Kuinka moneen henkilöön olet tutustunut Platinumin kautta?

46 posts, 3 pages, 5,902 views

#21 • • Funkatronik Guest

No mä oon nähny livenäkin monia niinku esim villee mut enpäs oo sitten menny kuitenkaan juttelemaan. :eek:

Sama täällä. Tunnen naamalta varmaan parikymmentä plattarilaista joiden kanssa en ole koskaan puhunut sekä useita päälle joille olen kerran sanonut jossain tilaisuudessa moi, olen Funkkis.

Pitäisi varmaan ottaa itseään niskasta kiinni joskus. Tosin, muutaman kerran on sattunut niin että olen mennyt tervehtimään vastauksena on tullut jotain tyyliin "Arvaa vittu kiinnostaako". Ei kovin rohkaisevaa.
#22 • • Taedium Guest

muutaman kerran on sattunut niin että olen mennyt tervehtimään vastauksena on tullut jotain tyyliin "Arvaa vittu kiinnostaako". Ei kovin rohkaisevaa.

No ei todellakaan. Mä en käsitä miten jotku oikee nauttii siitä ku saa olla tylyjä. Vaikkei kiinnostaisi, niin voi sen vähä fiksumminkin ilmaista. Tai no ei se lapsilta ja lapsenmielisiltä aina onnistu.

(Ja tässä tapauksessa "lapsenmielinen" ei ole positiivinen sana, vaan kuvastaa henkistä kypsyyttä.)
#23 • • Ana-- Guest
Kyl yllättävän usein tulee "Ootsä se Ana?", ja välillä tulee ihan "No hei,
mitä jäbä".

Hämääviä tilanteita, varsinkin sillon, kun ei kuollakseenkaan muista toisen
nimeä tai tunnista naama :) Yritä siinä sitten jotain puhua. "Mitäs tässä.
Olutta juon. Mitäs ite?" :scared:
#24 • • Homegrove Guest

Hämääviä tilanteita, varsinkin sillon, kun ei kuollakseenkaan muista toisen
nimeä tai tunnista naama Yritä siinä sitten jotain puhua. "Mitäs tässä.
Olutta juon. Mitäs ite?"

Juu älä. Mulla on toisaalta se riski/ mahdollisuus noissa tilanteissa että olen kyseisen henkilön ennenkin tavannut mutta en silloisesta myrkytystilastani johtuen sitä enää muista. Esim Turun tarolle olen esitellyt itseni kuulemma kolme kertaa, vikalla kerralla olin selvä joten neljättä ei tullut. :D
#25 • • ville Guest

No mä oon nähny livenäkin monia niinku esim villee mut enpäs oo sitten menny kuitenkaan juttelemaan. :eek:

Saa tulla ihan rohkeasti häiritsemään

Parempi tulla moikkamaan, kun ihmetellä vieressä... välillä kun käy niin että joku tuijottelee niin siinähän alkaa tulla pahimman luokan vainot (=luulekohan toi että mä olen ihan pönttö sekaisin vai meinaakohan se kohta tulla ostamaan päivän pilleriä ;) )

Mä vaan en lupaa, että 100% varmuudella muistan naaman seuraavalla kerralla (vaikka yritän kyllä)
#26 • • serotonot Guest
Mä taas oon kuullu et mua ei jotkut uskalla tavata livenä. en kyl tajuu miks :(
#27 • • okiru Guest

Sähän oot sentään POLIISI hei! Häkki heiluu jos sua ees morjestaa :panic:
#28 • • taro Guest

Esim Turun tarolle olen esitellyt itseni kuulemma kolme kertaa, vikalla kerralla olin selvä joten neljättä ei tullut. :D

Mutta mä olenkin niin pieni, hiljanen ja huomaamaton :D

Plattarin kautta tuskin olen tutustunut kehenkään ihmeemmin.. ircin kautta sitten muutamaan..
#29 • • Daniel Braun Guest
Enp hirveen montaa ole todellakaan livenä tavannut...
Viimeksi tänään Blondien teehetken merkeissä.
Mukava ihminen, nopeasti kului jutellessa pari tuntia :)
+ tietenkin muista yhteyksistä tuttuja jotka myös tänne kirjoittavat.

Siinähän se sitten onkin...

Ei sinänsä, olis kyllä todella hauska tavata useampiakin Plattarilaisia...
Ihan kasvotusten siis.
En mä niin kusipää ole kuin saatan vaikuttaa ;)
Vaikka jos sen risteilyn saisi joku järkättyä tms...
#30 • • Juki54 Guest
Onhan noita tuttavuuksia täältä saanut jonkun verran. Arviolta kymmenisen ihmistä.. Ja lisääkin saisi kyllä mielellään tulla. Itse olen sen verran ujo etten tosiaan kauheesti mene kellekkään jutustelemaan mut mua saa kyllä tulla häiritsemään ihan vapaasti jos jossain näkyypi! :)
#31 • • LindaGP Guest

Viimeksi tänään Blondien teehetken merkeissä.
Mukava ihminen, nopeasti kului jutellessa pari tuntia :)
...
En mä niin kusipää ole kuin saatan vaikuttaa ;)
Vaikka jos sen risteilyn saisi joku järkättyä tms...

