706 posts, 36 pages, 95,179 views
uijui, miulla on jo sellanen matkakuume, että etenkin tän topikin luettua ei pysty mihinkään (esim. koulu) keskittymään :roll:
Noh, ylihuomenna Helsinkiin, illalla vois aloittaa jo alustavasti pakkailemaan...
Hahah odotan kyllä innolla mitä sekoilua toi reissu tulee olemaan.
mitä vikaa? :( ::C :X
Ööö.. Paroni=pärähdys..
voiko ihanammin 20-vuotisen elonsa ekan päivän alkaa...?
voi!
Pärähtämällä laivalla ja hyppäämällä kannelta.
Ja mä voi tulla lohdutukseks jo vaiks tänä iltana voittamaan
Jukkun biliksessä ja juomaan sun kurkkupastillisiideriä.
Mut ei siit sen enemppä..
Taitaa tulla hytti täyteen, eli enää ei kannata kovin monen soitella.
-nla
Mua kyllä surettaa kun en pääse tulemaan tänne!! :sad:
Pääosassa sekoilu, pousailu ja kaverit, sivuosassa musiikki.
Hahah odotan kyllä innolla mitä sekoilua toi reissu tulee olemaan.
Indeed. Pääosassa sekoilu, pousailu ja kaverit, sivuosassa musiikki.
Ei oo mun teekupponen.
Miten muuten sen allasosaston säännöistä on tietoa, saakos olla uimashortsit jalassa?
Mä muistelisin että laivan uima-altaisiin pääsy vaatii tangat. :scared:
Niin. No jos näin haluaa ajatella, niin about kaikki bileet ovat ihan perseestä, koska suurimmalla osalla on musiikin lisäksi myös muita motiiveja.
Muutama saattaa ehkäpä sekoillakin, mutta tämä tuskin laskee paantuneimmankaan puristin fiiliksiä?
Jos jotkut saavat kiksejä musiikin lisäksi myös muista tapahtumaan liittyvistä asioista, niin onko se este saapumaan paikalle?
:confused:
Ja ikävikseni joudun jo nyt ilmoittamaan teille jotka tämän missaavat, että palautetta ei kannata lukea, sillä se tulee aiheuttamaan sellainen kyrvä* otsaan, että pää painuu monitorista läpi ;D
Suoraan sanottuna näin laajoja bileitä ei paljoa maissa järjestetä (muutamat vuodessa ehkä), joten voisiko blackout tai thomas yrittää perustella mulle millä ihmeen tavalla musiikki on tuolla toisarvoista? (vai puuttuuko bileistä se fouriteulkomaannimi)
Itse veikkaan, että jokaisella areenalla tullaan kokemaan ns orgastisia hetkiä suurien bileiden tyyliin, kun sadat bilettäjät huutavat silkasta hyvänolontunteesta
Yksi asia on tullut opittua sinä aikana kun plattari ja klubitus on olleet olemassa: Tapahtuma, jota hehkutetaan näin paljon etukäteen ja jonka järjestäjinä on suomen ammattimaisimpia organisaatiota, on aina ainutlaatuinen ja palautteen perusteella kokemus, jota ei todellakaan kannata missata.
Ja ikävikseni joudun jo nyt ilmoittamaan teille jotka tämän missaavat, että palautetta ei kannata lukea, sillä se tulee aiheuttamaan sellainen kyrvä* otsaan, että pää painuu monitorista läpi ;D
Vieraslistalle on kutsuttu seuraavat artistit:
Break That House -kollektiivi
Fantastista. Vielä parempaa olisi jos tietäisi monelta pòsse on äänessä :)
Blackout, et edelleenkään vastannut kysymykseen, millainen tapahtuman pitäisi olla, jotta musiikki olisi ollut pääosassa?
Vai onko asia niin, että sun mielestä lineup on pebasta, jolloin teet samantien päätelmän, että koko tapahtumassa musiikki on sivuosassa?