Kuinka moneen henkilöön olet tutustunut Platinumin kautta?

46 posts, 3 pages, 5,901 views

#1 • • Edited Tapi T Guest
Kuinka moneen henkilöön olet siis tutustunut Plattarin kautta? Sinun ei siis tarvitse tietää heistä kaikkea mahdollista, riittää että moikkaat tavatessa ja vaihdat pari sanaa.

Oletko tavannut heidät jossakin muussa yhteydessä, vai ovatko he tulleet tutuiksi ainoastaan bileiden kautta? Olitteko kavereita kenties jo ennen kuin rekisteröidyitte tänne? Onko joku alkanut seurustelemaan Platinumin välityksellä? Tapaatko heitä muuallakin kuin bileissä?

Pikaisen laskutoimituksen jälkeen mun luku on tällä hetkellä 20, joista kaikki ovat oikeastaan bileiden välityksellä syntyneitä tuttavuuksia.
#2 • • HydroGen Guest
Tyypit joiden kans on joskus tullu juteltuu täälä.....On sit myöhemmin tullu vastaan bileis, ja keskustelu kääntyny jossain vaihees plattariin jonku ihme vokuroitten kautta eli asiasta näkkileipään!!!!!
#3 • • Homegrove Guest
Aika moneen kun kerran Raumalla asun. Täällä asuu Plattariin kirjoittavia yhden käden sormilla laskettava määrä plus minä noin äkkiä laskettuna.

Voi sanoa että olen reilusti yli kymmeneen ihmiseen tutustunut nimenomaan plattarin kautta.
#4 • • Funkatronik Guest
Kolmen vuoden aikana n. viiteen.

Mutta olenkin sosiopaatti.
#5 • • xybo Guest
Menee tuohon yli 30 sarjaan. Monet ovat tuttuja jo kauan ennen
plattaria. Osaan tutustunut bileissä, osaan irkissä, lisääkin tuttavuuksia
on tullut aika reippaasti foorumin kautta, monet ovat tulleet livenä
juttelemaan huomatakseen että en olekkaan ilkeä ;)

Levyjen osteleminen ja myyminen on toki lisännyt myöskin
tuttavuuksia, mixtapeista tulee yllättävän paljon privamaileja...

-- xybo
#6 • • Bio Guest
Kaks tai kolme on tullut nyt pippaloissa vastaan..
#7 • • Mrrshan Guest

Kuinka monta säännöllisesti Platinumiin kirjoittavaa henkilöä siis tunnet?

Otsikossa kysymys on "kuinka moneen olet tutustunut platinumin kautta". Tulokset olisivat luotettavampia jos gallupissa kysyttäisiin vain yhtä asiaa kerrallaan.
#8 • • Tapi T Guest

Tulokset olisivat luotettavampia jos gallupissa kysyttäisiin vain yhtä asiaa kerrallaan.

Muutin hieman tuota ekaa postia. Toivottavasti lopputulos tyydyttää. ;)
#9 • • jUSSi Guest
ainakin kymmeneen. Olisin varmaan tähän mennessä tutustunut useampaankin, mutta en käy niin hirveän usein pileissä.
#10 • • akir0 Guest
En voi sanoa, että plattarin kautta suoraan kehenkään, #platinum.ac-kanavan kautta sitten varmasti yli kolmeenkymmeneen.
#11 • • Remotion Guest
yhteen-viiteen :excellent:
#12 • • Taedium Guest
Tällänen pieni välituuppaus:
Ehkä olis tohon polliin kandenu laittaa vaihtoehdoiks vaikka:
0
1-5
6-15
16-20
21-25
>25

tms.

Nyt 0 ja 5 on samanarvoisia.
#13 • • Ezzy Guest
Varmaan about pariin sataan :o
99% pk-seudun kavereista on hankittu viimeisen parin vuoden aikana irkistä #platinum.ac-kanavan kautta :)
#14 • • JussiS Guest
Aika moneen, ja vielä enemmän on sellasia, joitten kanssa tulee juteltuu päivittäin irkissä tai täällä, vaikken koskaan oo livenä nähnykään :)
#15 • • Tres Guest
Selkeesti Liian Moneen :mad:
#16 • • dab Guest
"Moi, ootsä dab?" kuulin viimeksi lauantaina. ;)

Vaikea erottaa plattarin ja irkin toisistaan kun samalla nickillä oon, mutta kyllä sanoisin että yli 30 anyways. :)
#17 • • okiru Guest
Moneen on ollut ilo tutustua eli tuolla +20 paikkeilla liikkuu. Moni on suurimmilta osin tullut juuri tuon IrcNetin #platinum.ac -kanavan kautta Akir0n tavoin.
#18 • • Timmo Guest

mixtapeista tulee yllättävän paljon privamaileja...

Mäkin oon vasta kolme - neljä kertaa pyytäny sua tekemään UK-Rave pianopimputusbreaksmiksauksen. :)

Mä oon tutustunut viiteen henkilöön.
#19 • • ville Guest
Järkyttävän moneen ....

Itse oon sen verran ujo, että en ole kovin montaa kertaa mennyt itse esittäytämään vaan yleensä ihmiset tulee juttelemaan: "hei, teillä on niitä kuvia netissä ...." Yksittäisistä tapahtumista täytyy mainita kaste, jossa tuttavuuksia tuli todella paljon.

Vapaa-ajalla tulee nähtyä todella harvoja (ellei irciä lasketa :D )

Harmittaa vaan, kun en koskaan muista nimiä ja en muutenkaan ole niitä kaikkein sosiaalisimpia tyyppejä ... vähän veikkaan, että suurin osa ihmisistä pitää mua aika töykeenä vaikka oikeesti oon vaan ujo (tai muuten seikkailemassa omissa ajatuksissa :cool:)
#20 • • Remotion Guest
No mä oon nähny livenäkin monia niinku esim villee mut enpäs oo sitten menny kuitenkaan juttelemaan. :eek: