22-04 / K-18 / 5e
Circle (Resident)
Carbon Based live (FINRG, Electronic, Electrolysis)
E-nrg (FINRG, Electronic, Electrolysis)
Rx (FINRG, Electrolysis)
Noble (Traffic)
45 posts, 3 pages, 5,964 views
eli ei taida olla diveä ainakaan helmikuussa? :(
Ja on se varsin kummallista, että mukamas meidän Clubin alkaminen peruuttaisi Diven...
No ainaki huomenna kuullaan mun ja pappa-sergein seteissä trancee Madwavessa, muttei siitäkään tässä topiicissa...
No ainaki huomenna kuullaan mun ja pappa-sergein seteissä trancee Madwavessa, muttei siitäkään tässä topiicissa...
Eli sergei ja kuka? :)
Joo-o, kaippa se Tampere taas muuttuu polkan valtaamaksi.
Näitä rankemman musiikkityylin iltoja alkaa olemaan hieman liikaa yhdelle kaupungille (4 eri klubi-iltaa). Kiksua ei pahemmin enään näytä olevan :(
Eli sergei ja kuka? :)
Beliar sais opetella loggaan ulos. ;)
Beliar sais opetella loggaan ulos. ;)
Widdu, sinne lähti suomen paras trance klubi ja polccaa tilalle...
Ihmettelenpä SUURESTI että miten senssi kuvittelee tän olevan jotenkin taloudellisesti kannattavampi juttu. Antaapa poikien yrittää! En oo tulossa tänne! nimim. Senssi boikotti päälle :angry:
Näitä rankemman musiikkityylin iltoja alkaa olemaan hieman liikaa yhdelle kaupungille (4 eri klubi-iltaa). Kiksua ei pahemmin enään näytä olevan :(