Löytys kuitenkin. Se ei estä mua kuitenkaan kävelemästä kauppaan ostamaan uutta toisten pahojen päivien varalle. Hrr :panic:
Mites teillä? Vastaavia ongelmia?
36 posts, 2 pages, 6,247 views
Heh. Huomasin kuinka addiktoitunut olin omaan kapulaani siinä vaiheessa kun vahingossa potkaisin sen laiturilta mereen. Olin ihan pihalla sen pari päivää ennenkuin sain uuden tilalle.
Toinen kapistus, jota ilman en pärjää, on almanakkani, jota kutsun keikkakalenteriksi (minulla siis ei ole hienoa kommunikaattoria kuten Mixalla). En ihan oikeasti tiedä edes koska pitää mennä töihin jos kalenteri on hukassa.
Nyt mul on näpsäkkä sporttipuhelin, mis on kalorimittari. :D
..vahingossa potkaisin sen laiturilta mereen....
:D:D:D:D
Mikä ei kuulu joukkoon 1)potkaista 2)mereen 3)vahingossa?
Siis ei puhelinta voi potkasta mereen vahingossa.. Ihan tosi.
Tai mä en ainaskaa usko
:D:D:D:D
Mikä ei kuulu joukkoon 1)potkaista 2)mereen 3)vahingossa?
Siis ei puhelinta voi potkasta mereen vahingossa.. Ihan tosi.
Tai mä en ainaskaa usko
:laugh: No ok, voinhan mä kertoakin. Siis olin kesällä pari vuotta sitten mökillä pesemässä mattoja ja otin kapulan siihen laiturille, koska odotin puhelua. Pistin sen puukenkäni sisään ettei se nyt ihan helposti tippuisi mereen ( :rolleyes: ). No, kävikin niin, että olin kantamassa yhtä märkää mattoa kuivumaan mökin terasssin kaiteelle, kun kompastuin toiseen märkään rullalla olevaan mattoon ja vahingossa kompuroidessani potkaisin tätä puukenkää, jonka sisältä kapula lensi Suomenlahteen. Löysin sen merenpohjalta vasta 20 min. myöhemmin, mutta sain, usko tai älä, soitettua yhden puhelun kertoakseni että sinne molskahti, mua ei nyt sitten saa kiinni.
mä tein tän legendaarisen et kaivoin taskusta kännykkää kerman vessanpöntön ääressä, ja se luiskahti sinne pöntön pohjalle. Onneks en ehtiny vielä kusta sinne
..kännykkä pöntöstä, akku irti, huuhtelu kraanan
alla, simmi erikseen ja kun pääsin kotiin, pistin kännykän uuniin 20 mi-
nuutiksi 120 asteeseen :) Annoin jäähtyä ja kokosin uudelleen, ja kas :)
Sehän toimi...
..kännykkä pöntöstä, akku irti, huuhtelu kraanan
alla, simmi erikseen ja kun pääsin kotiin, pistin kännykän uuniin 20 mi-
nuutiksi 120 asteeseen :) Annoin jäähtyä ja kokosin uudelleen, ja kas :)
Sehän toimi...
Modet huom! ->paras ruokaohjeesi?
Kaverini puheli että paras tehokeino veteen molskahtaneen puhelimen elvyttämistä varten on heittää se asetoniin/isopropanoliin (en oo varma tuosta kemikaalista, joku viisaampi voi korjata).
Tuosta veteen tippumisesta. Kaverini puheli että paras tehokeino veteen molskahtaneen puhelimen elvyttämistä varten on heittää se asetoniin/isopropanoliin (en oo varma tuosta kemikaalista, joku viisaampi voi korjata).
Tuosta veteen tippumisesta. Kaverini puheli että paras tehokeino veteen molskahtaneen puhelimen elvyttämistä varten on heittää se asetoniin/isopropanoliin (en oo varma tuosta kemikaalista, joku viisaampi voi korjata).
Ja meillä jokaisellahan on asetonia sekä isopropanolia auton takakontissa siellä tolppakenkien vieressä. :)