. oli siellä niitä turisteja.. en tajuu mitä ne siellä teki!!!. Toisaalta, jos kyseisen ihmisen tominta kännissä on jotenkin toisenlaista, kuin muiden ihmisten samassa tilaisuudessa... en heti menisi kuitenkaan tuomitsemaan.

Toisaalta, jos niissä teidän tapahtumissa esim. siellä Cumuluksessa on niitä ördääjiä(turisteja) ja sä jotenkin pelkäät niitä... on hyvä mennä keskustelemaan niiden ammattitaitoisten ovimiesten kanssa asiasta. He varmasti osaavat ja tietävät, että missä se raja kulkee.. puuttumalla toimintaan, jos aihetta on. Toisinsanoen minun mielestä jonkin ihmisen "dissaaminen" turistiksi on turhanpäiväistä ja tyhmää, kuitenkin kaikki on samoihin bileisiin maksanut sen pääsylipun. :cool:

Jos tarkastaisit kuka tämän keskustelun aloitti niin se en ollut ainakaan minä!!! Annoin vaan tuossa edellisessä postauksessa kommentteja ja tälläkertaan ne liittyi mielestäni kyseiseen tapahtumaan jotenkin. Toisaalta onko tämä ainoastaan ns. "selkääntaputtelu" foorumi, että ei voi kirjoittaa toisenlaisia mielipiteitä samaan topiciin.... kuitenkin tarkoitus on keskustella asioista näillä foorumeilla. Tästä päästäänkin siihen, että en sano olevani oikeassa... mutta annan vain kommenttini. :cool:

Lopuksi haluan sanoa, että luotan myös näihin moderaattoreihin täällä.. eli kyllä he sitten varoittavat ja ohjaavat, jos asialle on aihetta. :)

ps. Asiallehan minä en voi mitään, jos sinä et ymmärrä mitä kirjoitan.. (..kuin ehkä kirjoittamalla muutamaan kertaan uudelleen). :)

...ja muistakaa ne mun oluet. ;)

- Miten loppuunmyynti osoittaa musiikin mainstriimiuden? ei minusta mitenkään.

- esimerkiksi stadissa unityissä tms. mitkä myös edustaa trance linjaa ei käy tuota nuorempaa porukkaa niinkuin väitit

-r&b / rap on erottunut muusta konemusiikista jo ajat sitten, sellaisia konemusa tapahtumia en enää oikeastaan ole tavannut missä rappiä olisi samoissa kemuissa muiden genrejen ohessa, tällöin pidän sitä jo kaukana muusta tanssimusasta olevana genrenä

-mistä sä keksit että mä pelkään ördääjiä? en ole kyllä sanonut niin missään yhteydessä, minä tuomitsen vain niiden kännisen örvellyksen joka on minusta huonoa käytöstä lähes aina oli paikka mikä hyvänsä, en ole kertaakaan sanonut että ne pitää siksi heittää pois baarista..

-uskon että replyät tähänkin vastaukseeni samoilla ympäripyöreillä asioilla jotka eivät vieläkään ole mitenkään asiayhteyteen liittyviä, mutta hyvä mies, jos et osaa lopettaa niin jatka samaa rataan (eli kuten itse asian ilmaiset yrität kehittää lahden skeneä) :confused:
#12 • • RandomPLAY Guest

- Miten loppuunmyynti osoittaa musiikin mainstriimiuden? ei minusta mitenkään.

- esimerkiksi stadissa unityissä tms. mitkä myös edustaa trance linjaa ei käy tuota nuorempaa porukkaa niinkuin väitit

-r&b / rap on erottunut muusta konemusiikista jo ajat sitten, sellaisia konemusa tapahtumia en enää oikeastaan ole tavannut missä rappiä olisi samoissa kemuissa muiden genrejen ohessa, tällöin pidän sitä jo kaukana muusta tanssimusasta olevana genrenä

-mistä sä keksit että mä pelkään ördääjiä? en ole kyllä sanonut niin missään yhteydessä, minä tuomitsen vain niiden kännisen örvellyksen joka on minusta huonoa käytöstä lähes aina oli paikka mikä hyvänsä, en ole kertaakaan sanonut että ne pitää siksi heittää pois baarista..

