365 posts, 19 pages, 207,878 views
mulla ehdottoman ykköspaikan ärsyttävissä mainoksissa vie tällä hetkellä se Flora kermankorvikekasvirasvalitkun mainos
Aluks siel juoksee joku johtamaan munasillaan orkesteria.
Sit tulee vissiin joku "aiemmin samana päivänä.."
Pariskunta on keittiös. Nainen tekee ruokaa. Mies tsiigaa kermapurkkia ja sanoo:
"Tässähän on vain xx% rasvaa. Jos tämä saa ruuan maistumaan hyvältä minä lupaan..."
*insert se mainoksen piinaava musa*
mulla ehdottoman ykköspaikan ärsyttävissä mainoksissa vie tällä hetkellä se Flora kermankorvikekasvirasvalitkun mainos
Mun mielestä se on hyvä, ainakin jos vertaa yleiseen suomalaisten mainosten tasoon. :scared:
Mun mielestä se on hyvä, ainakin jos vertaa yleiseen suomalaisten mainosten tasoon. :scared:
Ei taida olla suomalainen mainos tuo, mut kunnon nyrkki ja hella -meininki kumminkin.. :D
Ainakin ne näyttelijät puhuu siinä suomea niin että suu liikkuu sanojen mukaan. Ja eiks Flora o suomalainen tuote muutenkin mitä häh?
Ainakin ne näyttelijät puhuu siinä suomea niin että suu liikkuu sanojen mukaan. Ja eiks Flora o suomalainen tuote muutenkin mitä häh?
Eihä siin puhu ku se sovinisti-besserwisser joka ottaa asiakseen tuoda julki epäilyksensä vaimonsa(?) keittotaidoista, ja replat on dubattu eikä suu kyl liiku suomenkielisen tekstin mukaan, tarkkaavaisuutta!!!
Flora on monikansallisen megakonglomeraatti Unileverin brändi.
ja oikeesti kiusallisin, vaivaannuttavin ja vammaisin mainos on se pepsin uusin mega-mega-spektaakkeli missä britney sun muut lortot heittää coveria we will rock you: sta.. leffoissa tulevan versio on vielä jotain minuutin mittainen
....siwan uusimmat mainokset ...
Uudet Kurko-mainokset. :crybaby: :panic: