20.2.2004 Return of the Kuosiniemi @ Ravintola Kaisaniemi

119 posts, 6 pages, 11,625 views

#61 • • :t:c: : : Guest
No eipähän ole eka kerta kun ei mietitä minkälaisen jälkipyykin uhriks sit muut bilejärjestäjät joutuu. Yhdeltä massalta me kaikki kuitenkin näytetään ulkopuolisten silmiin, luulis että edes joku hippiaatteenpoikanen siellä takaraivossa vois ajaa jotain suvaitsevampaa linjaa.

Ja on ihan vitun tyhmää yrittää vetää kautta rantain jotain ihme muita analyysejä tosta nimestä, läppähän se on ja näkyy sellaisena kauas. Tosiaan toi vaan vois toimia paremmin jossain pienemmän piirin ug-pläjäyksissä, eikä missään kaupallisemmissa häpeningeissä.

Tarkistetaas nyt hotin linkkauksen kunniaks vielä muut kliseet samalla:

Kumpi oli eka, trance vai psy/goa trance?
#62 • • ReQ Guest
Ihme jauhantaa, ihan ok nimi.
Aamen.
#63 • • serotonot Guest

Tarkistetaas nyt hotin linkkauksen kunniaks vielä muut kliseet samalla:

Kumpi oli eka, trance vai psy/goa trance?

:heart:

*PUS*

nimim. EIKÄ OLLU!
#64 • • teflonijeesus Guest
tää on taas tätä platinumin hiekkalaatikko keskustelua
#65 • • Tres Guest

Ja nyt sinäkin pääsit tänne mukaan
leikkimään :heart:
#66 • • teflonijeesus Guest

Ja nyt sinäkin pääsit tänne mukaan
leikkimään :heart:

jep, oli ihan pakko :)
#67 • • Daniel Braun Guest

Mun mielestä tää keskustelu on sillä tasolla että jokaikinen herneen nenukkiin vetänyt psykemies päättää aukaista itselleen tunnukset tänne ja kirjoittaa jonkun "nasevan ja tekohauskan" kommentin koska psykebileistä keskusteltaessa ei ole koskaan mahdollista heittää liikaa bensaa liekkeihin...
blaah... :panic:
#68 • • Päiväkoti HQ Guest
Kerrankin kunnon väittely. Ja tavallaan vielä asiasta. Aika pitkälti olen samoilla linjoilla Fizbanin ja Palikoiden kanssa. Itse asiassa musta Kuosiniemi kuulostaa paikalta jossa voi olla aika kivaa. Mikään asia ei saa olla liian pyhä rennoille letkaisuille. Tosta nimestä loistaa ironia kilometrien päähän ja ihmiset, jotka pitää sitä "_tyhmänä" voivat äänestää jatkossakin Kepua.
#69 • • Individual Guest

Mikään asia ei saa olla liian pyhä rennoille letkaisuille. Tosta nimestä loistaa ironia kilometrien päähän ja ihmiset, jotka pitää sitä "_tyhmänä" voivat äänestää jatkossakin Kepua.

LOL :D

T:Tero
#70 • • Päiväkoti HQ Guest
Kerrankin kunnon väittely. Ja tavallaan vielä asiasta. Aika pitkälti olen samoilla linjoilla Fizbanin ja Palikoiden kanssa. Itse asiassa musta Kuosiniemi kuulostaa paikalta jossa voi olla aika kivaa. Mikään asia ei saa olla liian pyhä rennoille letkaisuille. Tosta nimestä loistaa ironia kilometrien päähän ja ihmiset, jotka pitää sitä "_tyhmänä" voivat äänestää jatkossakin Kepua.
#71 • • Päiväkoti HQ Guest
Oho, mites toi nyt tolleen toisen kerran meni tohon? Taidan olla kuoseissa.
#72 • • Päiväkoti HQ Guest
#73 • • Laite Guest

:laugh:
#74 • • Pokemon Guest
Ei muuta kuin minun mielestäni erittäin hauska ja toimiva nimi. kyllähän tommosia hauskoja nimi koukkuja saa käyttää ei kaikkee tarvi aina ottaa tosissaa jos nyt järkkäisin bileet niin niiden nimi olisi varmasti Zökkäräbööre. ja sen nimiset bileet varmaan tulee vielä joskus järkättyäkin ihan vaan sen takia että nihilistit saa taas disauttaa:)

no sattuuhan näitä...
#75 • • ville Guest

Tosta nimestä loistaa ironia kilometrien päähän ja ihmiset, jotka pitää sitä "_tyhmänä" voivat äänestää jatkossakin Kepua.

