20.2.2004 Return of the Kuosiniemi @ Ravintola Kaisaniemi

119 posts, 6 pages, 11,626 views

#101 • • hiz Guest
yyh! nytkö se loppui.. lisää vääntöö ..ees jostai? :D
#102 • • Troll Guest
No huh, huh!!! Squremeat, Salakavala ja Kiwa! Aika siistii. Toivottavasti en yhtä huonos kuosis kuin eilen kun dokasin vähän liikaa.....

HIRTTÄKÄÄ ITTENNE!!!!

Tai nauttikaa ja pidätkää hauskaa...
#103 • • Edited Mrrshan Guest

yyh! nytkö se loppui.. lisää vääntöö ..ees jostai? :D

Joo tänne sais vielä muutama tyyppi rekisteröityä sitä varten että vois valittaa siitä että jotkut valitti jokin aika sitten tosta nimestä...
#104 • • Salla Guest
hahahah tätä on siistii lukee, vähän niinku lukis kotkan bileiden topiccia :p :p :p

od: hyvä linjaus, amen :D :excellent:
#105 • • valo Guest
Mun täytyy kyllä myöntää, että en tiennyt mitä kuosaaminen on ennen kuin luin tän topicin (ehkäpä olen liian nuori/newbie...?) Tätä taustaa vasten mun on tosi vaikea uskoa, että toi nimi OIKEESTI avautuisi yhtään paremmin niille poliisisedillekään :rolleyes:

Mitä nimen huvittavuuteen sitten tulee, niin jos käännän sen itselleni ymmärrettävämpään muotoon vaikka douppiniemeksi... hmm onpas tosi hupaisaa (eli ei...). Mitä hauskaa siinä on, että jotku esim. rännää? En tiedä bileiden tavoittelemaa kohderyhmää, mutta ei mua välttämättä kiinnostaisi lähteä noin douppimielisiin bileisiin. Ja kyllä: siinä on ero, onko päihde laillinen vai ei. Deal with it.

Sinällään kuosaaminen on sanana mielenkiintoinen, ihan suomalainen toisin kuin esim. douppaus (pieni suomen kielen havainnoijani heräsi :hearts: )
#106 • • omniholic Guest
Nipistäkää joku mua, mä en kestä enää :D
#107 • • Troll Guest

Yritä kestää!!! Itsemurha ei kannata!

Ainakin nyt KAIKKI tietää mitää kuosaaminen tarkoittaa! Weee! Siiretäänkö seuraavaan sanaan: "Return"?
#108 • • TattiAntti Guest
Elikä oli nyt itsenikin pakko kommentoida tähän asiaan...

:angry: :angry: :angry:

Jotkut (Kuten esim. Ville) kokevat tämän kuosineimi asian niin provoisoivaksi ja muutenkin huumepainoitteiseksi asiaksi, että eivät voi nähdä tässä tiettyä huuomoria, jota bileidennimi todellakin sisältää... Miksi pitää ottaa kaikki vaan niin helvetin vakavasti? Itseäni ja tyttöystävääni tuo bileiden nimi lähinnä nauratti, vaikka Kaisaniemessä emme ole ikinä edes käyneet. Jos tällainen on muille ihmisille viesti, että: - Hei tulkaa tänne vetään kuosia! Niin pitää miettiä sitä omaa suhtautumista päihteisiin. Itse voin luvata tulla paikalle vetämättä minkään näköistä "kuosia", jolloin voi A P U V A en olekkaan käsittänyt tätä asiaa aivan oikein, jos täälä pitäisikin vetää huumeita.
Yksi helvetin Psyke-bileen nimi ja näin iso haloo! Miettikää nyt vähän! :mad:
Hankkikaa vaikka tyttöystävä, niin ei tarvise sitä pilkkua nussia! :)

P.S. Olin myös Tampereen Holocaustissa ja yhtään Juutalaista siellä en nähnyt tapettavan. :excellent:

P.P.S. Ai niin vallan unohtu... Mitenkäs esimerkiksi YLE-1:llä pyörivä 2 osainen Skene sen paremmin auttaa tässä asiassa. Ohjelmanhan nimi on vain SKENE (ei Näin opit kuosaamaan ja diilamaan huumeita Screenissä.) Eli yhtä tyhjän kanssa on se, mikä bileen nimi on jos. valtaväestölle muodostetaan käsitys tekkknobileistä.)
#109 • • ville Guest

Jotkut (Kuten esim. Ville) kokevat tämän kuosineimi asian niin provoisoivaksi ja muutenkin huumepainoitteiseksi asiaksi, että eivät voi nähdä tässä tiettyä huuomoria, jota bileidennimi todellakin sisältää...

:crybaby:

Ville kirjoitti:
Totta, läppänä kuosiniemi saa kyllä aina hymyilemään ja täytyy tunnustaa, että viimeiksi kun kaisaniemeen olin menossa puhuin kuosiniemestä ...

