Inhottavat asiat

195 posts, 10 pages, 26,198 views

#101 • • da_chef Guest

- klimpit kastikkeessa

Niitä kutsutaan lihapaloiksi, tai vaihtoehtoisesti makkaranpalasiksi.
#102 • • da_chef Guest

AD/HD
**ttu kun ei saa mitään aikaiseksi

Vedä piriä, niin ne muutkin tekee.

Irkkinörtit
...joidenka on pakko huutaa se "wanha" aina raivon vallassa. Aivan kuin saisivat jotain paiseita ennenkin nähdyistä urleista. Ja se irssi ei vitussa ole ergonomisempi kuin mIRC.

oot vaan kade :)
#103 • • Moraani Guest
No HUH mikä kolmen postauksen putkitylytys DaChefiltä. :eek: :)
#104 • • da_chef Guest

No HUH mikä kolmen postauksen putkitylytys DaChefiltä. :eek: :)

Mähän olen aina niin uitun positiivinen :D

Mutta, noi ADHD:stä kärsivät vetävät ihan oikeasti piriä lääkkeenä.
#105 • • Tapi T Guest

ihmiset jotka valittavat muiden tupankanpoltosta

On se saatana, kun ihmisten silmiä muka kirveltää ja kehtaavat valittaa jostain vaatteiden pesustakin vielä. :mad:
#106 • • Jukka I Guest

kaikki saatanan spedet jotka luulee olevansa muita parempia ja fiksumpia

Mut mitä jos ne oikeasti onkin? :confused:

On se saatana, kun ihmisten silmiä muka kirveltää ja kehtaavat valittaa jostain vaatteiden pesustakin vielä. :mad:

Ja vieläpä jostain ihme hengitysvaikeuksista ja rei'istä vaatteissa. Ihme kitisijöitä tosiaan. :mad: :mad:
#107 • • Zeraf Guest

Autolla ajaminen syksyllä pimeässä vesisateella on kyllä ihan kauheaa.

Hö, mun mielestä toi on just hauskaa. Kiva ajatella ettei tarvii olla siellä ulkona vesisateessa vaan saa olla autossa sisätiloissa. Taustalla täytyy tietysti soida asiaan kuuluva musiikki. Siis oikeesti...vesipisarat ropisee autoon, ajat sumun läpi, ympärillä on pimeetä ja taustalla tunnelmaan sopiva musiikki. Ei siitä voi kuin haltioitua.
#108 • • LindaGP Guest

Hö, mun mielestä toi on just hauskaa. Kiva ajatella ettei tarvii olla siellä ulkona vesisateessa vaan saa olla autossa sisätiloissa. Taustalla täytyy tietysti soida asiaan kuuluva musiikki. Siis oikeesti...vesipisarat ropisee autoon, ajat sumun läpi, ympärillä on pimeetä ja taustalla tunnelmaan sopiva musiikki. Ei siitä voi kuin haltioitua.

Eikä varmaankaan näy jos on hirviä liikenteessä... :scared:
#109 • • Zeraf Guest

Eikä varmaankaan näy jos on hirviä liikenteessä... :scared:

No ei näy niin hyvin, joten vauhtia sopii hiljentää silloin...
#110 • • serotonot Guest

Kun M.Bjurström sanoo pusipusi naminami. Oksuu sick.gif

Helpottaako tota jos sitä hokis esim santeri kinnunen tai mikko alatalo?
#111 • • serotonot Guest

yleinen epäsiisteys

Mua taas inhottaa yleinen siisteys. En voi yhtään rentoutua kodissa/muussa paikassa jossa on liian siistiä. Lapsuuteni elin kaaoksen keskellä, ja sama meno jatkuu. :winkwink:

Nimenomaan! Luistelen sun jälkiliukkailla tässä asiassa

*se kun aamulla heti herätessä tekis mieli sekstata, mutta sekä itsen että kumppanin henki haisee edellisen illan viinan juonnin ja tupakan polton jäljiltä

Tieks miks ihmiset oppi joskus tekemään sen silleen koiramaisessa positiossa?
#112 • • serotonot Guest

* kun flunssaisena yskit julkisella paikalla ja laitat kätesi suun eteen. Juuri silloin sattuu kurkusta lentämään se limaklöntti siihen käteen... Ja paperia ei löydy mistään...

