Inhottavat asiat

195 posts, 10 pages, 26,258 views

#161 • • Hansu Guest

Mä olen tähän asti käyttänyt sellaisia puoleen reiteen ulottuvia puuvillasukkia, jotka on pitäneet ihan mukavasti lämpöä. Näin kylmällä ilmalla noilla pitkillä sukilla jäätyy kuitenkin lantio, kun käyttää lyhyttä takkia. On joko siis valittava sukkahousut, tai sitten pitkät sukat ja jotkin lyhytlahkeiset lämpöhousut jalassa. Seksikkyysarvo näillä keleillä on joka tapauksessa nollassa. :|

Mä oon havainnut ihan toimivaksi vaihtoehdoksi "pitkikset" eli "naisten pitkät kalsarit" (kauhean kuulosta...), jotka kyllä lämmittää yleensä ihan riittävästi. Totta, seksikkyysarvo on yhtä alhaalla kuin pakkasmittarin elohopeakin, mutta kukas niitä sieltä päällyshousujen alta näkee! Ja jos nyt ihan järjetön pakkanen iskee niin miksei sitä vois ihan villahousutkin jalkaan vetää. En muutenkaan ymmärrä tätä nykysuomalaisten talvipukeutumista: vaikka olis -20 niin ulos lähdetään kuitenkin paljaspäin ja perse vilkkuen ja sitten vielä valitetaan että "voi vittu kun tääl on kylmä, mennään sisään" :mad:
#162 • • ER Guest

Mä oon havainnut ihan toimivaksi vaihtoehdoksi "pitkikset" eli "naisten pitkät kalsarit" (kauhean kuulosta...), jotka kyllä lämmittää yleensä ihan riittävästi. Totta, seksikkyysarvo on yhtä alhaalla kuin pakkasmittarin elohopeakin, mutta kukas niitä sieltä päällyshousujen alta näkee!

Minä en nää mitenkään epäseksikkäänä sitä, että nainen pukeutuu kelin mukaisesti. En voi ymmärtää sitä että yleinen mielipide on pitkiä kalsareita vastaa. Suomessa on kylmä ja suomalaiset pukeutuvat sen mukaisesti. Ja jos joku nainen ryhtyy nurisemaan mun pitkistä kalsareista niin menköön itseensä! :D
#163 • • Moraani Guest
Murojen syönti voisi aiheuttaa ikuisen kierteen. Ikinä ei osaa arvioida sopivaa määrää maitoa tietyn muroannoksen sekaan kaadettavaksi. Itse tykkään että sitä maitoa on paljon, joten mulla jää sitä aina yli. Muutaman kerran oon lisännyt muroja jämämaidon joukkoon, ja tällöin muroja tulee usein laitettua liikaa, joten maitoakin pitäis sitten lisätä ja kierre on alkanut. En voi kun olla onnellinen että olen osannut hörppiä ne jämämaidot lautasenpohjalta lisäämättä muroja sekaan (muutamaa poikkeusta lukuunottamatta).
#164 • • Moraani Guest

Suomessa on kylmä ja suomalaiset pukeutuvat sen mukaisesti. Ja jos joku nainen ryhtyy nurisemaan mun pitkistä kalsareista niin menköön itseensä! :D

Mä oon pidättäytynyt kunnollisiin villasukkahousuihin. Ne on kyllä niin epämukavat kun voi olla, mutta ei tarvi valittaa kylmyydestä. Itseasiassa oon muistaakseni aikasemmin tykänny kun on saanu käyttää sukkiksia, kun taisin tykätä siitä tumpatusta olosta. Mutta nomore, nyt otan sukkikset melkein aina heti pois kun pääsen sisätiloihin. Siis esim. jos oon töissä ja on vähän pidemmän rupeaman sisätiloissa.

Ja pitkä takki on ehdoton, se on kyllä inhaa kattella ku tp:t painaa tuolla pihalla alaselkä ja peba vilkkuen. Hrr.