Ville kirjoitti:
Itse en pidä nimeä millään tavalla tyhmänä, enkä ole niin sanonut (itseasiassa johan tuolla itsekin sanoin, että käytän paikasta aina välillä nimeä kuosiniemi). Kyse on siitä, onko järkevää järjestää julkista tapahtumaa, jonka nimi viittaa voimakkaasti huumeiden käyttöön.

Lyhyesti vielä kerran:
Näen, että kysessä on _läppä_

Kerrataan nyt vielä, että menee tatillekin perille:
Ymmärrän, että kyseessä on _läppä_

Mutta en ymmärrä miksi tästä läpästä piti tehdä julkinen.

Hankkikaa vaikka tyttöystävä, niin ei tarvise sitä pilkkua nussia! :)

Itseasiassa mulla on ollut sellainen jo aika pitkään ... en vaan ole huomannut, että tyttöystävän pistäminen vähentäisi tarvetta valittaa bileistä, joiden nimi liittyy suoraan huumeidenkäyttöön. Pitäisi kai nussia enemmän :confused:

Ai niin vallan unohtu... Mitenkäs esimerkiksi YLE-1:llä pyörivä 2 osainen Skene sen paremmin auttaa tässä asiassa. Ohjelmanhan nimi on vain SKENE (ei Näin opit kuosaamaan ja diilamaan huumeita Screenissä.) Eli yhtä tyhjän kanssa on se, mikä bileen nimi on jos. valtaväestölle muodostetaan käsitys tekkknobileistä.)

Tässä on kyllä ihan pointtia, mutta näillä kahdella tapauksella on yksi pieni ero. Ensimmäinen niistä on elokuva eikä mikään dokumentti. Toinen taas on oikea tapahtuma, joka on saanut nimensä oikesta bileistä, joissa vedettiin oikeita huumeita ja jonka takia kiellettiin oikeasti bileiden järjestäminen kyseisessä ravintolassa :( eriasia sitten on tajuavatko ihmiset, että skene on elokuva eikä dokumentti :(

En kyllä yhtään epäile, että bileet eivät olisi kerrassaan loistavat ja jos tonne itsekin eksyisin niin varmasti bileistä ja tunnelmasta nauttisin. Uskon myös että näin tulee tekemään suurin osa asiakkaista, joista ainakin osa näyttää elixirian perusteella ottavan oppia itse tapahtuman nimestä. Lyhyesti sanottuna: Bileistä tulee varmasti ikimuistoiset.
#110 • • root Guest

Yritä kestää!!! Itsemurha ei kannata!

Ainakin nyt KAIKKI tietää mitää kuosaaminen tarkoittaa! Weee! Siiretäänkö seuraavaan sanaan: "Return"?

Tervetuloa Plattarille.
#111 • • Tres Guest

Yksi helvetin Psyke-bileen nimi ja näin iso haloo! Miettikää nyt vähän! :mad:

Terveisiä absurdistanista :scared:

Jos tää olis joku 'haloo' niin mä olisin
jo soitellu järjestäjille himaan ja
järjestämässä kansaliikettä.

Nyt vittu mittasuhteet kuntoon,
tää on yks topikki, ei mikään
hippienvastainen liike... VIELÄ :mad:

Onko 'return of the kuosiniemi' huono läppä
ja nimenä ihan vitun dille?

Vastaus Lopullisesta Gallupista:

KYLLÄ

Ovatko bileet tästä huolimatta
käymisen arvoiset ja tapahtuma siis
kaiken ennakkohypetyksen ansainnut?

KYLLÄ

Nii vittu. :mad:
#114 • • m'o'ykky Guest
"Any publicity is good publicity"
En ookaan aikoihin käynyt tällä foorumilla, edes selailemassa näitä ketjuja ja nyt muistuikin mieleen miksi... :)
#115 • • Beliar Guest

samaan hengenvetoon voi esim. kelata et pussy on ainut mesta mist voi saada pesää.

Ai no sittenhän meitsi meneeki Pussyyn... :D

...tai kai siin nyt joku poikkeuskin on? :crybaby:
#116 • • vaavu Guest

Kysymys:

Onko 'return of the kuosiniemi' huono läppä
ja nimenä ihan vitun dille?

KYLLÄ

Ovatko bileet tästä huolimatta
käymisen arvoiset ja tapahtuma siis
kaiken ennakkohypetyksen ansainnut?

KYLLÄ

Totta turiset, kummassakin asiassa. Tämän mukavan polemiikin kunniaksi me voitaisiin Villen kanssa jopa tullakin piipahtamaan bileissä. Ihan vaan vanhojen kuosiniemi-aikojen kunniaksi. :D

Niin että terveisiä ~dreamtime~:lle vaan, ollaan kyllä tulossa! :happyroll:
#117 • • ~DreamtimE~ Guest
flyer online :eek:
#118 • • ~DreamtimE~ Guest
21.00-23.00 Pentti Slayer
23.00-00.30 Kiwa
00.30-02.00 Salakavala
02.00-03.30 Squaremeat
#119 • • cosmo Guest
jes...koht pääsee altistumaan :D