Sinnehän se lipaistaan kielellä huomaamattomasti takaisin ja nielaistaan kuin mikä muukin tahansa nulju. VÄHÄN TAISTELUHENKEÄ HEI!

* tahmeat läikkät lattiassa

Riippuu mistä ne johtuu. Joskus aiheuttava asia voittaa seuranneen harmin

* appelsiinimehu

Eihän tätä voi oikeest dissaa. Parast tuoremehuu

* aamutupakan aiheuttama huippaus

Hei kamoon! Aino kuosi minkä röökist saa. Ja jos se käy ahdistamaan ni polta enemmän. Mulla tota ei oo ollu enää pitkään aikaan
#113 • • serotonot Guest

Selvä. Tästä lähdin oletan, että sarkasmini tunnetaan. Hymiöitä en käytä niinkään, joten sarkasmini on tunnistettava tästä lähdin tekstistäni. Olen hyvää hyvyyttäni koittanut sinne laittaa disclaimeria tiukkapiposimmille, mutta en enää tästä lähtien.

Enkä ota vastaan negatiivista palautetta sarkasmistani johtuen, vaan lähetän kuvan keskisormestani jokaiselle, joka sarkasmistani suuttuu.

Tämä lienee nyt sitten toivotumpi vaihtoehto?

Ja kyllä, en suostu välimallin ratkaisuihin. Se on joko-tai -tilanne.

Ai sun teksteissä on sarkasmia? *Höh*
#114 • • Daniel Braun Guest

Hei kamoon! Aino kuosi minkä röökist saa. Ja jos se käy ahdistamaan ni polta enemmän. Mulla tota ei oo ollu enää pitkään aikaan

Oon polttannu about sen 5-6 vuotta. ½-1 aski per päivä.
Ja vieläkään ei tuo aamuröökin jälkeinen "huippaus" ole kadonnut.
Mutta, kyllä se aamutupakka kuitenkin on se päivän paras tupakki...
#115 • • serotonot Guest

Mutta, kyllä se aamutupakka kuitenkin on se päivän paras tupakki...

Niin kuin jo sanoin, polta enemmän mulla menee 1½-3 askia päivästä riippuen siitä kuinka paljon alkoholia se sisältää.
#116 • • Taedium Guest

Mutsi on polttanu 16-kesäsestä ja silti vielä huippaa aamurööki. Ootsä mun mutsi?

Ai sun teksteissä on sarkasmia? *Höh*

Siälä on sarkasmia tai mää kutsun sitä sualaks. Ku mää tästä taijjon teille kukan. Laitetaan sualaa sualaa, enemmän sualaa ja sit sanotaan taikasanat:
#117 • • Moraani Guest

Helpottaako tota jos sitä hokis esim santeri kinnunen tai mikko alatalo?

Ei sitä hoe kukaan muu kuin M. Bju., mutta en kyllä haluaisi kuulla sitä yhtään kenenkään suusta! :angry:
#118 • • Edited Timmo Guest
blablabla

Moden tyttöystävän "pyynnöstä" muutettu. Oikeesti vaan pelkään bannausta... :)
#119 • • Moraani Guest

blablabla

Miten ilkeetä toi nyt sit on?

Voin lukea tätä topiccia enään sormet silmillä, kunnes pystyy skrollaan sun kommentin ohi. :crybaby: :crybaby: :crybaby:
#120 • • Taedium Guest
Hyvin inhottavaa on, kun siivoaa semmosen ärsyttävän rastaan jätöksiä ruokapöydältä ja huomaa, että se rastas on syöny mun chileistä yhden. Oli siinä pöydässä ja tuoleissa ja lattiassa melkosen paljo siivottavaa. :mad: