Club Dragon 13.2.04 @Senssi Tre

45 posts, 3 pages, 5,870 views

Avatar
#21 • • okiru Guest

4 polkka iltamaa (iltoja joina soi polkkaa(kin) tarkoittanee varmaan:
Traffic
Dragon
Flashback
Madwave



Juuri nämä. Alkuperäinen postaukseni oli hieman suppea kuvaukseltaan - anteeksi.
Toki Trafficissa ja Madwavessa tulee muuta(kin) matskua. Minulla ei mitään polkkaa ole vastaan (entinen kuuntelijakunnan jäsen kun olen) ja tokihan kunnon jyske joskus maistuu (Esim. Lady Dana Tranzexperiencessä). Mutta hieman offtopicin suuntaan laukkaamassa joten eiköhän tämä ollut tässä. Itse asiaa bileistä jälleen kiitos.

-mika
Avatar
#22 • • -MamboS- Guest
hohhoijaa...

Rytinää kehiin ja lapset kotio nukkuun, kun iskä antaa mamille piiskaa... :panic: :panic:

Hyvä että jotku jaksaa vie pitää rytinä kemuja, ei niitä hihhuli P.L.U.R-klubeja kanssa loputtomiin jaksa, vaihtelu virkistää.

Ja Eiks sie viime trafficissa se Tab:ikin jotain hehkua soitellut.

Sitä paitsi eihän täällä oikeasti ole ollut yhtäkään polkka klubia Paukkeen ja Pump'D jälkeen, muut on ollut mitä lie diskotrancepolkkateknohauseraveslowari-klubeja.
Avatar
#23 • • noble Guest

hohhoijaa...

Rytinää kehiin ja lapset kotio nukkuun, kun iskä antaa mamille piiskaa... :panic: :panic:

Hyvä että jotku jaksaa vie pitää rytinä kemuja, ei niitä hihhuli P.L.U.R-klubeja kanssa loputtomiin jaksa, vaihtelu virkistää.

Ja Eiks sie viime trafficissa se Tab:ikin jotain hehkua soitellut.

Sitä paitsi eihän täällä oikeasti ole ollut yhtäkään polkka klubia Paukkeen ja Pump'D jälkeen, muut on ollut mitä lie diskotrancepolkkateknohauseraveslowari-klubeja.



Yhdyn tuohon....ja muuten ugh olen puhunut :)!!!
Avatar
#24 • • Circle Guest
Jees kyl rytinää tulee oleen..! Itse odotan Carbonin live settiä, kun on äijjille tarjota uusi iso STAGE/PEEAAA!!!!
Avatar
#25 • • Carbon Based Guest
Hurraa!

Pitkästä aikaa on mukava tulla rankaisemaan taperetta :mad:

T: Temmi / cb
Avatar
#26 • • OCS Guest
Siis niiq v*tun helmee :D Huomasin vasta nyt koko topicin! Carbon Basedia, E-Nrg:tä ja Rx:ää en ole ennen kuullut "livenä" <3 Ja jos Circle vääntää samaan tyyliin kun taannoin Trafficeissä viime vuoden puolella niin \o/ Perjantai-ilta pelastettu eikä tarvitse miettiä mitää fantasyjä.
Avatar
#27 • • Timce Guest

Siis niiq v*tun helmee :D Huomasin vasta nyt koko topicin! Carbon Basedia, E-Nrg:tä ja Rx:ää en ole ennen kuullut "livenä" <3 Ja jos Circle vääntää samaan tyyliin kun taannoin Trafficeissä viime vuoden puolella niin \o/ Perjantai-ilta pelastettu eikä tarvitse miettiä mitää fantasyjä.



Pistetäänko pussiin? Vai mietitkö vielä?
Avatar
#28 • • Timce Guest

Widdu, sinne lähti suomen paras trance klubi ja polccaa tilalle...
Ihmettelenpä SUURESTI että miten senssi kuvittelee tän olevan jotenkin taloudellisesti kannattavampi juttu. Antaapa poikien yrittää! En oo tulossa tänne! nimim. Senssi boikotti päälle :angry:



Tuskin Dive on minnekään lähtenyt. Ma jään ainakin odottamaan kevättä ja kesää... :)
Avatar
#29 • • OCS Guest

Pistetäänko pussiin? Vai mietitkö vielä?