-uskon että replyät tähänkin vastaukseeni samoilla ympäripyöreillä asioilla jotka eivät vieläkään ole mitenkään asiayhteyteen liittyviä, mutta hyvä mies, jos et osaa lopettaa niin jatka samaa rataan (eli kuten itse asian ilmaiset yrität kehittää lahden skeneä) :confused:

1-3) Eiköhän tuo ole jo hieman kaukaa haettu tuo "stadi" :laugh: nyt. Vastapainoksi voidaan ottaa sitten kaikki muut "pikku"kaupungit Suomesta. :D

Mielestäni, kun puhutaan tanssimusiikista tulee ensimmäisenä mieleen R&B ja HardHouse, HardTrance, Trance osasto... siis näitä kuuntelevat, jopa ne nuoret jotka ovat täyttäneet juuri 18-vuotta ja ovat saaneet juuri ajokortin... sitten ajelevat isukin ASTRAlla tai omalla karvanoppa Opelilla. Auto, kun menee ohi kadulla niin kuuluu sellainen jumps.. jumps.. ja lisäksi joku huutaa kurkkusuorana keskaripullo kädessä takaikkunasta. :laugh:

Tässä mielessäkin voidaan sanoa, että kyseessä on mainstream musiikkia.. (siis vain yksi esimerkki edellä). Olen nähnyt myös sen, kun ohi menevässä traktorissa kuului sama jumps.. jumps.. kun oli varmaan menossa "kartsalle" iltapuinnin jälkeen. Ja tää on TOSI. :)

4) Niinhän se varmaan on sitten.... :D

5) Heh... voi sun kanssas. Nyt sitten sanot, että ympäripyöreitä asioita ja ei ole mitenkään asiayhteyteen liittyvä. Mitä muutakaan tässä voi tehdä, kuin vastailla sun kommentointiin. Ja olisithan itsekkin voinut antaa asian olla ja jättää kirjoittamatta viimeisen viestin. MUTTA, kun ei... haluat sanoa sen viimeisen sanan. Jos asialla ei olisi minkäänlaista tai yhtään totuuden pohjaa olisit aikoja sitten antanut asian olla (alkaen noista boikotointiin lietsomis jutuista tuolla DJBatyssä)... ja jättänyt asiat omaan arvoonsa. KOSKA olet kuitenkin niin "sisäpiirissä" tuossa Lahden scenessä, että ei olisi ollut mitään hätää... toisin, kuin minä!!!

Nyt tällä hetkellä homma alkaa siellä sun puolella ikävä kyllä hieman "haisemaan".. ja tuntuukin siltä, että mitä noilla sun kierrellyillä kommenteilla (koska et ole joihinkin asioihin antanut minkään laista kommenttia, mutta sitten joihinkin olet) oikein "suojellaan"... OMAA ETUA??? :confused:

Ja sinäkös sitä sceneä sitten kehität jokaiseen suuntaan ihan vapaa ehtoisesti?? Taitaa olla oma "lehmä ojassa" ja et kestä eriäviä mielipiteitä... ? Jos tosiaankin väität, että olet kehittämässä sceneä todellakin niin saisko siitä jotain näkyvää esille... muutakin, kuin tämä Impulse... esim. jollekin toisenlaiselle musiikille omistettu ilta Impulsessa!!!

ps. Muistakaa ne mun oluet... ;)

Luettuasi tämän niin... mieti nyt kahteen kertaan, että Replyätkö tähän vai ET. :excellent:
#13 • • Tapi T Guest
Rakkaat lapset!

Tämä topiikki sijaitsee Upcoming Events-alueella ja tämän topiikin nimi on IMPULSE UNDERGROUND - Friday 27.02.2004 - LAHTI - tämän ovat etevimmät teistä jo varmasti huomanneetkin.

Tällä topiikilla ei siis ole mitään tekemistä R&B:n, tanssityylien, ördäämisen, karvanoppien, intiaanien tai sadetanssin kanssa. Näitä kaikkia asioita varten voitte perustaa omat topiikit esim. Freestyleen ja lopettaa niistä jauhamisen tässä topiikissa.
:heart:
#14 • • illusion Guest
Tänne joutuu ilmestyy :) :)
TRITON Playing back to back with Friik - Säde - Helsinki :hearts:
Caro²

#15 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
EDIT: Pahoittelen. En ehtinyt lukea muita viestejä loppuun ennenkuin postasin.. Kävi käämeille tuo RandomPLAYN postaus..
Humps.. mutta ei kuitenkaan omalle luonnolle käy postin poistaminen...:P

Muistakaa mua sitten parilla oluella... :D

Heittämällä ne tuopit päähän? :D

Mitäköhän se tarkoittaa.. kun mielestäni olette kuitenkin Lahdessa MAINSTREAMiä.

Eli meinaat ihan oikeesti että Lahdessa soitetaan konemusiikkia enemmän kuin rokkia,poppia, tai mitä muuta tahansa? Silloinhan se olis mainstreamia juu.

Olisihan se hullua, että teille ei asiakkaat kelpaisi ja olisitte niin UG, kuin mahdollista. :scared:

Meinaatko että jos bileisiin tulee porukkaa, niin se ei ole UG? Pikkusen on kapeakatseista tuo ajattelu..

Toisaalta, jos haluatte olla todella IN

Äsken ihmeteltiin mitä tossa on niin UG:ta, ja nyt yritetään saada sitten pileet mahdollisimman IN-pippaloiksi = mainstream... hmm..

Siellä ne teinit (18-20 vuotiaat)

Hups..

