78 posts, 4 pages, 9,728 views
vois syödä ja juoda loputtomasti eikä lihois tai tulis krapulaa.
vois syödä ja juoda loputtomasti eikä lihois tai tulis krapulaa.
Tota sanotaan nopeeks aineenvaihdunnaks. Ennen omasin tollasen, nykyään tarvii vaan miettii kaikkee suuhunpantavaa...
Tylsää vajota normaalien kuolevaisten tasolle. :crybaby:
Nostas yli kymmenen kiloa painava, vahvaleukainen ja sätkivä hauki paljain käsin veneeseen... :)
iisi keissi... nostin frendin kalan 9,3 viimekeväänä yhdellä kädellä veneeseen. leuan alta saa käyevästi nostettua jeddan. tukeva ote, eikä pieni rimpuilukaan haittaa.
ps.Catch-and-release rules. :)
joo. täytyy vaan varoa, ettei sormet mene kiduksiin kyläilemään. sama efekti ku laittais kädet laatikkoon, joka on täynnä tylsiä puukkoja ja sit ravistelis.
Mä en ymmärrä. :confused:Ja kyllä, catch-and-release todellakin rulettaa!
Harrastukset, joissa satutetaan toisia luontokappaleita on varmaa tosi siistejä. Tuntee olevansa iso ku saa satuttaa.
Susta ois varmaa tosi nastaa jos joku ihan harrastuksen vuoksi repis sun suun ja nielun riekaleiks, ottais valokuvan ja viskais takasin himaan.
Kyllä mä sen ymmärrän, että joku diggaa kalastuksesta - meitä on moneen veneeseen - mutta se, ettei sitten aio syödä mitä kalastaa on mielestäni turhaa.
Niin... fosforiluoteja ei saa käyttää elävään massaan, koska se aiheuttaa liikaa damagea myös.jolla pyritään minimoimaan kalalle aiheutuva damage.
Tämä voi ollakkin hyvä juttu. En sitä sanokkaan. Eikä hyötykalastus ole huono juttu mitenkään. En ole mikään kettutyttö, joka haluaa kaikista kasvissyöjiä, vaan lähinnä huvin vuoksi luontokappaleita kiusaavia inhoava.Tiesitkö että kalastus saattaa jossain tapauksessa olla erittäin tomiva hoitomuoto esim. rehevöityneelle vesistölle, kun sieltä poistetaan kalastamalla esim. särkiä.
Metsästystä ja kalastusta mä en oikee oo ikinä tajunnu harrastuksena. Mitä pahaa joku hirvi on tehny, että se pitää huvin vuoksi ampua? Kyllä mä sen ymmärrän, että joku diggaa kalastuksesta - meitä on moneen veneeseen - mutta se, ettei sitten aio syödä mitä kalastaa on mielestäni turhaa.
Toinen juttu sitten onkin esim. vesilintujen metsästys, jota en oikein ymmärrä tai siis halua ymmärtää. Mutta jos joku tuntee suurta riemua ja mukavuutta metsästämisestä niin siitä vain minun puolesta. Ja muutenkin metsästysporukat alkavat ukkoutua ja nuorisoa ei enää kiinnosta metsästää niin eiköhän se toiminta ala hiipumaan jossain määrin.
Mä en ymmärrä. :confused:Ja kyllä, catch-and-release todellakin rulettaa!
Siis kalastetaan ja sitten se kala päästetään pois? Mitäs hyötyä sinne jonkhaan on mennä, jos ei aio kalastaa itselleen lounasta? Sama ku kasvattais lehmiä ja päästäis ne takasin vuonoille.
Metsästystä ja kalastusta mä en oikee oo ikinä tajunnu harrastuksena. Mitä pahaa joku hirvi on tehny, että se pitää huvin vuoksi ampua? Kyllä mä sen ymmärrän, että joku diggaa kalastuksesta - meitä on moneen veneeseen - mutta se, ettei sitten aio syödä mitä kalastaa on mielestäni turhaa.
Väli lapaluiden aina paras paikka ollut on.Useasti olenkin ajatellut metsästäväni metsästäjiä
...jos ihmiset puhuis muustakin kuin kalastuksesta ja metsästyksestä.
...jos ihmiset puhuis muustakin kuin kalastuksesta ja metsästyksestä.