Jumalauta et ois siistii jos...

78 posts, 4 pages, 9,734 views

#1 • • Ana-- Guest
.. joku päivä kiipeis vuorenhuipulle!
#2 • • Juki54 Guest
joo
#3 • • Bobsony Guest
anna mennä, joo joo, anna mennä...
#4 • • Bio Guest
vois syödä ja juoda loputtomasti eikä lihois tai tulis krapulaa.
#5 • • KarriN Guest

vois syödä ja juoda loputtomasti eikä lihois tai tulis krapulaa.

Jotkut pystyvätkin. ;) Ainakin melkein, kyllä se krapula joskus yllättää pahempilaatuisenakin.

Mitä topikkiin tulee: ... tosiaan joskus sais tehtyä/nähtyä edes puolet siitä mitä on joskus kelannut tekevänsä/näkevänsä.
#6 • • timppa^ Guest
...jos mun ihmissuhdeongelmat ratkeisivat.
...jos osaisin tehdä musaa.
...jos en ois mokannut koulutustani joskus vuonna z.
:crybaby:
#7 • • Hansu Guest
... pääsis matkustamaan Siperian radan päästä päähän
#8 • • Tapi T Guest

... pääsis matkustamaan Siperian radan päästä päähän

Mun lukion bilsan maikka oli mennyt Moskovasta Vladivostokiin ja näytti matkalta kuvia joskus. Matka kesti kuulemma kaksi viikkoa ja niitä kuvia katsellessa tuli kyllä ihmeteltyä, että mistä Venäjän kurjuus johtuu. Silmänkantamattomiin yltävien peltojen, metsien ja kurjien maalaiskylien lisäki lisäksi maasta ei kuvien mukaan juuri muuta löydy.

Opettaja kertoi, että kaikki länsimaalainen on Venäjän landella suuressa huudossa ja vaatteet, kaikki elektroniset härpättimet, kellot yms. ovat todella kysyttyjä. Kannattaa varautua siis myymään kovaan hintaan tavaraa ja pitää varansa, jottei tule ryöstetyksi.

Mun yks kaveri on joskus ehdottanut pientä junamatkaa. Matka olisi eittämättä suuri elämys, mutta en usko hermojen kestävän kahden viikon istumista junassa... :rolleyes:
#9 • • Timmo Guest
...sais nyt 1600e ja vois ostaa uuden trialpyörän.
...kaupungit suunniteltais parkouria ja trialia varten.
...sais jostain silmäiltyä itsellensä tyttöystävän.
#10 • • Hansu Guest

Mun yks kaveri on joskus ehdottanut pientä junamatkaa. Matka olisi eittämättä suuri elämys, mutta en usko hermojen kestävän kahden viikon istumista junassa... :rolleyes:

Jos tälle reissulle joskus pääsen niin pysähtyisin kyllä matkan varrella useammassakin paikassa, esim. Baikaljärvellä, ja kattelisin paikallista elämänmenoa. Kyllä tohon reissuun pitäis varmaan kuukausi varata, että ehtis jotain nähdäkin. Ja olishan se hyvä jos matkalla olis joku kielitaitoinenkin mukana. Osaan kyllä sen verran venäjää, että pystyn kysymään hintaa ja tietä, lukemaan ruokalistaa jne., mutta keskustelut paikallisten kanssa vois jäädä lievästi sanoen pintapuoliseksi.
#11 • • drS Guest
...jos sais kaikkia elektronisia härpättimiä mihkä ei oo varaa
...sais koulutuksen ja töitä helposti
...kaikki tytöt tykkäis, mutta sovussa keskenään eikä liikaa

:sad:
#12 • • serotonot Guest
..jos kaikki kalastajat olis yksikätisiä. Ois jännä nähdä miten iso kala vedetään yhdellä kädellä vedestä ylös ja miten tarvittaessa käytetään haavia.
#13 • • Tapsa Guest

..jos kaikki kalastajat olis yksikätisiä. Ois jännä nähdä miten iso kala vedetään yhdellä kädellä vedestä ylös ja miten tarvittaessa käytetään haavia.

:hah:
#14 • • vaavu Guest

miten tarvittaessa käytetään haavia.

Miksi muka yhdellä kädellä ei voisi käyttää haavia? :confused:
#15 • • Wayne G Guest

miten tarvittaessa käytetään haavia.

Haavi on amatööreille. :right:
#16 • • Timmo Guest
Nostas yli kymmenen kiloa painava, vahvaleukainen ja sätkivä hauki paljain käsin veneeseen... :)

T: Mulla on pikkasen yli 10 kiloa painaneen hauen leukaluut tallessa. Se tosin tuli katiskalla mummon luona ku olin joku 9v. Ne hampaat on jotain 3 cm pitkiä piikkejä.... :heart:
#17 • • Wayne G Guest

Nostas yli kymmenen kiloa painava, vahvaleukainen ja sätkivä hauki paljain käsin veneeseen... :)

iisi keissi... nostin frendin kalan 9,3 viimekeväänä yhdellä kädellä veneeseen. leuan alta saa käyevästi nostettua jeddan. tukeva ote, eikä pieni rimpuilukaan haittaa.

ps.Catch-and-release rules. :)
#18 • • Timmo Guest

iisi keissi... nostin frendin kalan 9,3 viimekeväänä yhdellä kädellä veneeseen. leuan alta saa käyevästi nostettua jeddan. tukeva ote, eikä pieni rimpuilukaan haittaa.

ps.Catch-and-release rules. :)

joo. täytyy vaan varoa, ettei sormet mene kiduksiin kyläilemään. sama efekti ku laittais kädet laatikkoon, joka on täynnä tylsiä puukkoja ja sit ravistelis.
#19 • • Peter Skogberg Guest
...että kesäkuun 29. ja sitämyötä tyttöystävä Unkarin vaihtarimatkaltaan, tulisi nopeasti
#20 • • da_chef Guest

T: Mulla on pikkasen yli 10 kiloa painaneen hauen leukaluut tallessa. Se tosin tuli katiskalla mummon luona ku olin joku 9v. Ne hampaat on jotain 3 cm pitkiä piikkejä.... :heart:

Sätkivä?

Millä sitä sitten kalastais jos dynamiitti kiellettäis.