Mitä helvetin biisiä siinä Otto-lonkeromainoksessa soitetaan?
Vittu että pamahtaa hermot joka kerta kun se tulee. ÄBÄ ÄBÄ SUT SUT PYLLEBA PYLLEBA. VOI VITUN VITTU!!!! :angry:
AAMEN
365 posts, 19 pages, 207,898 views
Vittu että pamahtaa hermot joka kerta kun se tulee. ÄBÄ ÄBÄ SUT SUT PYLLEBA PYLLEBA. VOI VITUN VITTU!!!! :angry:
-Joku tyttöjen vaippamainos jossa sanotaan: "oletko huomannut, että kuukautisten aikana tuntuu tosi hyvältä?".
Lause joka paljastaa, että kyseessä ei voi olla naisen kirjottama mainos.
-Joku tyttöjen vaippamainos jossa sanotaan: "oletko huomannut, että kuukautisten aikana tuntuu tosi hyvältä?".
Lause joka paljastaa, että kyseessä ei voi olla naisen kirjottama mainos.
taisi kylläkin mennä:
"oletko huomannut, että kuukautisten aikana olosi tutuu hyvin epävarmalta"
tjsp
AAMEN
pahimpina raastajina on kyllä kaikki hiustökötit ja purtilot, mutta ykkössuurinärsytysikinätahtooruumita-efektin aiheuttaa [olsiko ollu] Dove mainos jossa ärsyttävät naiset "mä haluun koskea - mä haluun leikkiä niillä" ja kaiken kruunaa MAAILMAN KAMMOTTAVIMMALLA äänellä "tätä lisää!"+heh heh -nauru. :angry:
taisi kylläkin mennä:
"oletko huomannut, että kuukautisten aikana olosi tutuu hyvin epävarmalta"
tjsp
Ei ei. :) Se on se uusi jossa mainostetaan jotain supermukavaa pinnoitetta. Siinä nainen venyttelee silkkilakanoissa ja iloitsee muutenkin kuukauden parhaista sekunteista.
Yksi inho on kylllä myös se yliopiston apteekki -mainos. Siinä lopussa vanha äijänkääkkä heittää "ja ne mukavat tytöt". Siinä on täysin namusetä ainakset. Yök.
Mulla on muutama BMW mainos himassa, jotka on 10min lyhytelokuvia. Niissäkään ei mainita BMW, kuin kerran lopputeksteissä ja lopputekstien jälkeen nopeasti näytetään lause: "BMW recommends you always wear your seatbelt." tjsp.Ja sit siinä ei ees sanota missä se apteekki on,
Yksi inho on kylllä myös se yliopiston apteekki -mainos. Siinä lopussa vanha äijänkääkkä heittää "ja ne mukavat tytöt". Siinä on täysin namusetä ainakset. Yök.
Joo, muutenkin tosi luontevasti irtoo ne läpät niiltä tyypeiltä siinä. "Lääkkeidenvaihdo käy meillä todellä helposti" .. Mikä **tun lääkkeittenvaihto?!?! Ja sit siinä ei ees sanota missä se apteekki on, ei edes kaupunkia mainita. Kai se sit riittää tiedoks että se on "Suomen suurin".
Mulla on muutama BMW mainos himassa, jotka on 10min lyhytelokuvia. Niissäkään ei mainita BMW, kuin kerran lopputeksteissä ja lopputekstien jälkeen nopeasti näytetään lause: "BMW recommends you always wear your seatbelt." tjsp.
Tulipa tossa käytyä Cittarissa jossa käytävän telkkareissa pyörii tuo CMTV.. Sieltä pisti silmään ja erityisesti korvaan seuraava mainos: "Mies!, pue yllesi Black Horset ja ratsasta Mustangilla aamunkoittoon"
WTF? Eikä tuo tuntunut olevan edes mikään läppä. :eek: :eek:
jo mainittujen lisäksi..
Prisma (!!!)