Inhottavat asiat

195 posts, 10 pages, 26,180 views

#121 • • Timmo Guest
mieti sen rastaan fiilistä jonkun tulisen chilin jälkeen.... :D
#122 • • insertxox Guest
* Bussi täynnä.
* Bussi täynnä lapsia
* Busissa kännykkään puhuminen KOVALLA ÄÄNELLÄ,(Peräpukamista)
* Nähdä busista kun joku "Natsi" runkkaa autossa (Tää on tosi :panic: )
* Imurin ääni.
* Myöhästyneet ihmiset, kun saa aina odottaa.
* Irkki-galleria ei ole irc.

Huomaa et liikun busilla :D
#123 • • elok Guest
Migreeni!!! :sad:
#124 • • Hansu Guest

Migreeni!!! :sad:

So true.

Nimim. "Ikkuna auki, huone pimeeks ja kourallinen särkylääkettä"
#125 • • hexasonik Guest
seuraavat ilmaisut:
'digitaalisessa muodossa'
'sähköinen aineisto'
'pc-yhteensopiva'

kaivan seuraavalta, joka nuo lausuu, silmät päästä, sydämen rinnasta ja tapan vielä jollain muulla tavalla varmuuden vuoksi.
#126 • • Elvish Guest
Ruuan seassa olevat hiukset ja kissan karvat, etenkin leivän päällä voimariiniin sekoittunut pitkä hius on ihan ykkös äklötys! Ajatuskin siitä puistattaa että se joutuisi kurkkuun ja sit ku yrität repii sitä pois niin että se kutittaa kurkkua sillee inhottavasti et meinaa yrjöt tulla (jo pelkästä ajatuksestakin)

Myöskin palasaippuaan tarttuneet hiukset ärsyttää, etenkin ku ne ei lähe helpolla pois ja sit ku rupeet repii niitä kunnolla pois ni sit ne tarttuu sormiin, eikä taho lähteä niistä pois!! :mad:

Tää hiuskammo ollu jo pienestä pitäen..

-se et radiosta soi päivästä toiseen samat "hitti" biisit, jotka ei oo mun musamakuun sopivia.

-kattella ruokalassa ku jengi mättää liharuokaa napaansa minkä kerkii ja ne visiot omassa päässä kun sä näät ne sellasina örkkeinä jotka silmät kiiluen syö jotain sisäelimiä ja tyyliin veri valuu suupieliä pitkin (vrt. örkit / klonkku LOTR:sta tai ne dinosaurukset Pelkoa ja inhoa Las Vegasissa..) (okei ehkä vähän överi juttu, emmä oikeesti oo hullu, enhän? :scared: )

-edelliseen liittyen se, että näkee kauniiden asioiden sijaan kuvoja asioita ihmisissä ja asioissa. (ei nyt onneks aina)

-dokumenttiohjelmat missä kuvataan oikein läheltä kaikkia hyönteisiä sun muita ötököitä. :panic:

-George W Bush, sun muut sotahullut jotka lietsoo vihaa ja tietämättömyyttä

-Eläinkokeet, ahtaat navetat ja häkit, teurastamot yms.. :angry:

-24/7 niskakivut yhdistettynä toimistotyöhön

-Se kun tiskejä huuhdellessa tulee aina hiki, kun on sen valuvan kuuman veden kanssa tekemisissä

-mahatauti

-minä itse, ainakin välillä

Näit ois vaik kuinka paljon lisää, mut tuskin ketään kiinnostaa enempää.
#127 • • Remotion Guest
Kalastaminen! En tykkää ollenkaan! :scared:
030416chinaphoto_2.jpg
#128 • • ER Guest

Myöskin palasaippuaan tarttuneet hiukset ärsyttää, etenkin ku ne ei lähe helpolla pois ja sit ku rupeet repii niitä kunnolla pois ni sit ne tarttuu sormiin, eikä taho lähteä niistä pois!! :mad:

Käytä juustohöylää. Niin mäkin teen. :D
#129 • • Laite Guest

-Se kun tiskejä huuhdellessa tulee aina hiki, kun on sen valuvan kuuman veden kanssa tekemisissä

Onneksi meillä turussa on mahdollista ottaa vesihanasta myös viileämpää vettä. Kätevää!
#130 • • Edited valo Guest

- Ne vitun pienet luikertelevat pirulaiset, jotka tulee viemäristä meidän vessan lattialle kruisailemaan :angry:

Sokeritoukkia. Viihtyvät kosteassa. Ihan harmittomia.

Tässä omaa listaa:
-hämähäkit (nostan jalat ylös sohvalle jo kun niitä näkee telkussa)

Toihan on ihan ristiriitaista :laugh: Molemmat edustaa mulle ainakin samaa lajia eli: ötökkä mikä ötökkä :panic:

Juoksin kerran etelässä paniikissa seinää päin kun yksi pikkurillin kynnen kokoinen ötökkä säikähti vissiin mua ja säntäs karkuun vessan maton alta...Nenä aukes ja seuraavan yön vietin visusti sängyllä istuen ja vahtien lattioita ja seiniä. Tervettä :rolleyes:
#131 • • LindaGP Guest

Toihan on ihan ristiriitaista :laugh: Molemmat edustaa mulle ainakin samaa lajia eli: ötökkä mikä ötökkä :panic:

Eihän oo! Ötököillä on 6 jalkaa ja hämiksillä 8 jalkaa. Tämä hiuksenhieno ero saa hämikset liikkumaan eri tavalla, tavalla joka saa minut ihan paniikkiin.

