HYVÄ JÄBÄ.
BART SIMPSON.
TAI SYÖ SORTSIT.
(oli joskus way back bartjätskimainoksessa. animaatio sopivan suolesta)
nii. ja tosiaan se J A M B A vai jumbo mikälie argh
365 posts, 19 pages, 207,900 views
Uudet Kurko-mainokset. :crybaby: :panic:
Ai nää soffajumppaajat vai? Repesin täysin kun huomasin että yhdellä kundeista on Teddy and the Tigers t-paita... :hah:
Ai nää soffajumppaajat vai? Repesin täysin kun huomasin että yhdellä kundeista on Teddy and the Tigers t-paita... :hah:
Offtopicinsidetietona, nää mainoksen tyypit sai juoda mainosta tehtäessä niin paljo ku ehtivät (ja tietty Kurkoa), joten loppuvaiheessa eräs jannuista ei enää ees pystyny tekeen kaikkia jumppaliikkeitä ;)
Offtopicinsidetietona, nää mainoksen tyypit sai juoda mainosta tehtäessä niin paljo ku ehtivät (ja tietty Kurkoa), joten loppuvaiheessa eräs jannuista ei enää ees pystyny tekeen kaikkia jumppaliikkeitä ;)
Mä haluun noihin mainoksiin!!! :crybaby: :crybaby: :crybaby:
:roll: Mene mainostoimistojen castingeihin! Palkatkin ovat kuulemma kovin kohtuulliset...
:roll: Mene mainostoimistojen castingeihin! Palkatkin ovat kuulemma kovin kohtuulliset...
voisihan se olla mielenkiintoista hommaa. :D
Varsinkin, jos pääsisi juuri näihin alkomahooli mainoksiin. :hah:
"Hei he he hei, ja musta tuntuu, että kaikki on okei" - Ei todellakaan ole, tuollainen lässynlässyn-meno saa vaihtamaan kanavaa välittömästi.