Viikonloppu kotona ei ole maailmanloppu

89 posts, 5 pages, 13,864 views

#1 • • Homegrove Guest
- Halpaa viinaa
- Saa itse valita musiikin
- Halpaa ruokaa
- Säästää vähintään 50 e
- Ei (pahaa) krapulaa
- Kuselle pääsee alle puolessa tunnissa
- Vaatteet ei haise tupakalle
- Ei taksijonoa
- Kukaan ei tule kysymään "onks sulla ylimääräisiä nipsuja"
- Ei pärähtäneitä piriteinejä jotka heittää kakulla

Olen ilmeisesti tullut vanhaksi (ja aihekin pöllitty muualta). :D
#2 • • Tapi T Guest
Nyt sä et Hannu huijaa ketään muuta kuin itseäsi.
#3 • • HydroGen Guest
-Vettä saa hanasta....
-Vaikka miksaamiseen asti jos oiken innostuu
-Jääkaappi täynnä
-Ei oo koskaa ees tuhlata niin paljoo
-Tuleeks vetestä krapula??
-Kuselle pääsee aina ku haluaa
-Haisee muutenki, ku vähän väliä käy ulkona hermosavuilla
- It's true
-Vittuku noita "nipsuja" :D olis ees itelle asti :sad:
-Kakulla..??? Ei oo tullu vastaan

Lisäys äskeisiin!!!

Henk. kohtasesti oon täs ite viettäny jo pari lauantaita kotona ja täytyy sanoo et se :panic: :scared: :eek: sekottaa pään pitemmän päälle harrastettuna....Vaik joka perjantai on kyl tullu pidettyy sit hauskaa lauantainki puolesta...mut ei puhuta siitä.... :hah:
#4 • • OCS Guest
Kyllä nää selvinpäin-viikonloput on aika hajottavia kokemuksia :( Päähän tässä hajoaa. Jos näitä joutuu esim. 3 putkeen kokemaan niin varmasti alkaa ilmenemään jonkin asteisia mielenterveydellisiä häiriöitä.

Nimim. "Pitäs itsenäisyyspäivään saakka olla bilettämättä" *hajotus*

PS. Varmasti ratkean vielä ryyppäämään ennen sitä.
#5 • • Edited naive Guest
oiskohan mun viimesimmät bileet ollu hardcore immortality?
viimeeksi olin maistissa juhannuksena.

viikonloput tulee vietettyä juurikin kotona.
kai sitä on tultu vanhaksi.

edit : typo.
#6 • • Tapi T Guest

viikonloput tulee vietyytyä juurikin kotona.

Tänä vuonna on vietetty kokonaista viisi bileetöntä viikonloppua. Viimeksi vietin bileettömän viikonlopun 23 - 25.8

Tarttis varmaan tehä jotain. :scared:
#7 • • LindaGP Guest
Mä oon varmaan ihan oikeasti tulossa vanhaksi, kun huokaisen lähinnä helpotuksesta, jos ei tarvii mennä töihin eikä muuallekaan viikonloppuna, vaan saan olla ihan kotona ilman mitään ihme ohjelmaa.
#8 • • hexasonik Guest

Mä oon varmaan ihan oikeasti tulossa vanhaksi, kun huokaisen lähinnä helpotuksesta, jos ei tarvii mennä töihin eikä muuallekaan viikonloppuna, vaan saan olla ihan kotona ilman mitään ihme ohjelmaa.

nimenomaan. viihdyn ihan hyvin kotona puolison, koiran ja levykokoelman kanssa. itsestäni on tullut jopa niin epäsosiaalinen, että ärsyynnyn jos puhelimet alkaa piristä lauantai-iltana.
Caro²

#9 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Kotona on varsin mukava viettää aikaa.
Ei ruuhkaisia jonoja, ei rasittavaa meteliä ja möykkää..
Ei ahdistavan kuumaa (paitsi saunassa). Ei tarvite maksaa mistään (sen suuremmin).

ja loppuhuipennuksena:

Tapaa melkein aitoja ihmisiä irkin välityksellä :excellent:
#10 • • Hansu Guest
Joskus aiemmin (lue: muutama vuosi sitten) oli ihan pakko päästä (lähes) joka viikonloppu bailaamaan. Kahden viikon tauko oli helvetillinen ajatus. Nyttemmin sitä on alkanut arvostaa myös kotiviikonloppuja, johtuneeko siitä että rahat on loppu... Moni muukin "kypsempään ikään" ehtinyt kaveri on kyllä ollut samaa mieltä siitä että parhaat bileet on monesti kotona. Tosin varsinaisen bailaamisen tilalle on viime vuosina olutharrastuksen myötä tullut kodikkaissa erikoisolutbaareissa ja -pubeissa (Helsingissä esim. Pikkulintu ja "kalaravintolat") istuskelu ja lautapelien pelailu. Mukavaa ajanvietettä, kunhan vaan se perkeleen tupakansavu ei tunkis joka paikkaan :mad:
#11 • • zAo Guest

Missä tällaista voi kokea? :laugh:

Ei mutta voisi itsekin alkaa viettämään vähän
useammin viikonloppuja kotona. Sitten viime kesän
ei ole kuin pari viikonloppua tullut oltua ihan vain kotona.
#12 • • hiski Guest
Vknloppu parhaimmillaan omalla sohvalla/frendien kanssa skruudamassa/leffassa tms. Bileissä on kiva pyörähtää ½timmaa moikkaamassa frendejä, kun esim. leffasta menossa kotiin.

Bileiltamista parhaat on usein extemporee juopottelureissuja.

Summa summarum koti on kunkku :excellent:
#13 • • Taedium Guest

koti on kunkku

Kotirotta lenkille...

No ei vaineskaa.

Mun mielestä parhaita bileitä on "eksytyt" bileet. Eli ku menee vaa jonnekkin, jossa on kuullu soitettavan jotaikin, joka etäisesti edes osuu musiikkimakuun. Sieltä yleensä täysin suunnittelematta tulee parhaat. Ja muutenkin bileet tai bileittä oleminen pitää olla täysin suunitelmatonta. Paitsi jos on joku iso ja kiiltävä ja kaunis DJ tulossa... Mut ei sitä voikkaan verrata, paitsi:

Jos on menossa rokkibaariin tai johonkin, jossa joku kellaribändi soittaa, niin sinne vaan mennään, eikä suunitella.

Jos Iced Earth tulee Irlantiin, niin sinne ostetaan liput ja sinnehän mennään.

Jos jossain soi konemusa tai jossain on joku paikallinen DJ soittamassa, niin sinne sit mennään vaan, eikä suunitella.

Jos Dave Clarke tulee Irlantiin, niin sinne ostetaan liput ja sinnehän mennään.

(Paitsi jos on just sen kerran hevikaverit käymässä kylässä, eikä pääse sinne v***n wp.03 bileisiin, kun ne ei ymmärrä konemusan päälle, niin ei paljon kande ostaa lippuja prkl! Tietäsivätpähän vaan mitä uhrasin heidän juopottelunsa eteen!)

Eli muuten täysin arvalla mennään tai ollaan menemättä, voi olla et jäädään himaan tai sitten ei, mutta suunnittelematta! (Isot nimet pois luettuna.)
#14 • • te i nie m mi Guest

tule turkuun, täällä sattuu ja tapahtuu!

ja koti on kyllä ehdottoman luksus.
#15 • • A-E Guest

tule turkuun, täällä sattuu ja tapahtuu!

ja koti on kyllä ehdottoman luksus.

Eiks Turku ollu se Suomen perse vai muistaks mä väärin. No ei kai. Turku on varmaan ihan jees mesta asuu ja bailaa.
#16 • • Remotion Guest

koti on kunkku

(Paitsi jos on just sen kerran hevikaverit käymässä kylässä, eikä pääse sinne v***n wp.03 bileisiin, kun ne ei ymmärrä konemusan päälle, niin ei paljon kande ostaa lippuja prkl! Tietäsivätpähän vaan mitä uhrasin heidän juopottelunsa eteen!)

Äpäpäp! Hevareiden takia ei saa luopua mistään, varsinkaan bileistä! :angry: :right: Ihmisiähän nekin vaan on mut älä kerro sitä niille.
#17 • • hexasonik Guest

tämä pitää 120% paikkansa.
#18 • • Faini Guest

No kannattais! Sillä koht sul ei enää ole sitä mahdollisuutta ;)
#19 • • HydroGen Guest

tämä pitää 120% paikkansa.

Yhdyn tohon.....monta kertaa on tullu koulusta perjantaina puol viis, kattonu kelloo ja vittuuntunu ku ei oon mitää tekemistä!!!!
Sit kuin salaman isku taivaalta joku frendi soittaa ja vartin varoajalla pitäs lähtee toiselle puolelle suomee......
Edellinen tollanen keikka kävi kuukaus sitte....viis minsaa aikaa valmistautuu....300km ryyppyreissulle hesaan....!!!!! :excellent: That's was fun!!!! :hah:
#20 • • Taedium Guest

Äpäpäp! Hevareiden takia ei saa luopua mistään, varsinkaan bileistä! :angry: :right: Ihmisiähän nekin vaan on mut älä kerro sitä niille.

Jaa, oisitko sillo antanu hirveen määrän rispekti pojoja, jos oisin tehnyt niin, että kaverit lentää Suomesta tänne saakka kattomaan, kun ei olla kolmeen vuoteen oikee nähty (paitsi sillo ku mä oon ollu siellä lomilla) eikä ne oo nähny mun kotia tässä maassa, ja sit ku ne laittaa miljaardeja lentolippuihin ja tulee vaan pitkäks viikonlopuks tänne, niin mä jättäisin ne korven keskelle (60km Dubliniin) yksinänsä ja menisin bileisiin? No sehän olis kunnon "Reilu-Kerho kokoontuu"...