No ei tässä kahdesti tarvitse miettiä! Sun on parasta sitten ilmaantua mestoille myös :D *Merkkaa kalenteriin* Huh, hyvä jos Rusheista ehtii palautua niin taas polkataan.
Avatar
#30 • • Circle Guest
Voi olla et laitetaan viä joku toinen puoli ylös tai alas.
Senssillä kyl ois tilaa, mut pitää stekata..
Niii ja OCS kyl sitä taas jaksaa!! KEEP IT HARD;)
Avatar
#31 • • Juki54 Guest

[
Tuskin Dive on minnekään lähtenyt. Ma jään ainakin odottamaan kevättä ja kesää... :)



Viime kesän Divet oli kyllä jotain niin :hearts: :hearts:
Avatar
#32 • • Timce Guest

[
Tuskin Dive on minnekään lähtenyt. Ma jään ainakin odottamaan kevättä ja kesää... :)



Viime kesän Divet oli kyllä jotain niin :hearts: :hearts:



*muistel*

Cor Fijneman, ~+50 astetta ja vaatteet hiestä märkänä :hah:
Avatar
#33 • • Juki54 Guest

[
Tuskin Dive on minnekään lähtenyt. Ma jään ainakin odottamaan kevättä ja kesää... :)



Viime kesän Divet oli kyllä jotain niin :hearts: :hearts:



*muistel*

Cor Fijneman, ~+50 astetta ja vaatteet hiestä märkänä :hah:



No mut siinä oli tunnelmaa! :)
Avatar
#34 • • drS Guest

Voi olla et laitetaan viä joku toinen puoli ylös tai alas.
Senssillä kyl ois tilaa, mut pitää stekata..



\o/
Avatar
#35 • • -MamboS- Guest
Mätöt lähestyy...

missäs järjestyksessä noi pojat aikoo oikein esiintyä, kun ei ole missään näkyvissä, vai ettekö ole vielä osannut päättää...

on se hyvä että kaikki oli mun kanssa samaa mieltä tosta diskotrancepolkkateknohauseraveslowari-klubi jutusta, ja ei kuulunut mitään sora ääniä...

ei muuta jätkät kun piiskat esiin ja peace, out ja plur
Avatar
#36 • • jellyfish Guest
Kyllä nyt on sen tason sankarit lavalla että koko ilta tulee tampattua riivattuna ja valomerkin tullessa oksennetaan verta :heart:
Avatar
#37 • • Scott Guest
hähäää.. hirvee dissauli taas menos:P ..Mun mielestä ainakin helvetin hyvä et porukka jaksaa järkkää bileit tampereella.. Jatkakaa samaa rataa vain :)

Semmonen kysymys vielä että onkos Liquideilla jotain vaikutusta ettei Divee oo tässä kuussa? ..Vähän vaikuttas vaan siltä :P ..Taitaa pertulla joo olla sellanen politiikka senellä et 1kekkerit /per kk

Hähähää tempe, senen kympille taas huomen :>
Avatar
#38 • • drS Guest

Semmonen kysymys vielä että onkos Liquideilla jotain vaikutusta ettei Divee oo tässä kuussa? ..Vähän vaikuttas vaan siltä :P



milläs perusteella?
Avatar
#39 • • UzU Guest

Semmonen kysymys vielä että onkos Liquideilla jotain vaikutusta ettei Divee oo tässä kuussa? ..Vähän vaikuttas vaan siltä :P ..Taitaa pertulla joo olla sellanen politiikka senellä et 1kekkerit /per kk



Itse en usko että Diveillä on mitään tekemistä Liquidien kanssa.
Ja eihän Senssillä nyt bileitä kerran kuussa ole. Hyvä jos kerran kolmessa kuussa.. Nykyisillä normaali-ilta kävijämäärillä tuskin tuleekaan 1krt/kk....
Avatar
#40 • • Mikko Guest


Semmonen kysymys vielä että onkos Liquideilla jotain vaikutusta ettei Divee oo tässä kuussa?



ei. ihan muut syyt joita ei tässä topikissa puida.