En halua olla ilonpilaaja mutta..
Tiedä sitten onko kavereilla ollut passit etukäteen, mut aika moni on käynyt varusmiespalveluksesta ulkomailla ilman mitään ongelmia. Veljeni hommasi jopa luvan viikon ulkomailla oleskelua varten.
706 posts, 36 pages, 94,735 views
En halua olla ilonpilaaja mutta..
Tiedä sitten onko kavereilla ollut passit etukäteen, mut aika moni on käynyt varusmiespalveluksesta ulkomailla ilman mitään ongelmia. Veljeni hommasi jopa luvan viikon ulkomailla oleskelua varten.
te ette oo katkeraa nähnykkään.
nimim. "19v innokas plattarilainen, jolla on varaa lähteä tollaselle risteilylle koska vaan ja synttärit 29.3"
Tosin mä täytän 22.
Ja virallisesti intistä tarvii luvan, että saa lähtee ulkomaille, mut kuka ihan oikeesti tollasta lupaa kysyy?
Huh, jotta ei menisi aivan off topiciksi voisikin kysellä, onko onko kukaan menossa syömään á la carte -ravintolaan, josta saattaisi irrota hyvä tarjous club sijan jäsenille vai meinaako kaikki suunnistaa syö-niin-paljon-kuin-jaksat ravintolaan.
Huh, jotta ei menisi aivan off topiciksi voisikin kysellä, onko onko kukaan menossa syömään á la carte -ravintolaan, josta saattaisi irrota hyvä tarjous club sijan jäsenille vai meinaako kaikki suunnistaa syö-niin-paljon-kuin-jaksat ravintolaan.
Huh, jotta ei menisi aivan off topiciksi voisikin kysellä, onko onko kukaan menossa syömään á la carte -ravintolaan
Buffetissa on sentään ruokailumusiikkia ;)
Mä ajattelin ainakin mennä.. vois jotain pöytiä varailla jos tulee useampi henkilö.
nimim. "19v innokas plattarilainen, jolla on varaa lähteä tollaselle risteilylle koska vaan ja synttärit 29.3"
- meillä on samana päivänä synttärit!! -
erona vaan muutama vuosi, joten minä tyttönen juhlin vuosia laivalla!
ha! sittenhän meitä on kolme. samana päivänä syntyneitä siis. sii juu ät te kruis sip.
ha! sittenhän meitä on kolme. samana päivänä syntyneitä siis. sii juu ät te kruis sip.
see you!
ja eikös Ana / Shiner:lla ole kans samana päivänä synttärit?
meitä siis on neljä,
ja ellei toi drS velmuile itteensä jotenki laivalle,
nii me kolme sielä ilmeisesti sitte juhlitaan tulevia synttäreitä!
Loistavaa, neljä jo kasassa <3
Huh, jotta ei menisi aivan off topiciksi voisikin kysellä, onko onko kukaan menossa syömään á la carte -ravintolaan
Tosin mä täytän 22.
Oho. Luulin sua huomattavasti vanhemmaks :eek:
On hytti ja on kaverit mukana ja reissukin jo maksettu!
On hytti ja on kaverit mukana ja reissukin jo maksettu!
Eikö lipunmyynti alakin vasta klo 12:00??? :confused:
Joo, loistava idea. Eiköhän muitakin halukkaita löydy .. epäilisin ainakin, että tapit olisi kiinnostunut kunnon ravintolasta