- Iskuporakoneen ääni kantavassa seinärakenteessa
- Liian pitkät puntit
- Liian lyhyet johdot
- Isot muuntajat, joissa on pistoke kiinnitettynä suoraan muuntajaan
- Kannettomat CD-levyt
195 posts, 10 pages, 26,220 views
[*]Vessankannelle virtsaaminen
No duh! Siis vessaan meno jos joku on virtsannut sinne kannelle... Varsinkin ravintoloissa jengi varmaan oikee tähtäilee sinne kansiin. Toi on osaltaan vandalismia, niinku puhelinkoppien särkeminenkin. Ei sitä vessaa voi käyttää kakkosen tekemiseen, jos siellä on virtsaa kannella, eikä mua oo palkattu yhteenkään raflaan siivoomaan vessoja. Toi on just niitä asioita, että toivoisin saavani jossain klubilla tai raflassa jonku dorkan tosta kiinni. Voi olla, että joutuisi avautumaan.No eihän sun ole pakko virtsata sille kannelle? kansi auki ensin ;)
No duh! Siis vessaan meno jos joku on virtsannut sinne kannelle... Varsinkin ravintoloissa jengi varmaan oikee tähtäilee sinne kansiin. Toi on osaltaan vandalismia, niinku puhelinkoppien särkeminenkin. Ei sitä vessaa voi käyttää kakkosen tekemiseen, jos siellä on virtsaa kannella, eikä mua oo palkattu yhteenkään raflaan siivoomaan vessoja. Toi on just niitä asioita, että toivoisin saavani jossain klubilla tai raflassa jonku dorkan tosta kiinni. Voi olla, että joutuisi avautumaan.
No duh! Siis vessaan meno jos joku on virtsannut sinne kannelle...No eihän sun ole pakko virtsata sille kannelle? kansi auki ensin ;)
- Ne vitun pienet luikertelevat pirulaiset, jotka tulee viemäristä meidän vessan lattialle kruisailemaan :angry:
-pilaantuneen jugurtin kaataminen vessanpönttöön
-pilaantuneen jugurtin kaataminen vessanpönttöön
Jugurttihan säilyy suurinpiirtein samassa olomuodossa vielä pilaantumisen jälkeenkin, maito on kamalaa. Ensin tulee sellasta kirkasta nestettä, sit kestää pari sekuntia, ja *läts* *läts*... :oksennushymiö:
Et sitten laittanut raskaana olemista tohon listaasi? :D
Tai se ku koitat nukkua Hämeentiellä siinä talossa kakkoskerroksessa, jossa on samalla se Helluntaiseurakunta tms., AA-kerho ja joku Stadin Slangin Ry:n toimipiste. Jos sänky on suoraan siinä Helluntaiseurakunnan pianon yläpuolella ja on sunnuntai ja olet tullut joskus 4-5 väliin nukkumaan ja alkaa krapulahikee pukkaa ja kello lähentelee puoltapäivää...-yrität nukkua vähän pidempään vapaapäivänäsi, ja jumankekka, postinkantaja pimputtaa ovikelloa kun posti ei mahdu sisään luukusta (olin varmaan tosi hehkeän näköinen avatessa ovea)
Eikä varsinkaan tuohon tilaan hankkiutuminen.En tietenkään. Ei se ole inhottavaa. :hah:
..Onneks tyttöystävä tekee ton nykyään mun puolesta..
Irkkumaito pakataan 2l muovipulloihin, joista se muovin maku mukavasti liukenee maitoon. Lisäksi se on huonosti säilyvää, eli jos maito sanoo vaikka "Dec 05", olisi jo eilen pitänyt tarkistaa onko se vielä juomakelpoista. Tänään se ei ole.Miksette juo maitojanne ennen kun ne pilaantuu!
Irkkumaito pakataan 2l muovipulloihin, joista se muovin maku mukavasti liukenee maitoon.