Itse en pidä nimeä millään tavalla tyhmänä, enkä ole niin sanonut (itseasiassa johan tuolla itsekin sanoin, että käytän paikasta aina välillä nimeä kuosiniemi). Kyse on siitä, onko järkevää järjestää julkista tapahtumaa, jonka nimi viittaa voimakkaasti huumeiden käyttöön.

Miltä kuulostaisi ensivuonna: "Koneisto, return of the Kuosisto" :D
#76 • • Päiväkoti HQ Guest
Mitä itse sanaan "kuosi", "olla kuoseissa", "mitkä kuosit" jne...etc..., tulee niin musta se tarkoittaa sen hetkistä olotilaa ja siihen johtaneiden litkujen, yrttien ja kemikaalien paraatia. Jokainen saa mun puolesta taiteilla kyseisten aineiden kanssa miten huvittaa, kunhan pitää itsestään ja muista sen verran huolta ettei tarvitse alkaa aidosti huolestua. Ja juhlat ovat jo antiikin kreikkalaisten bakkanaaleista lähtien olleet luonteeltaan sellaisia, että harva niissä on täysin selvin päin viihtyy. Jos viihtyy niin mikäs siinä, sekin on OK.

Mutta musta on totaalista moosestelua, jollei jopa jeesustelua alkaa päivitellä ja arvottaa Kuosiniemi-juhlien nimen oikeutusta, älykkyyttä tai mahdollista leimaavuutta. Se on vuosikausien ajan ollut kyseisen paikan lempinimi, tykkäsi se-ja-se-ravintolapäällikkö siitä tai ei.

Ja onhan tuossa nimessä enemmän munaa kuin normaaleissa iänikuisissä bilenimissä, joita tältäkin foorumilta voi kyllästymiseen asti lukea. En tohdi lähteä niitä tässä ymmärrettävistä syistä sen enempää analysoimaan.

Ja pistetään toi Koneistoa varten luotu nimiehdotus Kuosisto harkintaan. Saavatpahan koppalakit jälleen hyvän tekosyyn ilmestyä paikalle.
#77 • • Päiväkoti HQ Guest
Mitä itse sanaan "kuosi", "olla kuoseissa", "mitkä kuosit" jne...etc..., tulee niin musta se tarkoittaa sen hetkistä olotilaa ja siihen johtaneiden litkujen, yrttien ja kemikaalien paraatia. Jokainen saa mun puolesta taiteilla kyseisten aineiden kanssa miten huvittaa, kunhan pitää itsestään ja muista sen verran huolta ettei tarvitse alkaa aidosti huolestua. Ja juhlat ovat jo antiikin kreikkalaisten bakkanaaleista lähtien olleet luonteeltaan sellaisia, että harva niissä on täysin selvin päin viihtyy. Jos viihtyy niin mikäs siinä, sekin on OK.

Mutta musta on totaalista moosestelua, jollei jopa jeesustelua alkaa päivitellä ja arvottaa Kuosiniemi-juhlien nimen oikeutusta, älykkyyttä tai mahdollista leimaavuutta. Se on vuosikausien ajan ollut kyseisen paikan lempinimi, tykkäsi se-ja-se-ravintolapäällikkö siitä tai ei.

Ja onhan tuossa nimessä enemmän munaa kuin normaaleissa iänikuisissä bilenimissä, joita tältäkin foorumilta voi kyllästymiseen asti lukea. En tohdi lähteä niitä tässä ymmärrettävistä syistä sen enempää analysoimaan.

Ja pistetään toi Koneistoa varten luotu nimiehdotus Kuosisto harkintaan. Saavatpahan koppalakit jälleen hyvän tekosyyn ilmestyä paikalle.
:D

#78 • • :D
voi vini et on paha kuosi päällä. :|

tää on taas näit topikkeja, jossa ei edetä mihinkään ja lopputulos on, että
porukka haukkuu toisiaan ja on riidoissa sitten keskenään.

itse olen käsittänyt kuosi sanan "huono kunto" synonyymiksi.
vedetään se pää sitten viinalla, huumeilla tai vaikka kahden vuorokauden
pituisella duunipäivällä jumiin niin lopputulos on kuosi. :)

hei vini et on kuosi. vieläkin.
nimim. just aika pitkä työpäivä takana ;)
#79 • • Päiväkoti HQ Guest
Tämä on riitelystä kaukana. Musta loppujen lopuksi aika kiva aihe.
#80 • • Päiväkoti HQ Guest
Tämä on riitelystä kaukana. Musta loppujen lopuksi aika kiva aihe.