- klimpit kastikkeessa
Niitä kutsutaan lihapaloiksi, tai vaihtoehtoisesti makkaranpalasiksi.
195 posts, 10 pages, 26,299 views
- klimpit kastikkeessa
AD/HD
**ttu kun ei saa mitään aikaiseksi
Irkkinörtit
...joidenka on pakko huutaa se "wanha" aina raivon vallassa. Aivan kuin saisivat jotain paiseita ennenkin nähdyistä urleista. Ja se irssi ei vitussa ole ergonomisempi kuin mIRC.
No HUH mikä kolmen postauksen putkitylytys DaChefiltä. :eek: :)
ihmiset jotka valittavat muiden tupankanpoltosta
kaikki saatanan spedet jotka luulee olevansa muita parempia ja fiksumpia
On se saatana, kun ihmisten silmiä muka kirveltää ja kehtaavat valittaa jostain vaatteiden pesustakin vielä. :mad:
Autolla ajaminen syksyllä pimeässä vesisateella on kyllä ihan kauheaa.
Hö, mun mielestä toi on just hauskaa. Kiva ajatella ettei tarvii olla siellä ulkona vesisateessa vaan saa olla autossa sisätiloissa. Taustalla täytyy tietysti soida asiaan kuuluva musiikki. Siis oikeesti...vesipisarat ropisee autoon, ajat sumun läpi, ympärillä on pimeetä ja taustalla tunnelmaan sopiva musiikki. Ei siitä voi kuin haltioitua.
Hö, mun mielestä toi on just hauskaa. Kiva ajatella ettei tarvii olla siellä ulkona vesisateessa vaan saa olla autossa sisätiloissa. Taustalla täytyy tietysti soida asiaan kuuluva musiikki. Siis oikeesti...vesipisarat ropisee autoon, ajat sumun läpi, ympärillä on pimeetä ja taustalla tunnelmaan sopiva musiikki. Ei siitä voi kuin haltioitua.
Eikä varmaankaan näy jos on hirviä liikenteessä... :scared:
Kun M.Bjurström sanoo pusipusi naminami. Oksuu
yleinen epäsiisteys
Mua taas inhottaa yleinen siisteys. En voi yhtään rentoutua kodissa/muussa paikassa jossa on liian siistiä. Lapsuuteni elin kaaoksen keskellä, ja sama meno jatkuu. :winkwink:
*se kun aamulla heti herätessä tekis mieli sekstata, mutta sekä itsen että kumppanin henki haisee edellisen illan viinan juonnin ja tupakan polton jäljiltä
* kun flunssaisena yskit julkisella paikalla ja laitat kätesi suun eteen. Juuri silloin sattuu kurkusta lentämään se limaklöntti siihen käteen... Ja paperia ei löydy mistään...
* tahmeat läikkät lattiassa
* appelsiinimehu
* aamutupakan aiheuttama huippaus
Selvä. Tästä lähdin oletan, että sarkasmini tunnetaan. Hymiöitä en käytä niinkään, joten sarkasmini on tunnistettava tästä lähdin tekstistäni. Olen hyvää hyvyyttäni koittanut sinne laittaa disclaimeria tiukkapiposimmille, mutta en enää tästä lähtien.
Enkä ota vastaan negatiivista palautetta sarkasmistani johtuen, vaan lähetän kuvan keskisormestani jokaiselle, joka sarkasmistani suuttuu.
Tämä lienee nyt sitten toivotumpi vaihtoehto?
Ja kyllä, en suostu välimallin ratkaisuihin. Se on joko-tai -tilanne.
Hei kamoon! Aino kuosi minkä röökist saa. Ja jos se käy ahdistamaan ni polta enemmän. Mulla tota ei oo ollu enää pitkään aikaan
Hei kamoon! Aino kuosi minkä röökist saa. Ja jos se käy ahdistamaan ni polta enemmän. Mulla tota ei oo ollu enää pitkään aikaan
Oon polttannu about sen 5-6 vuotta. ½-1 aski per päivä.
Ja vieläkään ei tuo aamuröökin jälkeinen "huippaus" ole kadonnut.
Mutta, kyllä se aamutupakka kuitenkin on se päivän paras tupakki...
Mutsi on polttanu 16-kesäsestä ja silti vielä huippaa aamurööki. Ootsä mun mutsi?Oon polttannu about sen 5-6 vuotta. ½-1 aski per päivä.
Ja vieläkään ei tuo aamuröökin jälkeinen "huippaus" ole kadonnut.
Siälä on sarkasmia tai mää kutsun sitä sualaks. Ku mää tästä taijjon teille kukan. Laitetaan sualaa sualaa, enemmän sualaa ja sit sanotaan taikasanat:Ai sun teksteissä on sarkasmia? *Höh*
Helpottaako tota jos sitä hokis esim santeri kinnunen tai mikko alatalo?
blablabla