Sisään päästiin puoli kolme, kaveri veti 4 viskiä ja minä 5 kaljaa tuntiin. Vähän vitutti.
Silloin päätin ettei enää koskaan joulupäivänä Raumalla baariin.
48 posts, 3 pages, 5,468 views
Syynä lienee lähinnä se että kun täällä on vaan oikeastaan kaksi "yökerhoa" mihin mennä jos on 20-30 ja joulu on täällä perinteisesti se jolloin kaikki täältä pois muuttaneet tulee vanhempien luokse...
Mikä ihme teillä ihmiset on kun joulua ei kestetä olla himassa? Onko silloin todella niin kova hinku saada nuppi turvoksiin, että tehdään about mitä tahansa sen eteen?
:D
Ainoa asia mikä tuossa vituttaa on just ne ihmiset ketkä kävelee jonon ohi. Tekisi mieli niitata niitä oikein olan takaa. Ehkä joku kerta vielä napsahtaa päässä 8|
Toki vipeillä yms. ongelmaks monasti muodostuu et jätetään bileisiin meneminen myöhemmäks kun tiedetään että päästään jononohi, vaikka pitäis pyrkiä siihen et ajoitetaan bileisiin meno, mikäli mahdollista, siten että siitä koituu mahdollisimman vähän haittaa muille asiakkaille.
Mikä ihme teillä ihmiset on kun joulua ei kestetä olla himassa? Onko silloin todella niin kova hinku saada nuppi turvoksiin, että tehdään about mitä tahansa sen eteen?
:D
huh luulis etta oisitte myos muut huomanneet et joka paikkaan joutuu jonottaa.
kirjoitatteko te kaupan palautelaatikkoon tulenkatkuisia kirjeita siita kuinka jouduitte jonottaa kalatiskille omaa vuoroanne?
No jos otan jonotuslipun kalatiskille viikkoa aikaisemmin ja jonotan sitten pakkasessa kaupan ulkopuolella kaksi tuntia niin enköhän minä siitä valittaisi.
kirjoitatteko te kaupan palautelaatikkoon tulenkatkuisia kirjeita siita kuinka jouduitte jonottaa kalatiskille omaa vuoroanne?
No jos otan jonotuslipun kalatiskille viikkoa aikaisemmin ja jonotan sitten pakkasessa kaupan ulkopuolella kaksi tuntia niin enköhän minä siitä valittaisi.
No mutta toisaaltahan takaat että kala on tuoretta sillä, että kalastat sen itse? :)
// L
Herkuttelen ajatuksella tuollaisissa tapahtumissa suoritettavista rave-tyylin security check:eistä. :D
"No, niin rouva, katsotaanpa mitä sieltä käsilaukusta löytyy!" Ja jono venyis ulkopuolella teatterivieraista tunnin pituiseksi... :D
T:T
Herkuttelen ajatuksella tuollaisissa tapahtumissa suoritettavista rave-tyylin security check:eistä. :D
"No, niin rouva, katsotaanpa mitä sieltä käsilaukusta löytyy!" Ja jono venyis ulkopuolella teatterivieraista tunnin pituiseksi... :D