Mä en ymmärrä niitä jotka vapaaehtoisesti haluaa palella ulkona. Esim erästä saa aina pakottaa laittamaan kaulahuivin, hanskat ja pitkikset. Tulee myötäkylmä jos toinen tärisee vieressä huulet sinisinä. Mä oon vaan tyytyväinen jos mies laittaa pitkikset, valittaminen niiden epäseksikkyydestä on aika hmm. nirsoa tms. Kyllähän naisetkin kärsii ulkonäkönsä eteen, mutta kamoon, niitä kalsareita ei päällepäin edes nää.
#165 • • Hansu Guest

Mä oon vaan tyytyväinen jos mies laittaa pitkikset, valittaminen niiden epäseksikkyydestä on aika hmm. nirsoa tms. Kyllähän naisetkin kärsii ulkonäkönsä eteen, mutta kamoon, niitä kalsareita ei päällepäin edes nää.

Aivan. Ja kyllä mun mielestä miesten pitkät kalsarit voi olla ihan seksikkäätkin, jos ne on puhtaat ja ei-lököttävät ja sopivat muutenkin hyvin kantajalleen. Ei kai se seksikkyys voi olla yhdestä ainoasta vaatekappaleesta kiinni.
#166 • • Moraani Guest

miesten pitkät kalsarit voi olla ihan seksikkäätkin, jos ne on puhtaat ja ei-lököttävät ja sopivat muutenkin hyvin kantajalleen.

Hei, tyyliin jollain black horsella on sellasia oikeesti hyvännäkösiä pitkiä kalsareita. Yksvärisiä, hyvin istuvia jne. Täysin vastakohta esim. salihousuille :hearts:. Tai en sit tiä onks se vaan ne miehet niissä laatikoiden kansissa.. :scared:
#167 • • Hansu Guest

Tai en sit tiä onks se vaan ne miehet niissä laatikoiden kansissa.. :scared:

Ehkä osittain sekin, niiden päällä näyttäis hyvältä tiskirättikin ;)
#168 • • Timmo Guest
kysymys onkin: Näyttäisikö näiden miesten päällä hyvältä sellaiset roikkuvat vaaleansiniset ylilöysät pilkulliset pitkät kalsarit....

miehillä pitää olla samalla paita päällä, että vatsa ja rinta peittyy. :)
#169 • • Tapi T Guest

Hei, tyyliin jollain black horsella on sellasia oikeesti hyvännäkösiä pitkiä kalsareita. Yksvärisiä, hyvin istuvia jne.

:scared:
Nyt on kyllä maailma sekaisin. Mulle on tähän asti jokainen nainen sanonut, että nimenomaan Black Horsen kalsarit ovat hirveintä mitä on. Olen heidän kanssaan täysin samaa mieltä.

Mulle tulee jo sanoista "black" ja "horse" mieleen lähinnä Tarjoustalo, sähköinen tekokuitu ja hirvittävä kuosi (siis ei se olotila vaan niinku kangas.) Onneks mulla ei oo noita enää.

Parhaat pitkät kalsarit kulkevat nimellä alushousu M85, pitkä, vihreä. :hah:
#170 • • Moraani Guest

Nyt on kyllä maailma sekaisin. Mulle on tähän asti jokainen nainen sanonut, että nimenomaan Black Horsen kalsarit ovat hirveintä mitä on. Olen heidän kanssaan täysin samaa mieltä.

No mä nyt vaan heitin jonkun merkin, ainoo mikä tuli pitkän pohdinnan jälkeen mieleen. Mutten tod. oo puhumassa niistä kauheista kuosi/kuvio kalsareista! Vaan ihan yksinkertaisista istuvista ja nimenomaan yksvärisistä kalsareista. Esim. puuvilla-lycra sekoitteiset, ei mitään polyester-shaissea. Ilm. mielikuva Black Horsesta oli mulla vaan täysin väärä.
#171 • • Hansu Guest

No mä nyt vaan heitin jonkun merkin, ainoo mikä tuli pitkän pohdinnan jälkeen mieleen. Mutten tod. oo puhumassa niistä kauheista kuosi/kuvio kalsareista! Vaan ihan yksinkertaisista istuvista ja nimenomaan yksvärisistä kalsareista.

Sellasia yksivärisiä, esim. mustia tai tummanharmaita mäkin tarkotin. Jotkut liukaskankaiset pappakuvioiset tai erityisesti hupikalsarit (tyyliin Karvinen tai Harald Hirmuinen) on s-y-v-ä-l-t-ä... Kyllä mä ainakin tykkään paljon enemmän istuvista pitkistä mustista kalsareista kuin pakkasen siniseks kylmettämästä kananlihalla olevasta perseestä.

Taidetaan Mömmöemmi olla yksin tän asiamme kanssa...
#172 • • LindaGP Guest

Sellasia yksivärisiä, esim. mustia tai tummanharmaita mäkin tarkotin.
Taidetaan Mömmöemmi olla yksin tän asiamme kanssa...

Ette muuten ole. Mutta kaikki mun pitkälahkeiset alushousut (vältän sanaa kalsarit, sekin on Saatanasta) on mustia ja 100% silkkiä.

Tuli mieleen uusi inhoittava asia: leivänmurusiin tukehtuminen, siitä johtuva yskiminen, ja siitä johtuva repivä kipu vatsassa.
#173 • • Taedium Guest
Thank God it's monday!

I really never liked Fridays. I can't do what I wanna do. Sold out at the movies, can't eat at the restaurants. Everybody want a good time, but the bar's full of cigarette smoke. I think I'll stay home, I think I'll wait for Monday!
#174 • • Saskia Guest
RAKKAUS.

suoraan itse perkeleesta.

voitas me lisaantya ilman sitakin.

:angry:
#175 • • Taedium Guest
Häiritsevää. Suunnattoman häiritsevää.

Ekaks yks rakentelee vaivalla sotakalustoa ja sitten siivoojat rikkoo ne. Mun molemmat Messerit on hajalla ja toinen Spitfire on rikki. Myös mun tiikeritankki on rikottu. Höh!

Ois mun pöydän voinu siivooja siivota rikkomatta paikkoja myös...

voitas me lisaantya ilman sitakin.

Adoptio: Helpoin tapa hankkia lapsi ilman, että joutuu harrastamaan seksiä.
#176 • • Karo Guest
Uusia asioita inhotus/ärsytyslistaan:

*Karkkipussit joita ei voi enää avata perinteiseen tapaan päädystä. Ainakin Lontoon rakeet lentää pitkin maita ja mantuja jos yrittää avata pussin. :angry:

editoin tätä sitä mukaa kun asioita ilmaantuu eteen/mieleen.
#177 • • timppa^ Guest

RAKKAUS.

no sanos muuta.
#178 • • Ana-- Guest

RAKKAUS.

no sanos muuta.

Ei rakkaudessa oo mitään vikaa mut naisia mä en ymmärrä :(
#179 • • Hexe Guest
Varvassukat...
Mummokalsarit...
Pasha Bros. - You're My Sun...
Schneider...
Pattereilla toimivat matkatelevisiot...
Supikoiralakki...
Kiksuliivi... Original From Ovaskainen (Maailman rumin vatekappale)...
Käärmeet...
Hait...
Kärttysät Mummot...
Salmari...
Dynamite 60%vol.
Paahdettu sipuli...
Mutapohjavesistöt...
Röyhtäily...
Farttailu...
Hienhaju...
Matematiikka...
Death-Metal...
Petri Munck...
Sellutehtaan löyhkä darrepäivänä...
Talvi...

Just to name a few.... :scared:
#180 • • Taedium Guest

Ei rakkaudessa oo mitään vikaa mut naisia mä en ymmärrä :(

Kuka pakottaa rakastamaan naisia? On toinenkin vaihtoehto.