JA ilmainen TIPPI:
Jos haluatte olla IN tanssiessanne HardHousea, HardTrancea... niin tanssi tyyli on muuttunut jonkin verran siitä haara-asento loikinnasta/tamppauksesta, jossa vuoron perään käännellään kämmeniä näkyviin.

Olipa kerran planetta nimeltä Tellus. Kutsuttu myös maaksi. Maassa oli luvattu konemusiikkin keskittynyt alue: Eurooppa. Euroopasta löytyy pohjola, ja sieltä Norja. Norjassa on monta vuonoa, ja eräs tietty pieni vuono. Vuonon perällä on poukama, ja siellä rantavedessä lepää PIKKU KIVI.. ja sitäkin kiinnostaa ihan v*tusti..

Eiköhän ihmiset tanssi ihan just sillatavoin kuin haluavat.. En o törmänny ku muutaman kerran ihmiseen joka ei osaa tanssia, ja nyt puhutaan jo rytmitajuttomuudesta.. (oma sanaväännös, myönnän).

... Cool ....

Tuo kirottu sana, onko kukaan enää oma itsensä?

Tuo R&B on kova juttu nyt...

Voisit passittaa vaikka nessille viestiä että rupee soittaa r&b:tä..

Teidän pitäisi olla hieman suvaitsevampia muitakohtaan ja eikä niinkään ajaa sitä omaa musiikillista asiaanne (..eritoten Diffas). Tuolla asenteella ja tyylillä tulet jäämää DJ urallasi siihen kuvaajan rooliin. :eek:

Olethan nyt hyvin perehtynyt siihen että kyseinen kaveri tekee muutakin kun kuvaa bileissä, tai soitta housea/trancea.. esim että ko. heppu soitellu joskus jotain muutakin?

ps. Pitäsköhän sun Diffas vaihtaa se pressi lookki hieman katu-uskottavampaan lookkiin, kun yrität olla niin clubittaja.

Wot?!
Pitäskö sun vaihtaa tyyli tosta ainaisesta neuvomisesta, ja antaa ihmisen olla sellasia kun ne on!?
Tuleepa mieleen Kotkastakin yksi (joo, Kotkasta) bilettäjä joka bilettää puku päällä.. tais sillä tosin olla kerran shortsit jalassa.. Eikä sille kukaan tule avautumaan että opettele bilettämään.. Paitsi muutaman siihen erehtyneet heput = pellet.

.. eikä tarkoitukseni ollu dissailla ketään vaan kerroin oman mielipiteen asioista. :)

Juu, ei kenenkään meidän tarkoitus o dissata, ei missään tapauksessa.. Mutta raja kullakin.

'peace'

War.

>
EDIT
>

Noh tuosta voidaan sanoa, että se on juuri sitä mainstremia mielestäni. Jos teilläkin on bileet jotka on "loppuunmyyty" niin voidaan jo puhua mainstreemista.

Eli jos on riittävän hyvät pileet, ja koko suomesta riittää niihin satoja kävijöitä, ni homma on Mainstreamia?
Kuin pieni porukka pitää olla että se on UG?!
#16 • • pHaze Guest

Noh tuosta voidaan sanoa, että se on juuri sitä mainstremia mielestäni. Jos teilläkin on bileet jotka on "loppuunmyyty" niin voidaan jo puhua mainstreemista.

Yeah! Jos samat bileet ois messukeskuksessa, ja kapasiteetti vaikka 25000, ja kävijöitä vain 24000, niin homma on ug, mutta jos kapasiteetti on 100 ja kävijöitä 100, niin v**** mitä kaupallista p***aa! Muahahaha! Järjen riemuvoitto :hearts:
#17 • • Dr. Beat Guest

Voisit passittaa vaikka nessille viestiä että rupee soittaa r&b:tä..

Tuli tuosta mieleeni että löysin joululomalla isoveljeni levyhyllystä nessin remixin Hausmyllyn mustasta miehestä. En kyllä ollut uskoa silmiäni! Broidi kertoi myös että Suomen "vanhan koulun" kasvatit kuten J.Melin, Käpä ja Nessi sekä pari muuta joiden nimiä en nyt muista olis alun alkaen soitellutkin "räbää" ja tuonut sen ravintoloihin.

Tää nyt karkasi taas aiheesta minunkin osalta mutta oli UG:ta tai ei, minut löytää näistä Bileistä! :)
#19 • • JussiS Guest

Websaitti päivitetty, tsekkaa -> http://www.impulse-crew.org

Halutessanne voitte laittaa sen mun tekemän Impulse-mixin kans jakoon, jos vaan löydätte sille serverin?
#20 • • impulse Guest

Halutessanne voitte laittaa sen mun tekemän Impulse-mixin kans jakoon, jos vaan löydätte sille serverin?

Jep, updeitataan myös se sivuille.
Tämän lisäksi tulossa lähiaikoina myös muutama muukin miksaus Impulsessa esiintyneiltä artisteilta...

[email protected]
www.impulse-crew.org