By the way (osta tie) kiva nähdä sinuakin täällä!!!
#132 • • holle Guest
Joku sälli ruiskii just telkkarissa maitoa silmästään ja vielä kaaren pituutta mitattiin...
#133 • • Daniel Braun Guest

Joku sälli ruiskii just telkkarissa maitoa silmästään ja vielä kaaren pituutta mitattiin...

Katsoin just samaa...
Hyi hemmetti!
Pitäisköhän tota kuitenkin kokeilla tossa huomenna pikkujouluissa?
Jekkuredbull silmästä ulos?
Onnistuiskohan? :D
Raportoidaan siitä sitten...
#134 • • valo Guest

By the way (osta tie) kiva nähdä sinuakin täällä!!!

Tänks joo kuulin että olit jo arvannut että mä olin mä... :heart:
#135 • • Moraani Guest

hämiksillä 8 jalkaa. Tämä hiuksenhieno ero saa hämikset liikkumaan eri tavalla, tavalla joka saa minut ihan paniikkiin.

Elämäni traumaattisin kokemus. Olin Brasiliassa ja eksyttiin sademetsiin, tai siis mentiin sinne ihan tarkoituksella. Siellä oli vain pieni kapea polku jota oli pakko kulkea jos halusi päästä eteen tai taaksepäin, vaihtoehtona oli rotko kohisevaan vesiputoukseen.

Huomasin yhtäkkiä että noin 5cm halkaisijalta olevia karvaisia, mustia hämiksiä roikkui polun yllä. Ne siis teki seittejä polun toiselta puolelta toiselle. Sain hillittömän paniikkikohtauksen, kun tiesin ettei pakoa ollut tiedossa. Itkin, huusiin ja poikaystävää hävetti. Ohikulkevat ihmiset tuijottivat ihmeissään kun minä en suostu liikkumaan mihinkään, vaan tapitan hysteerisesti itkien paikallani.

http://img-2.irc-galleria.net/00/07/05/99/415789.jpg

Tämän jälkeen on kammoni pieniä hämiksiä kohtaan vähentynyt huomattavasti, mutta näen säännöllisin väliajoin painajaisia hämäkäkeistä.

Poitsu ja äitini sitten ajan x päästä saivat minut liikkumaan, juoksin niin kyyryssä kuin pystyin, äidin ja Quun keskellä. Olin kyllä surkeana.
#136 • • Ana-- Guest
- Ajaa autopiiriä eteläsuomen kauheimmassa lumimyräkässä turhalta
hälytykseltä toiselle niin, että suurin osa hommista jää tekemättä
- Hukata samana iltana kännykkä ja karvaasti tajuta, että kaiken huhki-
misen, kiroilun ja auton lumestakaivamisen jälkeen tienasi samana ilta-
na noin puolet siitä, mitä uusi puhelin maksaa (no okei, oikeesti vähän
enemmän..)
- Ajaa koko yö läpimärissä, kylmissä kengissä
- Ford Fusion 1.4TDi työautona
#138 • • Moraani Guest

Pelkäsin ihan oikeasti avata tätä linkkiä. Jos siellä vaikka olisi ollut kuva niistä hämähäkeistä. Onneksi ei ollut. Huh.

Hahah! Isäni innoissaan yritti ottaa valokuvaa hämiksistä, jotta saisin ikuiset muistot. Onneksi niistä ei tullut mitään järkevää.
#139 • • vaavu Guest
Sukkahousut!

Kaikissa malleissa loppuu jalkaosa aina puoleenreiteen, mutta kuitenkin sen vyötäröosan voi vetää kainaloihin asti. Ehkä sukkahousujen valmistajat ovat arvioineet että naisilla on lantion ja jalkojen pituus suunnilleen samaa luokkaa. :mad:
#140 • • LindaGP Guest

Sukkahousut!

Kaikissa malleissa loppuu jalkaosa aina puoleenreiteen, mutta kuitenkin sen vyötäröosan voi vetää kainaloihin asti. Ehkä sukkahousujen valmistajat ovat arvioineet että naisilla on lantion ja jalkojen pituus suunnilleen samaa luokkaa. :mad:

Vinkki 5: älä käytä sukkahousuja. Ne on Saatanasta, tai ainakin miehen keksimät (pakko olla, kun ovat niin epämukavia). Itse en ole käyttänyt sukkahousuja kuuteen vuoteen, vaan käytän ainoastaan sukkanauhasukkia tai stay-upeja (niistä silikoninauhoista saan kylläkin joskus ihottumaa... :( )