Kiits, oli tosi kiva nähdä taas.
Ja etkä oo kusipää.
Ja sen risteilyn voisit ihan oikeesti järkätä. :happyroll:

Edit: Ai niin, asiaakin: siis semmosen 10 plattaristia on tavannut täällä turinan jälkeen. Totuushan on se, että menet minne tahansa bileisiin, aina sieltä löytyy joku plattaristi, joten en laskenut heitä mukaan. Muuten oltaisiin yli 30 vaihtoehdossa.
#32 • • töölöBASS Guest
hehe... näyttää olevan reilussa johdossa toi 0-5 :p
#33 • • Taedium Guest

hehe... näyttää olevan reilussa johdossa toi 0-5 :p

Jep. Arvelinkin, että 0-5 tulee voittamaan, mutta pollin asettelun vuoksi emme nyt tiedä onko 1-5, eli "muutama", vai 0, eli "ei ketään" johdossa...
#34 • • Remotion Guest

Plattarin kautta tuskin olen tutustunut kehenkään ihmeemmin.. ircin kautta sitten muutamaan..

No minut sun on ainakin pakko muistaa, oli vähän "4-veto" ja "monkey-meininki" päällä säteessä monga däys ago.

(kohta tulee kuitenkin, sori mutta en, ja sit mä rupeen :crybaby: ! :laugh: )
#35 • • JussiS Guest

Ai niin, asiaakin: siis semmosen 10 plattaristia on tavannut täällä turinan jälkeen. Totuushan on se, että menet minne tahansa bileisiin, aina sieltä löytyy joku plattaristi, joten en laskenut heitä mukaan. Muuten oltaisiin yli 30 vaihtoehdossa.

Mä taas nykyään harvemmin tiedän et onks joku plattarissa vai ei, kun yleensä tunnen porukan vaan etunimeltä (jos silläkään). Miljoona moi-tuttua löytyy, mut tunnetusti mulla on maailman huonoin nimimuisti.
#36 • • Daniel Braun Guest

tunnetusti mulla on maailman huonoin nimimuisti.

Hep! \o/
Minulla myös!
Jos olisikin vain heikko nimimuisti...
Mutta ei!
Mun muistini ulottuu tasan eiliseen ruokaan :D
Hyvähän siinä on alkaa sitten muistelemaan joitakin tapahtumia tms kun ei tuu millään jutut mieleen ennenkuin joku niistä kunnolla muistuttaa...

Poliisille minusta olis varmaan todella paljon hyötyä silminnäkijänä :excellent:
"ööö... sillä naisen murhaajalla tais olla ruskeet keskipitkät hiuksen, tai saatto olla lyhyet vaaleatkin. Vaatteet sillä oli varmasti semmoiset punertavan sävyiset urheiluvaatteet, tai saattoivat ne olla myös farkut ja t-paitakin...
Mutta kyllä sillä varmasti oli se puukko kädessä. Sillä se ampui sitä miestä! Siitä mä oon ihan varma!
Kun se oli lyöny sillä puukolla niin se murhaaja laitto sen sinne käsilaukkuunsa. Joo. Se oli mies..."
#37 • • Taedium Guest

"ööö... sillä naisen murhaajalla tais olla ruskeet keskipitkät hiuksen, tai saatto olla lyhyet vaaleatkin. Vaatteet sillä oli varmasti semmoiset punertavan sävyiset urheiluvaatteet, tai saattoivat ne olla myös farkut ja t-paitakin...
Mutta kyllä sillä varmasti oli se puukko kädessä. Sillä se ampui sitä miestä! Siitä mä oon ihan varma!
Kun se oli lyöny sillä puukolla niin se murhaaja laitto sen sinne käsilaukkuunsa. Joo. Se oli mies..."

MEGALOL! *tipahtaa tuolilta*
#38 • • drS Guest

sen verran mitä sua tunnen ni en yhtään ihmettele. :roll:

itelläni luku on monia kymmeniä. suurimman osan nykyisistä biletutuistani olen jollain tavalla plattarin kautta saanut.
#39 • • louis Guest
:confused: Kiitän tuuriani että löysin tän.. paikan..
#40 • • taro Guest

No minut sun on ainakin pakko muistaa, oli vähän "4-veto" ja "monkey-meininki" päällä säteessä monga däys ago.

(kohta tulee kuitenkin, sori mutta en, ja sit mä rupeen :crybaby: ! :laugh: )

Muista muistan :king:
Mustavalkoraitainen (vai oliko se ruutuinen) paita ja kaikkee..
Tosin kärsin, en vain huonosta nimimuistista, vaan myöskin huonosta näkömuistista mitä ihmisiin tulee, että jos vastaan kävelet lupaa nykästä rohkeasti hihasta..
Mutta en sitäkään pistäis plattarin piikkiin.. tais mennä tuttavan tuttava pohjalta :)

Mutta juttelemaan saa noin yleisesti ottaen tulla, en mä pure enkä mitään :D