Ei kai vaan se, joka mulle nyt tulee mieleen...( Varaa kalenterista bileaikaa...)
TÄNNE!!!!
Voin tietysti olla Väärässä....
T:Tero :D
Voi olla, ettet oo hirveen väärässä... sikäli mikäli kun ymmärsin reaktiosi oikein... ;)
223 posts, 12 pages, 13,993 views
Ei kai vaan se, joka mulle nyt tulee mieleen...( Varaa kalenterista bileaikaa...)
TÄNNE!!!!
Voin tietysti olla Väärässä....
T:Tero :D
Aika hyvää vinkkiä toi beliarin postaus jo antaa, jos ei siitä keksi niin silloin pääartisti ei välttämättä oo hirveen tuttu :)
Mä spoilaan viel tonkin:
*sensured* :hearts:
*Syvä huokaus*
edit: poistetaan nyt sit vielä tää.
*sensured*:n keikkalistalta:
Liquid
Tampere-talo
28.2.2003
Jos joku nyt ei vielä tienny...Mielenkiintoista tosiaan! Odotin kyllä ihan toista herraa...
:excellent:
Kai tänne nyt tulee tunnin välein näitä neropatteja jotka uudelleen "keksii" sen nimen ja haluaa "yllättää" muut... mut sitä ei kai voi mitenkään välttää
Kai tänne nyt tulee tunnin välein näitä neropatteja jotka uudelleen "keksii" sen nimen ja haluaa "yllättää" muut... mut sitä ei kai voi mitenkään välttää
Edelleen, en ymmärrä mitä haittaa siitä on, että ihmiset tietää aikasemmin päästaran nimen. Päinvastoin, luulis että ihmisillä on suurempi mahdollisuus kuulla bileistä jo aikaisemmin, ja näin tehdä suunnitelmiaan. Toimiihan ne ennakkohehkutusflaikut vieläkin tapahtuman mainostamisessa, vaikkei niissä nimiä luekaan?
mä kuulin et täs olis tiestokin soittamassa. :()
mä kuulin et täs olis tiestokin soittamassa. :()
Tulossa on siis varsin V-mäistä meininkiä - ja pelkästään vaan POSITIIVISESSA mieless! :D
onks tää 'vitsi mä oonki insidempi ku te'-topikki?
Kaikkihan nää on.